Radim Passer este un milionar din Cehia care, printre altele, deține un Bugatti Chiron. Hypercar-ul producătorului din Molsheim este capabil să atingă viteze amețitoare, de peste 400 km/h, iar Passer s-a gândit să facă asta pe drumurile publice.
Mai exact, pe o porțiune fără limită de viteză de pe celebra Autobahn. A postat clipurile pe internet, inclusiv unul în care a atins 417 km/h. În descriere, Passer a scris că viteza a fost atinsă pe o porțiune de drum drept, cu o lungime de 10 kilometri, unde existau trei benzi pe sens și vizibilitate maximă.
Pe lângă multe comentarii pozitive, clipurile sale au atras și foarte multe critici. Inclusiv de la reprezentanții Ministerului Transporturilor din Germania.
Într-un comunicat, preluat de Associated Press, oficialii germani au declarat că toți participanții la trafic trebuie să respecte regulile de circulație și chiar dacă sunt anumite porțiuni pe Autobahn fără limită de viteză, nu înseamnă că șoferii pot călca pedala de accelerație la podea.
Totodată, reprezentanții Ministerului mai fac trimitere la un text de lege care interzice condusul periculos pe Autobahn.
"Orice participant la trafic trebuie să se comporte astfel încât nicio altă persoană să nu fie rănită, pusă în pericol, obstrucționată sau deranjată mai mult decât este inevitabil în anumite circumstanțe," se arată în acest text.În ultimul timp s-a tot adus în discuție impunerea unei limite de viteză pe Autobahn, în special de către membrii Partidului Verde. Nu a fost luată o decizie concretă în acest sens.
via Autoblog
Pe de alta parte, acum daca stam putin sa gandim in viitor, ar trebui sa fie niste limite. Nu ma pot propunta eu care sa fie, dar nu stiu daca vrem sa vina unu cu 500 peste 10 ani.
Sau la tine in sat abia acum au bagat net?
Daca guvernul e normal la cap, pune limita ca in toate celelalte tari europene.
Nu poti critica pe cineva ca merge cu cat poate masina pe un drum fara limita!
Asa cum au lasat drumurile fara limita pentru toti cocalarii care isi iau masini germane, ca sa ajute industria lor si sa creasca poluarea, asa sa se descurce.
Ce planezi, aia culegi.
La fel si in Romania: promovezi prostia si hotia, te vei umple de COCALARI si hoti!
Ce se mai cufuresc pe ei (ferm convinşi că dreptatea ar fi de partea lor) (e-)adepţii “legii”. Da, într-adevăr, unde-i lege, nu-i tocmeală. Dar ce credeţi? Aceeaşi regulă este valabilă şi în acele situaţii sociale/personale în care autoritatea juridică nu reglementează (absolut) nimic!!! Şi tot ce-i posibil nici să n-o facă vreodată. Iată însă că puritanii (exclusiv ai) literei se trezesc vociferând “etic”. Că, vezi Doamne, ce “inconştient” omul cu viteza. Dar dacă s-ar fi întâmplat ca o electroasă de “înaltă performanţă” să fi fost utilizată în aceeaşi manieră? Atunci să fi văzut liniştea desăvârşită ţiuind în tabăra “indignaţilor civic” (ca, de pildă, în privinţa achitărilor pe bandă rulantă pronunţate de judecători imposibil de intimidat în dosare penale măsluite de DNA). Magnum argumentum? Nu există fiinţe mai făţarnice sub Cer decât #rezistenţii.
PS. Cele trei condiţii alese în mod responsabil şi specificate de Passer nu înseamnă “condus periculos”, măi funcţionarii (profund ideologizaţi) lu’ peşte prăjit.
Va pun o întrebare: daca bivolul asta făcea un accident si va murea o ruda apropiata din cauza lui, ce mai comentați voi?!
Ok mai apare un idiot ca asta si Germania o sa pună limita de viteza.
Pensat sau nu, drumul public este spre folosința tuturor si este de neacceptat sa mergi cu 417km/h
Si nimic excepțional (poate doar pentru inculți) recordul de viteza este peste 1000km/h
https://www.youtube.com/watch?v=5hcpzEHiHcg
https://www.youtube.com/watch?v=O1HQhTsSptQ
E youtube-ul full de astfel de clipuri, ok, nu au 400 la ora, dar pana la urma in caz de impact, cu 300 sau 400 tot aia e, lucrurile astea se intampla de cand e autostrada aia fara limita, ce mare lucru? La noi sunt mult mai multe accidente decat la ei desi nu avem autostrazi deloc, dar fara limita,.