Văzând popularitatea tot mai scăzută a modelului Rapid în Europa, Skoda a decis în 2018 să îl pensioneze forțat. Locul său a fost luat de Scala, un model compact, poziționat în gamă între Fabia și Octavia.
În primul an de producție, constructorul ceh de automobile a comercializat peste 36.000 de exemplare. Anul trecut, numărul a crescut la 53.156 de unități, semn că europenii apreciază tot mai mult noul model din Mlada Boleslav.
Drept răsplată, Skoda a lansat acum o versiune specială, dedicată pieței din Germania. Numele său este Scala Edition S și a fost dezvoltată împreună cu ABT Sportsline, unul dintre tunerii de casă ai gigantului german Volkswagen AG.
JANTE DE 18 INCH
Noua variantă este bazată pe nivelul de echipare Monte Carlo. De aici grila, pragurile și capacele oglinzilor exterioare vopsite în negru. Skoda a plusat cu o extensie pentru bara față, cu un eleron spate discret și cu un difuzor de aer.
Geamurile spate cu tentă fumurie, farurile și stopurile LED cu semnalizare dinamică și jantele ABT ER-C18, cu diametrul de 18 inch, completează pachetul.
Noua Skoda Scala Edition S vine echipată la interior cu scaune față sport, tapițerie din material textil negru, volan sport multifuncțional, pedale din inox și ornamente din carbon.
Tot în echiparea standard este inclus sistemul multimedia Bolero și serviciul Care Connect.MOTOR DE 190 CP
Motorul TSI de 1.5 litri dezvoltă 190 de cai putere și 290 Nm cuplu, cu 40 CP și 40 Nm mai mult decât motorizarea standard. Unitatea este conectată la o transmisie manuală cu șase trepte.
Pentru un plus de manevrabilitate, mașina a primit o suspensie sport care, printre altele, coboară garda la sol cu 15 milimetri.
Skoda Scala Edition S poate fi comandată prin intermediul reprezentanțelor producătorului de pe teritoriul Germaniei, iar producția este limitată la 500 de exemplare.
Prețul noii versiuni este de 33.790 de euro.
via Motor1
in ce portbagaj esti ascuns insa, fan_skoda? ca ducem lipsa comparatiilor tale dintre Șkodaq si Bentley, Ferrari etc.
Un adevarat must have pentru orice impatimit al condusului sportiv cei 200 CP si 400 Nm alaturati unei transmisii DSG7.
costa ”doar” 999 euroi (adica 99 la plecarea vaporului din China) si are doar calitati fiindca astepti doar 2-3 luni si nu 2-3 ani ca TSI.u sa-ti pape ulei
fara glumite insa, imi place ca are mestecău si nu auto-dsg cu uleiuri schimbatoare la 30 milioane.