Producţia la uzina Volkswagen din Slovacia a fost mărită cu 45.6 procente în 2011, iar nemţii pregăteau dublarea cotei de producţie în decursul anului curent. Nemţii vor să investească încă 1.5 miliarde de euro în Slovacia până în 2016, iar investiţia este relevată şi de creşterea semnificativă a producţiei într-o scurtă perioadă de timp. Între timp, constructorii de automobile care au fabrici pe piaţa din Europa întâmpină probleme cu atingerea unui raport corect între vânzări, stocuri şi producţie, care le aduce pierderi semnificative, situaţie care li se aplică în mod special mărcilor de volum.
Volkswagen este unul dintre cei trei mari exportatori din Slovacia, alături de Kia Motors şi PSA Peugeot-Citroen. Cele trei consorţii străine susţin serios economia Slovaciei, doar uzina celor de la Volkswagen având venituri de 3.44 miliarde de euro în prima jumătate a anului.
Nemţii plănuiesc să dubleze producţia şi în cea de-a doua jumătate a anului, dar monitorizează piaţa cu atenţie pentru a observa dacă va fi necesar acest lucru.Via AutomotiveNews (înreg.)
In ceea ce priveste cancerul redundant VAG, eu nu pot sa le numesc masini......ci ma opresc la expresia sugestiva "sasiuri miscatoare". Sau poate "musuroaie de furnici de plastic-carbon". Parca mai multa demnitate gasesti in curtea lui Daimler sau a lui BMW Group. Dar acest aspect nu prea conteaza in ziua de azi, nu? Oricum, ma bucur ca, de exemplu, BMW M5 ii da cu tifla lui Audi RS6. Mai puternic, mai rezistent, mai manevrabil, mai frumos! Personal, imi doresc ca GM sa fie mai departe alternativa de baza contra hitleristilor automobilistici si sa puna la cale un plan viabil de contracarare comerciala a ofensivei non-calitatii macar in SUA si China, daca pe taram european nu se poate........Disciplina, constiinciozitatea, abundenta si profitabilitatea nu coincid neaparat cu calitatea, stilul, clasa si......fiabilitatea! Enunt valabil si in cazul VAG-ului asiatic, Hyundai Group.
alaturarea nazismului cu zona auto, chiar si ca simplu exercitiu de imaginatie mi se pare de o stupizenie absoluta. Nu inteleg de ce VAG=nazism si nu si BMW. Macar (virgula) ca cele doua companii au colaborat strans cu acel regim
VAG este in ofensiva de cucerire a pietei auto, dar nu sunt toate marile grupuri? @Giga Motors, da Toyota nu ofera " musuroaie de furnici din plastic"? Cu deosebirea ca le mai pun niste baterii, si tot asa.
dincolo de off-topicul mesajului meu atat de cu succes "administrat" cred ca nu a cuprins nici un fel de atac la persoana si s-a inscris cumva intr-o discutie despre auto si tot ceea ce implica acest domeniu.
OK sunt sigur ca lipsa a inca unui simplu utilizator nu va avea nici o influenta vizibila asupra succesului intiativei voastre de a oferi zi de zi noutati auto. Asa ca imi voi permite sa ma retrag definitiv de pe acest site urandu-va succes in continuare.
In fiecare an, vw face aia, vw face aia, toyota inchide fabrici, gm e in faliment, si la sfarsit, la numaratoare: 1.toyota, 2.gm 3. ford.