După o lungă perioadă de promovare, Skoda prezintă acum noul Enyaq Coupe. Din punct de vedere estetic, cea mai notabilă modificare este plafonul plonjat spre spate, motiv pentru care coeficientul aerodinamic Cx este de 0.234, mai bun decât al variantei obișnuite.
Portagajul are un volum de încărcare de 570 de litri, atunci când toate scaunele sunt în poziție normală.
În standard, noul Enyaq Coupe vine echipat cu grila frontală iluminată "Crystal Face", faruri Matrix LED, stopuri LED, jantele au diametrul cuprins între 18 și 21 de inch, iar suspensia sport scade garda la sol cu 15 milimetri pe față și cu 10 milimetri pe spate.
Pasagerii vor regăsi la interior un display central de 13 inch pentru noul sistem multimedia ME 3, instrumentar digital de bord cu ecran de 5.3 inch și un plafon panoramic, din sticlă. Sistemul audio Canton cu 13 incinte, Head-up Display-ul cu realitate augmentată și zona de încărcare prin inducție sunt incluse pe lista de dotări opționale.
PUTERI CUPRINSE ÎNTRE 180 CP ȘI 299 CP
Noua Skoda Enyaq Coupe este disponibilă în mai multe versiuni, putând fi echipată cu unul sau două motoare electrice, roți motrice spate sau tracțiune integrală și baterie de 82 kWh (77 kWh capacitate netă).
Autonomia este de până la 545 kilometri, în ciclul WLTP.Marea noutate este, însă, versiunea de performanță Enyaq Coupe RS. Aceasta este echipată cu sistemul de propulsie a lui Volkswagen ID.5 GTX, cele două motoare electrice dezvoltând 299 de cai putere și 460 Nm.
Cel mai puternic (și scump) model de serie al producătorului ceh atinge 100 de km/h în 6.5 secunde, iar viteza maximă ajunge la 180 km/h. În cazul său, încărcarea de 10% la 80% durează 29 de minute la o stație rapidă, sau între 6 și 8 ore la un wallbox de 11 kW.
Noua Skoda Enyaq Coupe RS poate fi recunoscută, cel mai ușor, după elementele sportive, jantele Taurus de 20 de inch, vopsite în negru și, mai ales, după nuanța exterioară Verde Mamba, împrumutată de la Octavia RS. Opțional, versiunea de top poate fi echipată și cu jante Vision de 21 de inch.
Debutul comercial este programat pentru anul acesta.
via Skoda
In Romania nu se intampla asta si e normal ca sa vedem intreceri pe autostrazi cu 300 km/h intre cocalari cu BMW si Audi. Daca ar fi prin Franta, Elvetia, Finlanda, Olanda, Danemarca, treburile ar sta diferit.
https://www.motor1.com/news/21433/20-year-old-dutchman-gets-bugatti-veyron-confiscated-by-police-for-speeding-80km-h-over-the-limit/
https://www.thesupercarblog.com/ferrari-f12-tdf-busted-doing-134-mph-in-france-gets-impounded/
https://www.irishtimes.com/life-and-style/motors/tough-danish-law-sees-cars-seized-from-speeders-on-the-spot-then-sold-1.4687887
Deci la noi cocalarii sunt promovati, prin afara li se confisca si vand masinile.
In Romania e greu, ca asa sunt romanii, mai inceti la minte, dar cu viteza in cap, ca atat pot ei, sa apese pedala la troaca diesel germana importata.
Pana nu scapam de retarzi ca voi, nu avem sanse sa evoluam.
Pur si simplu nu ai cu cine, ECO-spalatii pe creier ar aplauda si o caruta daca ar avea baterii.
Darr... deși nici stilul nu i-l diger (multe de spus aici obiectiv vorbind), un amic filo-ursar-polar deține semi-mastodontul cehesc de 204 CP, non-cocoșat, cu bateria mare de 82 / 77 kWh utili și... minune mare, e mulțumit de el.
...Fiindcă spațiu, plus poate ajunge de la Brașov la mare fără pauză de 15-20 cafele. :-)
E și unica lui mașină (ar fi și culmea s-o ia cineva pt. uz urban) -- se poate deci cu mega-baterii d-astea, chiar dacă e-mobilitatea rămâne prohibitivă ca scor pentru ”normalos”.
...Nu doar la cumpărare, ci-n perspectivă nu prea îndepărtată și ca alimentare.
Că-i eco-progresisto-comunitarianist, anti-triadist etc. e opțiunea lui, să fie sănătos.
I-aș sugera doar, ca să fie până la coadă ”politically correct” cum îi cere poate ordinul pe unitate, să se informeze care-i preocuparea actuală a celebrului avocat Reiner Fuellmich - ăla de i-a dat în gât și pe VW cu Dieselgate. :-P
Asa ma cam lasa rece... Sa fie la Edikkk in parcare! :))
Spatele aduce cumva aminte de modelul 110R.
Prin oraș 18-20 kWh, iar pe autostradă la 130 -- da, spre 25 kWh/100 km.
...Toate cifrele -- reale fiindcă direct de la sursa pre-citată care, repet, face 400 km liniștit (chiar dacă par puțini la cât bănet a dat pe ea.)
n.b. Asta nu înseamnă că mi-aș trage-o mâine, fie și odată cu un ipotetic loz câștigător.
Din 1001 motive, primul fiind autonomia cu 30-35% mai debilă iarna -- dar stai, uitasem că dă năvală încălzirismu peste noi... :-)
SUV si coupe! Un concept idiot. Pai ori practic, ori...?
Cred ca sunt unele electrice care au putere aia si nu au RS in coada. Dar nu au verdele specific.
Cred ca au facut ei un test pe Nurburgring si au aflat ca Verdele Mamba o face mult mai rapida. Cel putin 10 secunde pe tur. :))
Dacă se va întâmpla așa, nici mama subvențiilor nu va mai salva mașina electrică.
Mai e puțin până în aprilie, să vedem ce va fi!...
De ce, mai complicat de explicat (poate oi avea timp vreodată.)
Fiindcă tot reintrai, să nu uit oftica amicului ștecherizat c-a dat pe Enyqaq mai mult decât p-un BMW i4 84kWh eDrive40 (340 CP, suta-n 5,7 s și Vmax 225 km/h, de la 53K €.)
Care nu apăruse totuși p-atunci, dar concluzia-i aceeași: graba strică treaba când taberi prematur pe știința ”sigură și eficientă”. :-)
Oare cum este posibil oameni buni, in 2022 , cu atatia morti zilnic, btw azi au murit 7 oameni la Iasi, sa scrie un debil mintal ca el o calca la maximum si nu l intereseaza ca i a furat pandemia 2 ani din veata ???
Veata de cocalar, ala care ti ia fata ca are masina mai puternica in oras si ti da flashuri pe autostrada sa te dai la o parte, no matter ca n ai unde, ca se circula n coloana .
Inteleg ca nu i pasa lui, da noi ceilalti ce vina avem ???
Are o opinie pertinenta legata de electrice, care s scumpe si nu prea au autonomia dorita , dar pan la a zice ce zice e cale lunga…ar trebui sa te gandesti, coca, la faptul ca nu toti vor sa joace ruleta ruseasca n trafic ! Daca te tine pedala, du te tu n vest , sa vezi cum e ! Unde i lege , nu i tocmeala !!
Pacat de tarisoara asta !! C avem asemenea … nu stiu cum sa i spun..
Am condus BMW-uri 15 ani in mai multe tari fără nici o amenda sau vreo zgârietură. O fi norocul meu dar nu am avut nici o problema notabila și s-au comportat excelent… sunt mașini foarte bune (nu sunt singurele), dar chiar nu merita denigrata o marca de toți frustrați. Flash-uri dau când invit pe cineva sa iasă din parcare, sa treacă prin fata mea de pe sens opus… plus ca mai știu cel puțin 5 persoane care conduc BMW-uri (deșii unii au încercat și alte mărci) pentru ca le apreciază și sunt șoferi mai mult decât disciplinați.
Dacă unii nu-și permit un BMW nici măcar SH nu-i vina nimănui și nu ar fi nici o problema dacă și-ar spune părerea la subiect și fără a repeta obsesiv cocalar in sus cocalar in jos (din câte știu nici măcar nu e un cuvânt).
E o alta electrica mega scumpa, cu aceeasi autonomie reala de vreo 200 km, cu aceleasi limitari clasice, cu aceeasi timpi de incarcare mari, un fel de ID4, nimic nou sub soare, o masina care se va vinde greu si putin