Esential
180 | CP livreaza propulsorul lui Fabia RS si Fabia Combi RS |
Skoda a prezentat in cadrul Salonului Auto de la Geneva versiunile RS ale lui Fabia si Fabia Combi. Versiunea RS a celor doua modele a fost construita pe aceeasi platforma ca si Volkswagen Polo GTI sau Seat Ibiza Cupra. De asemenea, Fabia RS si Fabia Combi RS imprumuta de la germani propulsorul pe benzina dublu supraalimentat de 1.4 litri care livreaza 180 de cai putere. Motorul a fost cuplat la o transmisie automata DSG cu sapte trepte si dublu ambreiaj.
In ceea ce priveste performantele modelelor, oficialii cehi au anuntat ca Fabia RS si Fabia Combi RS sprinteaza de la 0 la 100 km/h in 7.3 secunde iar viteza maxima la care pot ajunge este de 225 km/h in cazul hatchback-ului si de 227 km/h pentru versiunea Combi. Consumul anuntat de producator este de 6.4 litri/100 km. Tot la nivel dinamic, Fabia RS se bucura de noul diferential electronic XDS.
La nivel estetic Fabia RS a suferit modificari minore. Aceasta dispune de o noua bara de protectie fata cu lumini de pozitie prevazuta cu LED-uri, de un spoiler spate nou, de un deflector de aer si de o evacuare dubla. Pentru ca ecuatia cehilor la nivel exterior sa fie completa, Fabia RS dispune de jante din aliaj de 17 inch. In ceea ce priveste interiorul, noile modele au fost dotate cu scaune sport inscriptionate cu sigla RS, volan in piele si pedale de aluminiu.
Via | Skoda
1. frumusetea e ceva subiectiv : tu o vezi frumoasa pe prietena ta neagra tuci si manelista eu o vad urata si asta e.
2. Jiji asta are 180 Cp cam cat are toate modelele Dacia adunat. Iar Duster precum ii spune munele PRAF ! Un lighean inaltat si atat.
3. mergeti la drive test cu Yeti apoi cu Duster si apoi sa comentati e aceiasi diferenta ca de la Logan la Octavia.
4. In cazul in care tu iti cumperi Aceasta frumusete rara de skoda
si eu Duster , in cazul unui impact frontal eu in ligheanul meu sigur iti voi imprastia matzele pe tot parbrizul si pe jante dar scap usor
Cat despre celelalte comentarii, SS a pus punctul pe i.
Priviti masina per ansamblu ... Nu este o piesa de design si s-au inspirat de la alte modele de gen, interiorul este cam sobru si cam auster, dar scaunele par sa ofere o buna sustinere laterala iar acceleratia pana la 100 in 7,3 secunde reprezinta o valoare interesanta.
Nu sunt fan Skoda, dar pana la aparitia modelelor noi Polo si Fiesta, Fabia era foarte apreciata in clasa ei de catre o importanta revista care s-a documentat mai mult despre acest model decat unii dintre cei care mai comenteaza pe aici.
Depinde de fiecare ce prefera, modelul Rs anterior nu este vazut prea des pe strazi, dar cei care nu vor putea cumpara Polo GTI sau Ibiza Cupra si pe care nu ii intereseaza prea mult aspectul exterior, poate vor cumpara Fabia Rs ...
Sa nu uitam ca in trecut masini cu un aspect patratos ofereau performante mai bune decat alte modele ce se prezentau mai bine din punct de vedere estetic. Oricum, arata un pic mai bine cu proiectoarele de ceata in aceasta varianta, decat cele supradimensionate prezentate pe facelift.
La performantele dinamice destul de bune pe care le ofera si pentru aceia care nu pun atata baza pe aspectul exterior, lucru de altfel discutabil, Fabia Rs poate reprezenta o optiune. Conduceti masina mai intai, atunci cand va fi lansata, daca Skoda va oferi aceasta posibilitate, apoi comentati. Repet, nu sunt fan Skoda, dar vad ca unii se leaga de lucruri atat de discutabile, de parca ar exista automobilul perfect iar restul masinilor sunt doar niste esecuri lamentabile.
si eu Duster , in cazul unui impact frontal eu in ligheanul meu sigur iti voi imprastia matzele pe tot parbrizul si pe jante dar scap usor"
Nu stiu cum dar cu fizica e cam greu la unii ... dar la greutatea ce o are dusterul , cam cit o fabia mica, usor ca un fulg, cam in care masina crezi ca se simte mai tare impactul.... sa nu vorbim despre sistemele de siguranta si inginerii nemti care au proiectat fabia/vw/audi ...
In alta ordine de idei as dori sa vad si un model Dacia Sport in 2 -3 usi , indiferent de ce performante sau pret ( care sigur va fi sub cel al Skodei ), ar fi un ex bun de imagine pt Dacia care in ultima vreme se lauda cu succesul Dusterul.