Skoda profită de apetitul pieței pentru SUV-uri și lansează versiunea Scout a lui Kodiaq. Modelul constructorului din Mlada Boleslav este acum disponibil și pe piața din România.
Skoda Kodiaq Scout vine cu inserții argintii în partea frontală și cea din spate, cu jante de 19 inch și cu o gardă la sol de 194 de milimetri. Sistemul de tracțiune integrală, pachetul Tough-Road și sistemul Off-Road Assist fac parte din arsenalul tehnologic pus la dispoziție de Skoda pe Kodiaq Scout.
Noul Skoda Kodiaq Scout este disponibil alături de două motorizări pe benzină. Clienții vor avea de ales între un 1.4 turbo de 150 de cai putere și 250 Nm și un 2.0 de 180 de cai. Fanii motoarelor diesel vor putea opta fie pentru un 2.0 TDI de 150 de cai putere, fie pentru un 2.0 TDI de 190 de cai putere.
Singura versiune disponibilă cu o transmisie manuală cu șase trepte este cea echipată cu motorul pe benzină de 150 de cai putere.
MOTORIZĂRI (Date tehnice complete AICI) |
NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | Scout |
1.4 TSI | Benzină 150 CP |
Man6,4x4 DSG,4x4 |
30.639 32.425 |
2.0 TSI | Benzină 180 CP |
DSG,4x4 | 33.614 |
2.0 TDI | Diesel 150 CP |
DSG,4x4 | 34.340 |
2.0 TDI | Diesel 190 CP |
DSG,4x4 | 35.827 |
NOUL SKODA KODIAQ vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
SKODA Kodiaq Scout 2.0 TDI, 4x4, DSG |
150 | 5.6 | 10 | 34.340 |
SKODA Kodiaq 2.0 TDI Active 4x4 |
150 | 5.6 | 10 | 32.702 |
FORD Kuga 2.0 TDCi Titanium 4x4 |
150 | 5.2 | 10.9 | 29.750 |
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 4x4 Executive |
160 | 5.1 | 10 | 40.068 |
KIA Sportage 2.0 DSL 4x4 Style |
136 | 5.9 | 12 | 26.329 |
MAZDA CX-5 2.2 Skyactiv-D 4x4 Attraction |
150 | 5.8 | 10.3 | 32.790 |
VOLKSWAGEN Tiguan Allspace 2.0 TDI 4x4 Comfortline |
150 | 5.9 | NC | 34.724 |
RENAULT Kadjar 1.6 dCi 4x4 Intens |
130 | 4.4 | NC | 26.650 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Daca tot e SUV, daca tot aduci o varinta pentru cei care vor sa mearga si pe altceva decat drumuri de tara, macadam etc, de ce nu vii cu o garda la sol calumea?
pacat ca idiotii de guvernanti nu au facut infrastructura in Romania, ca sa putem avea mai multa industrie auto la noi in tara !!!
MARE PACAT !!
Ford Kuga 200 mm
Honda CR-V (modelul nou) 208 mm
Kia Sportage 173 mm
Mazda CX-5 193 mm
Tiguan Allspace 201 mm
Renault Kadjar 200 mm
Bonus
Jeep Compass 216 mm
Foarte interesante numerele :-)
Ai idee cum se masoara garda la sol? In ce punct(e)?
@Stefi
Ai si tu dreptate, e valabil in majoritatea modelelor. Dar atunci cand esti Jeep si te dai taticul off-roadului, sau esti Skoda si propui o masina dedicata off-roadului (pentru ca Scout asta e in viziunea lor, nu-i doar un Kodiak simplu), atunci garda la sol conteaza.
Bănuiesc ca se masoara inaintea puntii spate, la prag - cred ca-i mai avantajos pentru constructor.
sunt modele care au garda la sol de X cm dar doar la mijloc, dar in fata, in partea motorului sunt mai jos cu 3-5 cm !!
si de multe ori, spatele mai inalt cu 3-5 cm !
Putine sunt care au garda la sol, si in fata (la motor) si la mijloc (ampatament) si la spate (portbagaj)