Pandemia de coronavirus SARS-CoV-2 a determinat producătorii locali să găsească metode inedite pentru a trimite mașinile clienților fără să existe un contact direct cu aceștia.
De exemplu, Geely a anunțat încă din luna februarie lansarea unei platforme online în acest sens, iar acum a reluat livrările către clienți, pe măsură ce restricțiile din această țară sunt eliminate.
Astfel, mașinile sunt dezinfectate la dealeri înainte de a fi expediate la adresa cumpărătorilor, în timp ce cheile sunt trimise prin intermediul unor drone. În acest fel, nu există practic niciun contact direct între reprezentanții dealerului și clientul final.
Pentru început, noul sistem de predare a cheilor este disponibil doar în anumite localități din China, însă va fi extins treptat.
De la lansarea sistemului în 10 februarie 2020, peste 10.000 de clienți au efectuat deja comenzi 100% online și au primit mașinile și cheile fără contact direct cu dealerii. În plus, alte 110.000 de persoane și-au manifestat online interesul de a apela la această soluție într-un interval scurt de timp, pe măsură ce serviciul va fi extins.
Via Carscoops
Comentarii (1)