În urmă cu două zile am făcut cunoștință cu noul Skoda Karoq Scout iar acum, constructorul din Mlada Boleslav a publicat primele imagini și informații referitoare la versiunea Karoq Sportline.
Din punct de vedere al designului, Karoq Sportline se remarcă prin nuanța de negru adoptată pentru grila radiatorului, oglinzile laterale și ornamentele geamurilor. Standard, SUV-ul constructorului ceh este oferit cu jante de 18 inch, iar opțional sunt disponibile și jante de 19 inch. În plus, identificarea modelului este facilă și prin prezența unui logo pe aripile față.
La interior, principala noutate este reprezentată de scaunele sport cu reglaj la nivel lombar. Volanul îmbrăcat în piele, pedalele cu elemente din oțel și sistemul de liluminare ambientală cu LED-uri fac parte din pachetul pregătit de cehi. Opțional, Skoda Karoq Sportline poate fi comandat cu instrumentarul digital de bord. Pentru această versiune, cehii au pregătit o temă nouă cu influențe sportive.
Spre deosebire de restul versiunilor, Karoq Sportline va putea fi comandat cu motorul pe benzină de 2.0 litri TSI care produce 190 de cai putere.
Totodată, clienții vor putea opta și pentru motorul de 1.5 litri TSI de 150 CP sau pentru unitatea diesel de 2.0 litri TDI disponibilă în versiunile de 150 CP și 190 CP. În funcție de alegerea făcută, Skoda oferă o cutie manuală cu șase trepte sau o transmisie automată cu șapte rapoarte. Sistemul de tracțiune integrală face și el parte din oferta constructorului ceh.Noul Skoda Karoq Sportline va fi prezentat oficial în cadrul Salonului Auto de la Paris, eveniment care își deschide porțile la începutul lunii octombrie.
Si, btw, am observat ca faci comentarii impertimente la adresa VW, de parca ai fi buricul pamantului si desteptul desteptilor. Mai relaxeaza-te, si vezi-ti de troaca ta. Daca cei mai multi aleg un VW, intreaba-te daca nu tu esti ala care face alegeri proaste.
Mai iesi prin lume si vezi ce se mai intampla prin jur.
Ce ai vrea tu sa ofere o masina de buget, ca surplus fata de echiparea obisnuita? Sunt cateva accente subtile pentru o masina ce se adreseaza unui public cu venituri limitate. Sau tu vrei folie de haur ca la arabi, sau eleroane gigant din Vitan? Nici macar AMG nu difera radical de un Mercedes obisnuit. Poate doar editiile limitate.
Ofera Kia schimbari la radicale? Sau Peugeot pe GT-line?
@xow
Eu am testat acest motor, il conduc zilnic pe Tiguan. Nu este deloc lenes, ba dimpotriva, este chiar fâșneț. Puterea e mai mult decat suficienta, chiar se preteaza unei masini cu dorinte sportive. Plus ca Skoda din subiect nu se vrea o masina sportiva, ci o masina cu aspect sportiv. Vezi R-line, OPC-line, ST-line, N-line etc.
Fiti mai realisti baieti, lasati hatereala ! Lasati comentariile negative doar asa, din rautate, din gura omului caruia nu-i convine nimic. La birtul din colt daca-i asculti pe betivi, nimic nu le convine.
@Adrian : ce sa zic, sper ca si tu sa citesti mai bine comentariul meu.