Pentru că actuala generație Octavia RS merge atât de bine, reușind să atragă deja 58.000 de clienți pe piața europeană, Skoda a decis să extindă gama modelului ceh. Prin urmare, constructorul oferă acum o alternativă ceva mai sigură a actualului Octavia RS TDI.
Berlina cehilor este oferită împreună cu o tracțiune integrală și o cutie automată DSG cu dublu ambreiaj. Noul Octavia RS TDI cu tracțiune integrală beneficiază de același motor diesel de 2.0 litri și 184 de cai putere, capabil să livreze 380 de Nm pe o plajă de turații generoasă, cuprinsă între 1750 și 3250 rpm.
Momentul motor este administrat cu ajutorul transmisiei DSG cu șase rapoarte, gata să repartizeze cuplul cu ajutorul sistemului 4x4.
Performanțele rămân bune, cu o accelerație de la 0 la 100 de km/h în 7.6 secunde și o viteză maximă de 228 km/h. Cât privește consumul, acesta se oprește lao medie de 4.9 litri/100 de kilometri, în vreme ce emisiile ajung la 129 g/km.Pe lângă noua tracțiune integrală inteligentă, care repartizează corect cuplul între ambele axe, Octavia RS TDI dispune și de celelalte elemente esențiale pentru un comportament sportiv: diferențial electronic XDS+, direcție progresivă, suspensie sport în configurație multi-link și numeroase sisteme de asistență.
yeah , right :)))
o rugaminte pentru toti producatorii auto: nu mai dati cifre de consum si emisii pana nu incep testele in conditii reale de trafic . semnat: asociatia ursilor polari si a americanilor pagubiti de VW
Corecta observatia, originile sunt commune. Dar ce nu inteleg eu de la antecomentatori este altceva: a spus cineva ca americanii polueaza mai mult sau mai putin decat europenii? Probabil ca SUA polueaza mai mult, dar problema Vw este alta: au mintit in privinta poluarii ca sa poata vinde in SUA si au prezentat produsl drept ceva ce nu era ca sa poata vinde mai mult. + au produs un soft care sa le confirme minciuna. Altfel spus, stiau ca mint si incalca legea, de aceea au creat un produs care sa le acopere minciuna.
Si pornind de la aceasta constatare se pune-pe buna dreptate- intrebarea: oare cate din elementele masinii sunt cu totul altfel decat au fost anuntate? Pentru ca este greu de crezut ca s-au rezumat doar la testele de poluare.
Si mai zic ceva legat de asta....Sa gindit cineva la hibridele(cu bateri moarte - SH) scutite de taxe si cu impozite substantial reduse , sau la generatoarele de curent cu motoare cu ardere interna.....?De ce oare nu platim poluarea asta la cit produs petrolier ardem fiecare ?!
Un american mi-a spus:
-Avem motoarele astea mari pentru ca ne permitem si in ce-i priveste pe arabi....nu suntem rasisti pentru ca noi uram pe toata lumea!
in ultimii ani VW a castigat cateva premii importante, cum ar fi : polo masina anului in nu mai stiu cate tari, golg 7 masina internationala a anului si in alte nu mai stiu cate tari, passat masina internationala a anului 2015 .... printre criteriile de punctaj la aceste concursuri sant si performantele si poluarea redusa. ei bine , pe polo nu prea il afecteaza, dar golf si passat in europa se vand in draci cu 1.6 tdi si 2.0 tdi. ce se intampla cu aceste premii? ce faci cu un sportiv pe care l-ai prins ca s-a dopat ca sa castige?
am pus mana acum pe revista autobild romania din decembrie 2014...pe primele pagini e un articol cu volanul de aur. un premiu merge la mazda, celelalte 3 la ...ia ghiciti...si sta martin winterkorn asa de mandru cu stauetele in mana.....
era doar o intrebare din celelalte cateva mii
Personal nu cred ca e vorba de prostie ci de faptul ca multi romani au VW sau au parere foarte buna in general despre tot ce e Made in Germany. Cand apare o gainarie de genul asta (in stilul otoman sau indian) oamenii simt nevoia sa faca pe avocatul diavolului si eventual sa arunce cu laturi in celelalte natiuni producatoare sau in firmele concurente. E din seria "Cine se scuza, se acuza".