Skoda va lansa noul hatchback Scala în 6 decembrie ca înlocuitor pentru Rapid Spaceback, iar schimbarea numelui este determinată inclusiv de adoptarea unei noi filosofii de design.
Oliver Stefani, directorul de design al mărcii, afirmă că designul trebuie să genereze mai multă emoție, iar principalele linii ale lui Scala vor fi adoptate și pe viitoarele modele electrice ale constructorului.
"Valorile Skoda au fost întotdeauna functinalitatea, ergonomia și partea practică. Vrem să adăugăm mai multă emoție. Trebuie să ne gândim cum se vor schimba liniile de design ale mașinilor. Toate modelele noastre trebuie să aibă ADN-ul Skoda, ceea ce este foarte important pentru brand", a declarat el pentru publicația Autocar.
Skoda Scala va fi primul model al constructorului care va avea inscripționat numele modelului pe partea din spate, în loc de logo-ul mărcii. În plus, această strategie va fi implementată și pe viitoarele modele ale constructorului.
După lansarea Scala, Skoda se va concentra pe dezvoltarea unei game variate de modele electrice.
Primul dintre ele va fi e-Citigo, versiunea electrică a modelului de oraș Citigo, iar ulterior vor fi dezvoltate o serie de modele bazate pe platforma MEB a Grupului Volkswagen.Via Autocar
Comentarii (3)