Skoda: Un milion de unitati de la fuziunea cu VW
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cel mai mare constructor auto din Cehia a anuntat la inceputul acestei saptamani atingerea cifrei de 1.000.000 de autovehicule produse in fabrica sa din Vrchlabi, de la fuziunea cu Volkswagen in 1991. Modelul cu numarul 1.000.000 fabricat in Vrchlabi este o Skoda Octavia Combi Elegance.
Uzina din Vrchlabi a fost inaugurata in urma cu o suta de ani. Din 1991, fabrica ceha a produs modelele Favorit, Forman, Felicia, Felicia Combi, Van Plus, Pick-up Fun, Fabia Sedan, Octavia si prima generatie Octavia Combi. In prezent, uzina produce Octavia Tour, Octavia Tour Combi, Octavia si Octavia Combi.
Horst Muhl, membru al Consiliului Director al Skoda Auto, responsabil pentru divizia de productie, a declarat: “Productia de vehicule din Vrchlabi are o traditie de un secol si intentionam sa construim in continuare pe bazele acestei experiente vaste”.
Model | Numar de exemplare |
Favorit | 30.949 |
Forman | 59.112 |
Felicia | 181.926 |
Felicia Combi | 89.013 |
Van Plus | 13 |
Pick-up Fun | 4016 |
Fabia Sedan | 6927 |
A4 Octavia | 302.772 |
A4 Octavia Combi | 169.357 |
A5 Octavia | 85.446 |
A5 Octavia Combi | 70.517 |
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
SUCCES!!!
2) "treziti-va, sunt si alte masini, masini BUNE" Da-ne exemple?!?!? DIn cate stiam Skoda produce masini bune (ai avut sa macar condus una?).
3) "Nu conserve de 1,2 in 3 pistoane care consuma cat un camion" Serios?!? Skoda Octavia 1 si 2 motor 1.9 cmc (101 CP) + (105 CP) ambele Diesel,drum CT-B consum 5Litri la 120Km/h (consum bun) ambele modele peste 150.000 km in bord sau comportat excelent doar revizii standard facute (calitate buna) sa nu mai zic de comfort,dar nu trebuie sa ma crezi pe mine poti sa te urci si tu intr-o skoda si vezi cum e.(masinile sunt de servici deci imaginaza-ti cam cum am condus cu ele)
3) " facute la cehi cu surplusul de piese de la nemti" Logic! doar nu vrei cu piese din Somalia sau tu nu ai auzit de calitatea produselor nemtesti?!?! si din moment ce sunt piese bune si Skoda apartine VAG de unde crezi ca ar veni piesele?!? de la Renault,Fiat?!
4) "alta copie ieftina de VW." Sa mori tu....i-a zii tu mai geniule cam pe unde sa copiat si ce sa copiat? Bai baiatule banii pe care ii bagi intr-o Skoda ii dai pe TEHNOLOGIE,Calitate si Fiabilitate nemteasca....
5)Cum a fost Luni la deschiderea anului scolar pt cls-I,s-a purtat invatatoarea frumos cu tine?
APROPO sunt fan Mercedes si Toyota,dar asta nu imi "limiteaza orizontul" si pot sa vad ca sunt si alte marci care produc automobile bune.Ai auzit de GOOGLE? treci si cauta
Cat despre Skoda, bravo lor, noroc de VW ca i-au ridicat din noroi, acum fac masini bune pentru pretul care il cer.
Stau si ma gandesc ce-ar fi fost daca fabrica de la Pitesti era preluata de VW si nu de Renault, probabil acum eram si noi undeva mai sus, dar asta e...
2)Spre cunostinta ta, am avut/condus multe masini/camioane, cu asta ma ocup, si din toate masinile care le-am condus, Skoda si Chevrolet m-au dezamagit cel mai mult. Exemplu de masini bune ti-am dat mai sus, eu detin un Volvo si un Jaguar, Volvo pentru ca iubesc compania aia si Jaguar pentru ca e mai exclusiva decat orice VW, MB, BMW, Audi....
3) Ce am zis eu, si cu ce tampenii ma iei tu...Fabia 1,2 (adica 1200 cmc) in 3 pistoane consuma cam 12% in oras, si la depasiri iti doresti moartea. Nu am zis nimic despre 1,9 TDI, si stiu ca numai motorul asta de la Skoda, l-ai gasit sa consume rezonabil. Intre timp am condus Octavia 1,4 de 80 cp, si consuma tot atata cat un SAAB 9-5 de 2,3 litrii, dar performantele sunt de toata mila. Inca o bulina neagra pt tehnologia second-hand de la Skoda. Un Touareg de 3,2 litrii si 220CP are un consum de 14%, cam cat o Fabia de 1,2...vezi diferentele
3)Sa nu crezi ca a cumparat VW fabrica Skoda si au facut-o mai buna ca sa aiba concurenta. Oricat sustii sus si tare ca e calitate nemteasca si e extraordinara, tot nu conduci un VW. Si Renault a cumparat Dacia si Lada, vezi si tu ca nu au facut ceva mai bun decat Renault, din fabricile astea, asa e si cu VW si Skoda, Seat. Sunt fabricile care preiau surplusul de piese si tehnologia invechita. Ai vazut vreo inovatie tehnologica sau premiera auto din partea la Skoda? Nimic, Skoda tace si face ce ii da VW si gata. Nimic extraordinar sau revolutionar.
4) Si de ce nu dai banii aia pe un produs nemtesc? de ce sa ii dai pe un lego de diferite piese facute pentru VW si ajunse la Skoda , ansamblate cu o forta de munca ieftina si indoielnica. Si asa e si cu banii care ii bagi intr-un Fiat sau Ford, Tehnologie,Calitate si Fiabilitate italiana, americana...and so on. Si daca nu stii, Germania este in regres economic, calitatea asta are de suferit, cunoscatorii stiu ca dupa Golf 3, nu prea s-au mai facut VW adevarate.
5)Nu stiu cum a fost Luni la deschiderea anului scolar, poate imi spui tu, ca eu am terminat demult si acum ma ocup de afacerea proprie unde am de a face cu masini, mai mult decat ti-ai imagina vreodata.
Poti fi fan Ciorba de burta, din cate vad, innafara de Skoda nu ai mai condus nimic cu adevarat. Si condus, nu inseamna un test-drive cu masina de la reprezentanta, ci kilometrii facuti pe cararile de la noi si autostrazile de la ei.