Skoda va lansa în 2013 un rival pentru Renault Scenic
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Pentru a menţine în continuare trendul ascendent, Skoda are nevoie de o permanentă lărgire a gamei de modele. Ultimele informaţii venite din Cehia anunţă în următorii doi ani un model complet nou în gama subsidiarului VW, mai exact un monovolum mediu.
Aflat momentan în stadiu de dezvoltare, modelul va lua naştere pe platforma noii generaţii Volkswagen Touran, semn că nemţii nu au abandonat politica de reducere a costurilor. Monovolumul ceh va fi poziţionat sub fratele său german, semn că Skoda se întoarce la filosofia de piaţă cu care a debutat.
Pentru a putea lupta cu concurenţa puternică din segment, mai exact Renault Scenic şi Ford C-Max, Skoda va miza din nou pe atuurile grupului Volkswagen, adică pe gama de motorizări performante şi pe transmisia DSG.
La nivel exterior, monovolumul se va alinia filosofiei de design Skoda, ceea ce înseamnă că vom vedea blocurile optice mari şi grila proeminentă de pe proaspăt revizuitele Fabia şi Octavia.
via - autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Tot aici imi amintesc ca scriati de un recall de nu putine unitati DSG cu probleme de racire...
Dintr-o data au devenit atuuri?
Hmmm,curios.
Daca pozitionarile vor fi la fel ca si pana acum intre maricle VAG, miscarea este excelenta din punct de vedere al strategiei pe piata.
Pana acum Skoda are un singur model despre care se poate spune ca nu a fost un succes: Roomster, dar acela poate ca serveste mai mult ca platforma pentru varianta utilitara, Praktik.
II felicit - raman in continuare alegerea cea mai rationala pentru mase si cu cel mai bun raport pret/calitate, cel putin in Romania; insa atentie la Kia.
Prima generatie, cum e normal deja, a avut parte de niste caderi in functionare, dar au aparut mai toate devreme , asa ca au fost inlaturate in garantie.
A doua generatie e deja un pas inainte si DA, DSG a devenit un avantaj comercial datorita avantajelor de consum si confort. Singura problema e cat de multe vor intra in piata incat saisi permita cat maimulti clienti si pretul sa scada.
Fara sa fiu fan VAG, cred ca asa cum 1,9 TDi a facut diesel-ul foarte popular pe turisme, exista sansa ca aceasta cutie patentata DSG al VAG sa creasca cererea de cutii automate pe modelele de masa si care se produc in cantitati mari.
Ar putea insemna trecerea mai rapida acontinentului european spre gradul de utilizare al cutiilor automate din US. Nu vom ajunge prea curand la acel nivel, dar cererea e in continua crestere si singura problema este adaptarea la motorizarile mici si scaderea costurilor de productie sau cresterea volumului incat pretul sa devina mai accesibil.
Ca orice produs Skoda va avea un raport calitate-pret excelent .
Ramane de vazut iarasi Romania ce deschidere are spre astfel de modele , la noi inca familiile carora le este destinat acest tip de masina prefera sa se inghesuie intr-un sedan .