Skoda se pregăteşte să declanşeze un război fulger în încercarea de a atinge o ţintă ambiţioasă de vânzări: 1.5 milioane de unităţi pe an până în 2018. Maşinăria de profit a Grupului Volkswagen va activa o puternică ofensivă pe piaţa europeană şi nu numai, mizând pe o serie de modele complet noi.
Războiul fulger se va declanşa în luna octombrie, atunci când Skoda va lansa la Salonul de la Paris noua generaţie a modelului Fabia. Trei luni mai târziu, cehii vor introduce şi varianta break a modelului, echipată cu cel mai mare protbagaj din segment.
Noua Skoda Fabia: prima imagine-schiţă a generaţiei 2014
Skoda Superb debutează în 2015
Anul viitor va fi rezervat viitorului Superb. Noua generaţie va fi declinată de asemenea în variante sedan şi break şi va utiliza platforma MQB a Grupului VAG. Modelul va păstra dimensiunile actuale, dar va miza pe un ampatament mai mare, capabil să genereze mai mult spaţiu în interior.
Portbagajul va renunţa la deschiderea dublă în favoarea uneia convenţionale.
Designul va fi influenţat de conceptul Vision C, iar asta este sinonim cu linii ascuţite şi îndrăzneţe.Gama de propulsoare va include şi noi unităţi diesel şi benzină. Din raţiuni de eficienţă, Skoda va renunţa la vechiul V6 benzină în favoarea noului motor turbo de 2.0 litri şi 280 de cai putere, instalat deja pe noua generaţie Volkswagen Passat.
Noul Volkswagen Passat e aici: primele imagini ale generaţiei B8
SUV cu 7 locuri, rival pentru Hyundai Grand Santa Fe
Un alt model foarte important pentru ofensiva Skoda va fi SUV-ul cu şapte locuri, creat pentru a se bate cu Hyundai Grand Santa Fe. Modelul urmează să primească undă verde, ceea ce va face ca debutul mondial să aibă loc în anul 2016.SUV-ul va fi şi el construit pe platforma MQB şi va fi disponibil în variantă cu tracţiune faţă sau cu tracţiune integrală, asemeni lui Yeti.
SUV-ul va avea cinci locuri în standard, cu posibilitatea optării pentru un al treilea rând de scaune, ascuns în podeaua portbagajului.Gama de motorizări va include agregate diesel şi benzină pe care le cunoaştem deja din gama Grupului VAG, versiunea entry-level urmând a fi animată de unitatea 1.4 TSI. Pentru cei care doresc tracţiune integrală vor exista motoare mai puternice, capabile să genereze resurse necesare unor escapade off-road. Skoda promite un comportament bun în teren accidentat şi o capacitate decentă de tractare.
via autocar
Comentarii (0)