Skoda Octavia primeste motorul TSI de 1.2 litri si 105 CP
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Fanii Skoda au mari motive de bucurie, gama de motorizari a modelului Octavia urmand sa se imbogateasca cu un nou propulsor promovat de Volkswagen. Este vorba despre unitatea pe benzina, de 1.2 litri TSI, care vine sa confirme directia de "downsizing" spre care se indreapta grupul german.
Motorul cu patru cilindri supraalimentat se va regasi si pe varianta sedan si pe cea break, oferind in ambele cazuri 105 cai putere. Unitatea poate fi cuplata la o transmisie manuala sau la deja celebra cutie automata DSG, cu dublu ambreiaj si sapte rapoarte.
Echipat cu aceasta unitatea, sedanul ceh poate accelera de la 0 la 100 de km/h in 10.8 secunde (10.9 secunde pentru varianta break) fara a face compromisuri in materie de consum, care scade pana la valoarea medie de numai 5.7 litri/100 km.
Odata cu introducerea noului motor de 1.2 litri, Skoda a anuntat oficial si ca propulsorul diesel 1.6 TDI de 105 cai putere poate fi comandat acum cu transmisia DSG cu sapte rapoarte, disponibila pe toate variantele de caroserie.
via | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Skoda in Romania
-
Skoda Citigo facelift Preţ: 7.645 - 11.280 €
-
Skoda Fabia Combi facelift Preţ: 12.494 - 17.441 €
-
Skoda Fabia facelift Preţ: 9.960 - 16.683 €
-
Skoda Karoq Preţ: n/a - 29.318 €
-
Skoda Kodiaq Preţ: 20.805 - 35.827 €
-
Skoda Octavia Combi facelift Preţ: 17.077 - 32.731 €
-
Skoda Octavia facelift Preţ: 15.643 - 32.206 €
-
Skoda Rapid facelift Preţ: 12.264 - 18.351 €
-
Skoda Rapid Spaceback facelift Preţ: 13.589 - 18.439 €
-
Skoda Superb Preţ: 21.560 - 38.494 €
-
Skoda Superb Combi Preţ: 21.904 - 39.453 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Au apărut noi detalii despre Mazda EZ-60, un nou SUV electric care va fi lansat mai întâi în China. Noul model va avea inclusiv o versiune cu motor termic pe post de generator. (19.04)
-
Marca chineză AUDI, înființată de către Audi cel german și compania chineză SAIC, a publicat prima imagine oficială cu primul său model de serie. Noul model va fi botezat E5 Sportback și va fi un break electric. (18.04)
-
Subaru a prezentat oficial noul Solterra facelift cu ocazia Salonului Auto din New York. Noul model actualizat primește acum un propulsor electric mai puternic, un design revizuit, dar și o autonomie îmbunătățită cu 25%. (17.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
Eu as fi curios cum se comporta in oras ce consum are si cam ce cuplu dezvolta.
Bravo lor !
Putere maxima(CP@RPM): 75@5000
Cuplu maxim (NM@RPM): 126@3800
motorul de 1.2 TSI supraalimentat are
Putere maxima(CP@RPM): 105@?
Cuplu maxim (NM@RPM): 175@1500
Vorba lui ion, mai scoate capu' din CS...
Cuplu maxim (NM@RPM): 175@1500 este chiar impresionant pentru 1.2L benzina
1.9L TDI AXR are cuplul de 240@1800 ca o comparatie.
Hai du-te. Si la ala a tau de 1.9 90 cp merge tot timpul bocna asa-i ? =))) E plin de experti in motoare pe aici.
Hai sa-ti dau eu ceva concret.... fara sa comparam mere cu pere:
Fluence 1.6 16V vs Octiavia 1.6 MPI
1.Date tehnice:
Putere 110cp/ 6.000 - 102cp/ 5.600
Cuplu maxim 151 la 4.250 - 148 la 3.800
0 la 100 km/h (s) 11,7 - 12,3
Viteză maxima (km/h) 185 - 190
Consum mixt 6,5 - 7,4
Emisii CO2 (g/km) 155 - 176
Dupa cum se poate vedea, in afara de viteza maxima, Fluence ii e superior Octaviei la toate capitolele (emisii, consum, acceleratie).
2.Fluence are cel mai mare ampatament 2.702 mm, Octavia 2. 578 mm. De asemenea Fluence ramane un punct de referinta in segmentul sau in ceea ce priveste latimea la nivelul coatelor fata 1.480 mm si spate 1 475mm; Octavia are fata latimea coatelor fata 1.415 mm si spate 1.423mm. Fluence e inca odata BEST IN CLASS. Fluence vine si cu un sistem audio de inalta fidelitate 3D Sound by Arkamys... nu degeaba se spune calatoreste business class... octavia e depasita cu mult in privinta confortului, deci nu mai vbi aiurea de Fluence...
Un cunoscut foarte apropiat are Octi 2 prefacelift 1.9L TDI.
Nu este masina extrem de agila nici chiar cu 1.9L.
Am probat 2.0L TDI si cred ca asta e motorul care o pune in valoare.
Te plangi ca vrei consum mic? Nu-ti lua masina de 1300 Kg goala cu motor de 1.2, 1.4, 1.6.
Cumpara-ti tico, matiz, bicicleta, ceva ce poti intoarce pe o strada de 4m latime, vei fi mai fericit.
Octi are 4,5 m lungime :P
Da doamne romanului mintea de pe urma!
Apropos, pana acum la Octavia cel mai folosit motor pe benzina era cel de 1.6 aspirat normal care e mai slab decat 1.4 TSI atat la cuplu cat si la putere si in plus consuma si mai mult. Interesant ca nu s-au gasit atatia contestatari ai acestui motor...
Spui ca nu esti fan BMW, insa nu ai pomenit de nici o alta masina.... In ce priveste costurile de intretinere, pot sa-ti spun ca am destule cunostinte cu BMW ca zambesc acum cu o jumatate de gura cand ii intreb cat ii costa masina per ansamblu.... Apropos la Octavia o revizie costa 450 de lei la motoarele diesel (LA REPREZENTANTA NU LA SMT-URILE DE CARTIER). Despre cat platesti pe taxe sau asigurari nu cred ca are rost sa te mai intreb....
BMW-urile sunt masini care au ca targhet directorii de 30-40 de ani din corporatiile multinationale, iar Octavia este o masina pentru clasa de misloc (ca si Golful, Astra sau Focus)... Ti-am spus-o si ti-o repet: compara masina cu ceva din clasa ei!
Oricum discutia noastra a inceput de la faptul ca tu spuneai ca motorul asta nu trage, iar eu iti spun ca trage perfect la viteze normale, ba chiar m-as hazarda sa-ti spun ca s-ar putea sa ai surprize in fata 320d-ului de 136 de cai pt. ca nu e decat cu 14 cai mai puternic dar cu 200 de kg mai greu si nu are decat 5 trepte la cutia de viteze in timp ce Octavia are 6...
Apropos, ca ai pomenit de Opel, eu am scos cu Insignia 2.0 Diesel 160 cp un consum mediu de 4.7 litri pe dealurile dintre TG Mures si Sighisoara! Interesant nu...?
Romanii nu sunt un popor rational, care sa gandeasca logic, ci sunt un popor sangvinic pentru care deciziile au mai degraba o componenta sentimentala decat una logica. Marea majoritate (cel putin in arcul extracarpatic) nu isi fac niciodata planuri; cele mai indepartate idei de viitor cuprind cel mult ziua de maine... Cu o astfel de gandire, eu nu ma mir ca am ajuns aici!
Eu unul, tin pumnii celor d ela Skoda! Bravo, baieti, abea astept sa conduc o Skoda Octavia 1.2TSI! :D
P.S. : NICI UN COMENTARIU ARGUMENTAT CORECT NU E DE PRISOS!!!!!!!!!
Am avut pana nu demult o skoda octavia II cu motor 1.9 D 105 cp, masina foarta buna!!! raportat la pret, "trage" bine si incarcata, cu 5 persoane si bagaje e.t.c. Am fost in test drive cu cea 1.2 TSI 105 cp, nu mi-a venit sa cred!! Masina are "vana"...nu-i rea deloc.
Desigur nu este de comparat cu BMW sau Mercedes, Skoda este pt segmentul mediu` al pietei. Oricum, intr-un timp relativ scurt skoda a lasat dacia in urma cu f f f mult!!!
Pacat..:-(((
sant pe cale sa-mi iau o SKODA noua si nu m-am decis inca ce sa iau...
Am fost posesor de GOLF 4 ALH 1,9 si recent Toyota Avensis 1,8 Benzina si m-am saturat de bagat bani in ele. Stiu ca 1,4 TSI a fost ales motorul anului 2009 si nu e de neglijat si spre el as inclina, dar daca as face un test drive poate..... cine stie si 1,2 TSI ar fi ok.. Posesorii de astfel de motorizari ce spun???