Smart a pierdut 4 miliarde € in 4 ani

De Robert Gherghe
Publicat Marti, 12.06.2007
DaimlerChrysler a inregistrat pierderi de circa 4 miliarde de euro in perioada 2003-2006, de pe urma marcii Smart.

Cotidianul german "Handelsblatt" a venit cu o stire uimitoare. Conform cifrelor financiare valabile pentru perioada 2003-2006, DaimlerChrysler a pierdut aproape 4 miliarde de euro de pe urma marcii Smart.

Desi DaimlerChrysler nu a dat indicatii privind pierderile inregistrate de Smart, nu era un secret ca producatorul german nu este profitabil.

Oficialii consortiului auto DaimlerChrysler au refuzat sa comenteze stirea cotidianului german, dar un purtator de cuvant a subliniat faptul ca Smart se afla in 2007, in primul sau an pe profit. In ciuda acestui lucru, trebuie mentionat faptul ca pierderile grupului DaimlerChrysler in doar 4 ani si doar pentru compania Smart sunt mai mult decat socante.

Comentarii (2)

  • prudentul
    iar eu
    Scuze ca revin pe acelasi subiect, Smart. Spun din nou ca omenirea nu are nevoie de aceasta marca, sinonima cu bataia de joc. Nu pot intelege de loc ce au avut nemtii in cap cand au scos asa ceva. Daca era vorba de vreun constructor de nisa, specializat pe clasa mini, nu mai spuneam nimic. Dar chiar Daimler? Cum se asorteaza Mercedes sau Maybach cu gaoacea aia? Nu mai zic nimic de pierderile vechilor firme inca neprivatizate de la noi, daca insasi nemtii nu i-au taiat craca acestui Lastun teuton, dupa atatea miliarde pierderi. Adica patru mii de milioane de euro. Sa innebunesti, nu alta.
    0 0
  • ceva e putred
    adica au pierdut cu smart 4 mld si inca il tin, iar cu chrysler au pierdut doar 1.5 mld si-l scot imediat la vanzare ...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru