Mai mulți constructori auto au lansat în ultima perioadă diverse servicii de rezervare online pentru mașini, pe măsură ce gradul de utilizare a internetului a crescut constant în ultimii ani.
Cel mai recent exemplu vine din partea celor de la Skoda, care au anunțat că modelele disponibile în stoc pot fi rezervate pe o platformă dedicată.
Clienții interesați aleg modelul și distribuitorul preferat, iar apoi plătesc un avans de 100 de euro, care este promovat drept taxă de rezervare. Mașina este rezervată pentru o perioadă de 30 de zile de la data confirmării rezervării.
Ulterior, procesul de vânzare este realizat prin intermediul dealerului ales de cumpărător, iar mașina este livrată la showroom-ul selectat de client.
Anularea rezervărilor se poate face prin completarea unui formular sau trimiterea unui mail la adresa rezervari-skoda@porsche.ro care să conțină codul de rezervare.
Primul sistem de rezervare online pentru modelele aflate pe stoc a fost lansat de Dacia în vara anului 2018, însă de atunci au apărut servicii asemănătoare și din partea altor producători.
Renault a prezentat un serviciu similar în luna februarie, iar exemplul a fost urmat de Volkswagen la jumătatea lunii aprilie.Via Skoda
Comentarii (0)