Skoda Kodiaq Scout are o gardă la sol mai mare și tracțiune integrală în standard: prețurile pornesc de la 30.700 de euro cu TVA

de Cornel Șocariciu
Luni, 27.11.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Skoda Kodiaq Scout este disponibil și pe piața din România. Modelul constructorului din Mlada Boleslav poate fi comandat începând cu 30.639 de euro cu TVA.

Skoda profită de apetitul pieței pentru SUV-uri și lansează versiunea Scout a lui Kodiaq. Modelul constructorului din Mlada Boleslav este acum disponibil și pe piața din România.

Skoda Kodiaq Scout vine cu inserții argintii în partea frontală și cea din spate, cu jante de 19 inch și cu o gardă la sol de 194 de milimetri. Sistemul de tracțiune integrală, pachetul Tough-Road și sistemul Off-Road Assist fac parte din arsenalul tehnologic pus la dispoziție de Skoda pe Kodiaq Scout.

Noul Skoda Kodiaq Scout este disponibil alături de două motorizări pe benzină. Clienții vor avea de ales între un 1.4 turbo de 150 de cai putere și 250 Nm și un 2.0 de 180 de cai. Fanii motoarelor diesel vor putea opta fie pentru un 2.0 TDI de 150 de cai putere, fie pentru un 2.0 TDI de 190 de cai putere.

Singura versiune disponibilă cu o transmisie manuală cu șase trepte este cea echipată cu motorul pe benzină de 150 de cai putere.

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Scout
1.4 TSI Benzină
150 CP
Man6,4x4
DSG,4x4
30.639
32.425
2.0 TSI Benzină
180 CP
DSG,4x4 33.614
2.0 TDI Diesel
150 CP
DSG,4x4 34.340
2.0 TDI Diesel
190 CP
DSG,4x4 35.827

NOUL SKODA KODIAQ vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
SKODA Kodiaq Scout
2.0 TDI, 4x4, DSG
150 5.6 10 34.340
SKODA Kodiaq
2.0 TDI Active 4x4
150 5.6 10 32.702
FORD Kuga
2.0 TDCi Titanium 4x4
150 5.2 10.9 29.750
Honda CR-V
1.6 i-DTEC 4x4 Executive
160 5.1 10 40.068
KIA Sportage
2.0 DSL 4x4 Style
136 5.9 12 26.329
MAZDA CX-5
2.2 Skyactiv-D 4x4 Attraction
150 5.8 10.3 32.790
VOLKSWAGEN Tiguan Allspace
2.0 TDI 4x4 Comfortline
150 5.9 NC 34.724
RENAULT Kadjar
1.6 dCi 4x4 Intens
130 4.4 NC 26.650
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (12)

  • Ce ineptie...Kodiak Scout. Pai daca tot este SUV ce rost avea sa vina cu versiune de offroad? Pentru Octavia sau Superb (masini de strada) inteleg, dar pentru SUV sa faci versiuni off road este de tot rasul.
    34 3
  • Nu ca vreau sa fiu rau, insa cu toata garda la sol marita...vobim de sub 200 mm. 194 mm. Duster in varianta 4x4 are 210 mm. Nu mai zic de Compass cu aproape 211.

    Daca tot e SUV, daca tot aduci o varinta pentru cei care vor sa mearga si pe altceva decat drumuri de tara, macadam etc, de ce nu vii cu o garda la sol calumea?
    31 3
  • *Compass cu aproape 220 mm :-)
    18 1
  • De ras
    A ajuns Skoda sa coste mai mult ca Mazda importata din Japonia. Tare rau...
    27 3
  • Edikkk
    si uite asa trimitem ZECILE DE MII DE EURO in Cehia (Skoda), Germania, Slovacia, Polonia, Ungaria (Audi, Mercedes/parte, Suzuki)...

    pacat ca idiotii de guvernanti nu au facut infrastructura in Romania, ca sa putem avea mai multa industrie auto la noi in tara !!!

    MARE PACAT !!
    22 0
  • Ok. Hai sa trecem in revista concurenta in ceea ce priveste garda la sol:

    Ford Kuga 200 mm
    Honda CR-V (modelul nou) 208 mm
    Kia Sportage 173 mm
    Mazda CX-5 193 mm
    Tiguan Allspace 201 mm
    Renault Kadjar 200 mm

    Bonus

    Jeep Compass 216 mm

    Foarte interesante numerele :-)
    18 1
  • @Andy, nu iti inteleg obsesia pentru garda asta la sol. La suv-urile de astazi capacitatile de trecere in offroad au trecut de mult in plan secund. Aproape nimeni nu mai cumpara un SUV sa intre cu el pe aratura. Toti il cumpara pentru imaginea pe care ti-o ofera in trafic, pentru pozitia de conducere si pentru senzatia de masivitate si aparenta invincibilitate pe care ti-o da. Bordura o urca si cel cu garda de 17cm, deci diferentele de nici un cm pe care le evidentiezi tu sunt neglijabile. Cei care au nevoie de masini pentru offroad nu le cauta nicidecum in segmentul asta ci se uita la segmentele dedicate, la pick-up uri in special.
    14 3
  • @Andy
    Ai idee cum se masoara garda la sol? In ce punct(e)?

    @Stefi
    Ai si tu dreptate, e valabil in majoritatea modelelor. Dar atunci cand esti Jeep si te dai taticul off-roadului, sau esti Skoda si propui o masina dedicata off-roadului (pentru ca Scout asta e in viziunea lor, nu-i doar un Kodiak simplu), atunci garda la sol conteaza.
    9 0
  • @Tibi
    Bănuiesc ca se masoara inaintea puntii spate, la prag - cred ca-i mai avantajos pentru constructor.
    3 0
  • Edikkk
    da... masurarea garzii nu este cea mai inspirata !!


    sunt modele care au garda la sol de X cm dar doar la mijloc, dar in fata, in partea motorului sunt mai jos cu 3-5 cm !!

    si de multe ori, spatele mai inalt cu 3-5 cm !

    Putine sunt care au garda la sol, si in fata (la motor) si la mijloc (ampatament) si la spate (portbagaj)
    1 0
  • Oameni buni nu mai aberati! Garda la sol se masoara in punctul cel mai jos al masinii (exceptand rotile). Punctul asta poate fi (dar nu este obligatoriu) scutul motorului (daca exista), baia de ulei (tare periculos) sau vreun diferential la cele 4x4.
    0 0
  • viorel
    garda fata de sol se masoara doar la mijloc ,pt ca in dreptul rotilor nu e nevoie !!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru