Cele patru nuante oferite pentru ornamente se numesc: Graphite-Metallic, Silver Brushed, Piano White şi Piano Black. În funcţie de acestea, blocul de comandă al sistemului audio şi tipul său se schimbă, existând mai multe unităţi disponibile.
Lista de opţionale a lui Skoda Rapid include acum şi blocurile optice cu Xenon. De asemenea, pentru echiparările "Active" şi "Ambition" ale lui Rapid, culoarea bordului se schimbă, de la tellurium-gray la lava-grey. Unitatea radio numită "Swing" va avea un nou panou frontal, în timp ce unitatea radio "Blues" va avea butoane cu ornamente cromate. Rapid va putea fi comandat şi cu interior din piele sau ornamente cromate, precum şi cu interior din piele şi ornamente cromate. Skoda Rapid 1.6 TDI va fi oferit şi într-o versiune Greentec, care are sistem Start-Stop, sistem de recuperare a energiei cinetice pierdute la frânare şi anvelope cu rezistenţă scăzută la rulare. Emisiile CO2 ale acestei versiuni sunt de 104 grame pe kilometru, iar consumul mediu declarat este de 3.9 litri la sută. Pachetul Greentec este oferit pentru toate motorizările TSI şi TDI din ofertă.Via Skoda
Rapid este peste Logan, dar nu stiu daca pot justifica diferenta de pret
Asta o percep ca: "se plang clientii ca e prea scumpa, asa ca hai sa le mai luam fata cu xenoane si ornamente noi".
La motorizare n-am nici o obiectie, 90 cp la un diesel sunt suficienti, asa cum au fost suficienti tot 90cp pe Octavia 1. Cine-si ia masina asta nu se duce sa alerge cu ea.
La un motor mai ,,economic" (ca sa nu-i zicem mai slab) primesti in compensatie VOLAN SPORT CU TREI BRATE !!! WOW !!! Ce tare !!
Uite n-am fost atent - motorul de 105 CP o avea joystick in loc de volan (sportiv)?