Gama de motorizări a noii generaţii Superb Combi este preluată de la varianta berlină şi asigură un nivel de putere cuprins între 120 CP şi 280 CP. Patru dintre cele opt motoare din ofertă sunt oferite şi în compania unui sistem de tracţiune integrală Haldex 5.
Motorizările alimentate cu benzină oferă între 125 şi 280 CP şi sunt cinci la număr. Diesel-urile asigură între 120 şi 190 CP şi reprezintă restul de trei motoare din oferta celei de-a treia generaţii Skoda Superb. Încă de la echiparea standard, modelul va avea sistem de recuperare a energiei la frânare şi Start-Stop, menite să asigure un consum mai mic cu până la 30% faţă de generaţia precedentă, în timp ce nivelul de putere a crescut cu până la 20%.Noul Skoda Superb: 7 întrebări și răspunsuri
A treia generaţie a lui Superb, fie că vorbim despre varianta berlină sau varianta Combi, este echipată cu sistemul adaptiv de control dinamic al şasiului, DCC. Totodată, noul Superb este şi primul model Skoda oferit vreodată cu sistem de climatizare pe trei zone. La fel ca fratele său sedan, Superb Combi este bazat pe platforma MQB şi are o caroserie mai uşoară cu până la 75 de kilograme. Datorită noii platforme, modelul este compatibil cu cele mai recente propulsoare şi tehnologii ale concernului Volkswagen şi are tot ce-i trebuie pentru a se numi nava amiral a Skoda.Skoda Superb a ajuns la a treia generaţie: imagini şi informaţii oficiale
Via Skoda
Clar,cei de la Skoda s-au gandit la necesitatile romanilor cand au gandit-o...
PS daca nu esti din categoria cu frigideru' poti cara 4 biciclete pliabile :))
Eu ii admir pentru dotarile interesante care la altii lipsesc, gen Keyless entry, versiuni RS/Scout, sau parbrizul incalzit pe care Insignia mea nu-l avea nici optional.
acum ti-ai dat seama de evidente? :))
ceea ce ma mira...cum de reusesc sa scoata astia de la Skoda (adica de la VW) inca xx litri la fecare noua generatie. Ma gandesc ca litrii la cehi sunt mai mici decat in restul europei
Și spun asta pentru că deja e plin Bucureștiul de noul Passat, dar majoritatea sunt variante de bază (fără jante, cu capace) sau medii. Majoritatea nu au LED-uri în față, ci lumini de zi tip halogen cum are Loganul și asta pentru că sunt obligatorii acum.
Arată oribil noul Passat dacă nu e varianta complet sau aproape complet echipată. Măcar pe spate au LED-uri încă de la varianta de bază.
Va imaginati ce bine te distrezi cu romancele in spate cu atata spatiu ? :))
Cred ca doar m-am trezit afirmand adevaruri stiute, cu teama ca voi fi injurat de suporterii Skoda care ii iubesc designul.
Stie cineva cum se calculeaza volumul portbagajului?