Skoda oferă Superb şi Octavia cu tracţiune integrală şi DSG

De Sebastian Toma
Publicat Vineri, 22.10.2010
Cehii de la Skoda au integrat sistemul de tracţiune integrală pe versiunile 2.0 TDI echipate cu DSG ale modelelor Octavia şi Superb.

Oficialii Skoda au anunţat că modelele Octavia şi Superb pot fi comandate cu tracţiune integrală şi transmisia DSG. Ambele modele sunt oferite în această configuraţie doar în combinaţie cu motorul TDI de 2.0 litri şi 140 CP. Unitatea beneficiază de injecţie directă Common-Rail şi de filtru de particule diesel în standard. Cutia de viteze DSG este în versiunea cu şase trepte, iar motorul respectă normele Euro 5.

Cei de la Skoda utilizează un cuplaj Haldex pentru sistemul de tracţiune integrală, aflat deja la cea de-a patra generaţie. În cazul drumurilor asfaltate, modelul transmite 96% din putere punţii faţă, iar puterea este transmisă punţii spate abia în momentul în care roţile din faţă manifestă o scădere a aderenţei. Puntea spate poate primi până la 90% din puterea motorului dacă este necesar. Puterea la roţi este dozată în mod electronic, iar sistemele ABS şi ESP ajută la păstrarea stabilităţii în orice condiţii, spun cei de la Skoda.

Pentru Skoda, integrarea sistemului de tracţiune integrală şi a transmisiei DSG pe modelele Octavia şi Superb reprezintă o parte din motto-ul său "Simply Clever". Scopul acestui program este de a optimiza în permanenţă gradul de utilitale al vehiculelor Skoda în combinaţie cu un raport bun preţ-ofertă pentru client.

Nu ştim însă cât va mai dura acest lucru, având în vedere intenţiile lui Martin Winterkorn în ceea ce priveşte marca din Cehia. Skoda se descurcă bine la nivel european, marcând o creştere a livrărilor de peste 13% în primele opt luni ale acestui an faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Via | Skoda

Comentarii (21)

  • Winterkorn
    Exact, cred ca aceste modele vor avea viata scurta din 2 motive

    1.Intra peste Passat si A4
    2.Nu se vor incadra cu noua directie a marcii , adica ieftin si simplu

    Deci cred ca vor fi niste apartii exotice peste cativa ani .
    12 9
  • mda
    2.0 tdi si 140cp???doar asa putini cai pot scoate dintr-un motor de 2.0?? plus ca nush cat de utila ar fi tractiunea 4x4 avand in vedere ca este o limuzina..sau cel putin se vrea..si cu o asa garda la sol! dar ei trebuie sa incerce si sa spere ce au de facut!!
    10 35
  • Pai ca sa iti zic asa direct imi vin acum in minte 3 exemple cu motoare diesel mult mai slabe decat asta de la vw 1 ar fi 2.0 de la toyota are ceva de genu 125-128CP, urmatorul ar fi de la ford mondeo cel de 115 CP si urmatorul care este impartit tot cu ford si psa este cel de la volvo si daca mai caut iti mai gasesc.Nu mai vorbesc de tractiunea 4x4 care nu prea se gaseste pe marci si modele mai cu pretentii....asa ca de dat din gura cred ca toti putem dar debitam numai prostii se pare
    21 11
  • RE:
    am uitat sa zic ca cel de la volvo are un pic sub 140CP care se gaseste pe mai multe marci inclusiv mondeo
    8 6
  • coincidenta
    "o creştere a livrărilor de peste 13%" aceeasi cifra a aparut si la Mercedes , tot pe site-ul asta
    6 4
  • @vxf
    Skodele sunt mai ieftine ca VW-urile ; daca astea nu fac exceptie , cei care ar alege Passat 2.0 TDi 140 cp 4Motion pentru a avea un sedan 4x4 , vor avea 2 optiuni mai ieftine
    13 2
  • @edi80
    n-are nevoie sa fie SUV , doar pentru aderenta ; mai ales iarna ( de aceea si poza ) ar face diferenta cu pneuri bune pe strat subtire de zapada , ca pe strat gros ramai intepenit si cu Hummer
    12 5
  • @edi80
    Nu pot sa-ti spun decat ca ai o logica de ciubota.......restul e tacere! Pacat ca n-ai auzit de Impreza, Evo, chiar si Swift, modele ce au tractiune integrala fara a fi SUV-uri! O integrala inseamna stabilitate si tinuta de drum net superioare fata de modelele conventionale!
    12 5
  • @EDI
    Domnule ... nu te supara dar acum chiar ai dat-o in bara si antevorbitorii mei te-au taxat ca atare . N-ai ce-i face.... De data asta ceho-nemtii au reusit sa faca o masina mai ciudata decat toate masinile pe care francezii pe care -i admiri tu atat le produc. Ce sa-i faci daca teutonii astia tampiti au inventat Quatro intr-o perioada in care francezii cumparau de la ei dreptul de a produce masini 4X4 sub sigla marcilor din Hexagon ??? (pentru necunoscatori G -ul s-a vandut si sub sigla PGT ca si vehicul militar). Experimenteaza si ei o reteta de succes pe care favoritii tai n-au gasit-o inca.
    8 6
  • @edi80
    esti prost rau de tot baiatule.e o minune ca sti sa deschizi calculatorul la cat de prost esti
    5 5
  • pt. mihai
    poate ar trebui sa stie fanii audi quatro ca SUBARU facea tractiune integrala inaintea lor cu vreo 4 ani
    altfel inversunarea unora de a sustine ca doar nemtii fac masini o pun pe seama superficialitatii si lipsei de informare
    10 2
  • @gogu
    camioanele si masinile de teren cu AWD exista de ( aproape ) un secol , primul vehicul AWD care nu face parte din aceste categorii este Tatra T77 din '38 , apoi Audi Quattro in '84 a demonstrat ca AWD e ( mai ) bun la raliuri , pana atunci se considera ca face masina prea grea comparativ cu avantajul tractiunii . daca nu era Audi Quattro nu ar fi existat ( sau lafel de evoluate ) masini de viteza AWD ( Lancer Evo , Impreza WRX , Nissan GTR , Nissan Skyline , Lamborghini Gallardo ... ) . apropo , Quattro se poate compara pe pista doar cu cel de la Lancer Evo si in teren doar cu cele de la modelele Land Rover
    6 4
  • pt.. AdrianosFidi
    daca citeati cu atentie vedeati ca atit in comentariul meu cat si in cel la care faceam referire vorbeam de autoturisme nu despre camioane sau suv-uri si revin cu precizarea ca inainte de audi quatro subaru avea in productia de serie ca si acum echipare awd pentru toate masinile lor cat despre suprematia unora sau altora e discutabil-daca imi aratati un test care sa demonstreze acest lucru accept- oricum multa electronica din celelalte solutii poate fi surclasata oricand de sistemul subaru
    4 4
  • @gogu
    am implicat camioanele si SUV-urile ca sa fiu mai clar

    despre suprematie AWD :
    - pentru pista : http://www.youtube.com/watch?v=cR1D2sdG_tQ
    http://www.youtube.com/watch?v=L_woT0_uBcQ
    http://www.youtube.com/watch?v=CkHnH2xs7wE
    http://www.youtube.com/watch?v=g4CPBfpnye0
    http://www.youtube.com/watch?v=S4CfWdoSOTk
    http://www.youtube.com/watch?v=HdQn1-786LU
    pentru teren : http://www.youtube.com/watch?v=vAHPMUkhj5Q

    http://www.youtube.com/watch?v=Q7dVFY5CxT0 ( uite-te la comentarii , asta e pentru ambele )

    de unde stii tu ca "SUBARU facea tractiune integrala inaintea lor cu vreo 4 ani" ?
    5 2
  • marian
    Edi80....doare ??
    ce sa stie ma un mucos frustrat din anii 80toamna la ce foloseste 4x4 pe turisme sedan.....
    sau cati cai au motoarele care le pupa el in fund atat de tare.....2.0 tdi actula este foarte fiabil si puterea este data din soft....este politica firmei cum si ford a pus 136cai si volvo sau renault etc etc.... daca ar pune numai configuratia si softul de 170 cai nu ar avea stai tu linistit vanzarile care le are...


    asa ca EDI80 lasa-te de masini ca nu sunt de tine ia un renault sau fiat! ceva acolo micut cu tractiune fata si cu 250+cai putere si infige-te cu fiat 500 in primul cap de pod.....
    3 3
  • pt.. AdrianosFidi
    Am gresit sunt 3 nu 4 ani - subaru 1972 http://www.subarumotors.ro/about/awd/why.php si audi 1975 iar pentru o mai buna comparatie , dar care nu am intalnit-o pana acum , ar trebui sa fie masini similare ca motorizare deoarece cred ca vorbim de testul tractiunii integrale nu de motoare iar cand incerci sa-ti arati suprematia quatro folosind un motor mai puternic totul devine reclama
    1 4
  • @gogu
    tu nu te-ai uitat atent / deloc la clipurile alea

    multumita tractiunii Quattro : S4 bate M3 si R8 e doar cu o secunda mai lent ca ZR1 ; Lancer Evo a batut de fiecare data Impreza STi , in unu din ele S4 se manevreaza doar putin mai greu avand si masa mult mai mare ca Lancer Evo . in cel cu Subaru contra restul , nu au fost testate 100% cinstit si multi au comentat ca trebuia sa bage si un Audi cu Quattro fiind pionieri ai AWD , "de ce nu l-au bagat , le e frica ca ia bataie ?"
    4 1
  • lamurire
    deci 4x4 pe octavia era si pana acum doar ca pe versiunea sw si pe scout.pe superb de la inceput a fost oferita - cu 2.0 tdi asta si cu 1.8t.
    dsg nu era pe octavia dar e pe suberb.
    2 1
  • @mog
    cum poti sa spui ca "pe superb de la inceput a fost oferita" daca acum e anuntat ?
    4 1
  • ha ha ha
    ha ha ha
    Pai nemtii de necaz ca au vanzari mai mari cu Skoda, decat cu VW, ziceau ca pun pe Skoda mai putine dotari...ca isi fac concurenta singuri...
    3 0
  • @gogu
    Nu sunt fratioare "fan" al masinilor germane. Fac parte din specia aia pe cale de disparitie care isi spune parerea obiectiv. Sunt fan al unor marci si modele la auzul carora sclifositii stramba din nas. Pentru exemplificare LR DEFENDER, LADA NIVA, TOYOTA HL ... etc ... etc. I-am taxat si -i voi taxa mereuinsa pe cei care arunca cu noroi in niste marci doar pentru ca ei iubesc alta marca , Indiferent ca astia sunt posesori de masini germane, frantuzesti, japoneze, sau de altfel.
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru