Skoda Octavia facelift costa 13.737 euro in Romania
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Noua Skoda Octavia facelift va sosi foarte curand si in Romania. Dealerii de la noi din tara isi pregatesc deja showroom-urile pentru primirea noului model si isi actualizeaza lista de preturi.
Lansat in toamna acestui an la Salonul Auto de la Paris, faceliftul noii Skoda Octavia a fost bine primit de public multumita imbunatatirilor aduse de constructorul ceh. Noua Octavia beneficiaza cum era si normal de sistemul Cruise Control, faruri adaptative cu xenon, elemente reflectorizante in bara de protectie si proiectoare de ceata cu iluminare diurna si in viraje.
Confortul este sporit de scaune redesenate cu noi materiale si culori, spatiu mai generos pentru pasagerii din spate, consola centrala cu sisteme de iluminare albe, volan multifunctional cu trei spite imbracat in piele, sistem ultra-performant de navigatie si radio CD cu MP3 player.
Potrivit informatiilor oferite de Brady Auto Center, noua Skoda Octavia facelift va avea un pret cuprins intre 13.737 si 21.718 euro cu TVA inclus, in functie de dotarile si variantele de motorizare alese.
via | Brady Auto Center
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Skoda in Romania
-
Skoda Citigo facelift Preţ: 7.645 - 11.280 €
-
Skoda Fabia Combi facelift Preţ: 12.494 - 17.441 €
-
Skoda Fabia facelift Preţ: 9.960 - 16.683 €
-
Skoda Karoq Preţ: n/a - 29.318 €
-
Skoda Kodiaq Preţ: 20.805 - 35.827 €
-
Skoda Octavia Combi facelift Preţ: 17.077 - 32.731 €
-
Skoda Octavia facelift Preţ: 15.643 - 32.206 €
-
Skoda Rapid facelift Preţ: 12.264 - 18.351 €
-
Skoda Rapid Spaceback facelift Preţ: 13.589 - 18.439 €
-
Skoda Superb Preţ: 21.560 - 38.494 €
-
Skoda Superb Combi Preţ: 21.904 - 39.453 €
Ultimele stiri din Intern
-
OMV Petrom a anunțat că vrea să aibă 5000 de puncte de încărcare în România până la începutul deceniului următor. În prezent, rețeaua companiei are circa 900 de puncte de încărcare în țara noastră. (19.02)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, producția națională de automobile a avut parte de o scădere în prima lună din 2025. (17.02)
-
În prima lună din 2025, uzina Ford Otosan de la Craiova a produs cu 5.6% mai multe vehicule, comparativ cu aceeași lună din 2024. Uzina din Bănie are o capacitate maximă, anuală, de 272.000 de unități. (12.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
Ce anume nu ti-ai lua, blonda sau Octavia?
Acuma sa ne intoarcem ontopic. Masina arata mai bine decat modelul actual (cel fara facelift), dar totusi motorasul ala de 1.4 nu tare ar avea ce cauta pe masina in configuratia actuala de putere. Am avut o octavia 1 cu motorul de 1.4 si 75cp, dar se simtea foarte tare submotorizarea. Era silentios, mergea frumos, dar nu aveai ce sa te gandesti la depasiri sau mers sportiv.
@shtou Acrii mai sunt strugurii!!
@Alex Daca ar stii tactu ca scrii mesaje aiurea pe forum ti-ar rupe urechile!!
@ gigi..draga prietene..pt mine strugurii nu au fost acrii cand mi-am cumparat masina,pt ca masina mea chiar face parte din aceasta clasa..si am refuzat skoda..dupa drive teste si toate detaliile;am ales altceva din aceasta clasa(mai scump ca skoda si mai bun..mai este honda,mai este mazda,toyota..sa-ti mai enumar?)..iar yaris-ul ii al sotiei,si crede-ma ca un yaris TS ii mai rapid ca skoda cu motor de 1.4 si FSI..ii mai rapida/stabila pt cat de mica ii ca multe masini cu pretentii...ma crezi? ceaules