BMW și Mercedes-Benz sunt rivali tradiționali pe segmentul mașinilor premium, însă oficialii celor două marci au decis să facă un gest de solidaritate în contextul numeroaselor provocări generate de pandemia de coronavirus.
În fiecare an, fațada de sticlă a sucursalei Mercedes-Benz din Munchen se transformă de Crăciun într-un calendar de advent, iar în acest an una dintre cele 24 de "uși" ale calendarului adăpostește SUV-ul electric BMW iX3.
"În acest an extraordinar, este mai important ca niciodată să rămânem împreună ca societate. De aceea, anul acesta dedicăm emblematicul nostru calendar de Advent iniţiativei Cumpără local a oraşului München", explică acest gest Ulrich Kowalewski, director de vânzări Mercedes-Benz în Bavaria.
Între timp, muzeul BMW Welt din Munchen adăpostește în această perioadă un SUV electric Mercedes-Benz EQC.
"Cu acest schimb de automobile surprinzător, vrem să încurajăm oamenii să facă o pauză şi să reflecteze, să semnaleze solidaritatea şi să direcţioneze atenţia vizitatorilor noştri asupra iniţiativei de a sprijini companiile locale şi regionale", afirmă Helmut Käs, directorul BMW Welt.
Aproximativ 180.000 de mașini trec în fiecare zi pe lângă filiala Mercedes-Benz din Munchen, în timp ce muzeul BMW Welt înregistrează circa trei milioane de vizitatori anual.
Via BMW
Mda