Skoda publică noi detalii despre viitoarea Slavia: două motorizări pe benzină și până la 150 CP

de Alexandru Monenciu
Joi, 28.10.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul ceh de automobile a publicat noi detalii despre viitorul Slavia, model care va fi disponibil doar în India. Clienții de aici vor avea la dispoziție două motorizări pe benzină cu până la 150 de cai putere.

Skoda continuă campania de promovare a viitorul Slavia, un model pe care îl va comercializa exclusiv pe piața din India. La începutul lunii octombrie, cehii au publicat o nouă imagine teaser cu prototipul acoperit de camuflaj, iar acum aflăm noi detalii despre sedanul compact.

Slavia va avea o lungime de 4.541 milimetri, 1.752 milimetri sunt trecuți în dreptul lățimii, înălțimea măsoară 1.487 milimetri, iar ampatamentul va fi de 2.651 milimetri.

Gama de motorizări va include două propulsoare pe benzină. Un agregat de 1.0 litri cu 115 cai putere și un motor de 1.5 litri cu 150 CP. Transmisia manuală cu șase trepte este standard, dar o cutie automată este inclusă pe lista de opționale.

Constructorul din Mlada Boleslav anunță, de asemenea, că viitorul Slavia va fi echipat cu șase airbag-uri pentru șoferi și pasageri.

Sedanul compact va fi lansat oficial până la finalul anului curent.

via Skoda

Comentarii (4)

  • Edikkk
    Încercările puerile ale Skoda de a concura Logan cu versiuni ca Slava, Rapid
    5 5
  • Dacă tot vă interesează un model valabil doar pentru India, ce norma de poluare au motoarele ?
    7 1
  • Seriff
    Iti dai seama ca sunt euro 4 sau ceva similar, doar ca acolo ca si in Sua, Rusia, etc nu conteaza poluarea, exista doar in Europa. De-aia multe masini gen Honda Accord sau Mitsubishi Outlander se vind doar in Usa bine mersi, fiindca in Europa nu respecta normele de emisii.
    Adica UE=URSS adica interzis aia, nu ai voie aia, practic un comunism modern.
    Mai grav e ca multi spalati pe creier sunt de acord cu tampeniile astea.
    11 3
  • În India nu are cum să se numească Euro 4, ci Indo 4.
    8 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru