După ce a făcut publice primele imagini cu exteriorul noii generaţii Skoda Fabia, constructorul ceh revine astăzi cu o serie de informaţii referitoare la interior.
Skoda Fabia ajunge la a treia generaţie: fotografii şi informaţii oficiale
Modelul subcompact mizează pe mai mult spaţiu interior şi pe 17 soluţii inteligente, botezate de Skoda „Simply Clever”.
Mai scurt cu 8 mm decât vechea generaţie, noul Fabia plusează cu un interior ceva mai spaţios. La nivelul umerilor acesta a crescut cu 21 de mm pentru pasagerii faţă şi cu 2 mm pentru cei spate.
Portbagajul a crescut şi el cu 15 litri, ajungând acum la un total de 330 de litri. Este cea mai mare capacitate din segment, potrivit comunicatului Skoda, şi este cu 10 litri mai mare decât cea oferită de Dacia Sandero. Atunci când bancheta se rabatează, spaţiul oferit de portbagajul noului Fabia ajunge la 1150 de litri.
Dintre cele 17 soluţii Simply Clever, nouă sunt complet noi pentru Fabia. Printre ele se numără coşul de gunoi înglobat în portieră, racleta ascunsă în capacul rezervorului, un spaţiu de depozitare special pentru telefonul mobil, un spaţiu de depozitare pentru vesta reflectorizantă, spaţii de depozitare pentru sticle de 0.5 litri în uşile spate, un torpedou care poate înghiţi o sticlă de un litru (în total există spaţii pentru şapte sticle).Pe lista Simply Clever se mai află luminile de ceaţă cu funcţie cornering, cârligele aflate în portbagaj şi funcţia Mirror Link, disponibila odată cu achiziţionarea sistemului multimedia Bolero. Aceasta permite conectarea unui telefon mobil inteligent şi acces la aplicaţiile compatibile din interiorul acestuia.
Funcţia SmartGate, disponibilă de asemenea doar alături de sistemul multimedia, va permite exportarea datelor referitoare la consum, kilometri parcurşi sau viteză fie pe un suport extern, fie pe telefonul mobil.
Ce sa mai, rival pentru Polo.
http://truckyeah.jalopnik.com/2015-volvo-xc90-everything-you-need-to-know-1626925975/1626978780/+travis
Si ca sa fiu la subiect ma uit la poze si nu pot spune decat prea sobru, prea serios, prea clasic, prea ca la tara, prea ergonomic, prea greu de trecut cu vederea de (posibilii) clienti.
Intr-adevar e un interior sobru, serios, unii ar zice plictisitor. Depinde de cumparator, unii vor o picatura de culoare si bucurie, altii prefera linistea, sobrietatea. Eu cred ca un model de succes ar trebui sa aiba variante (optionale poate) pentru fiecare categorie de cumparator.
Apropo de ergonomie or fi rezolvat problema de acum doua modele in urma de la Fabia, cu locul soferului unde te loveai cu piciorul drept de coltul de la consola centrala?
Cred ca mai bine atingi consola centrala si sa ai unul dintre cele mai bune spatii pentru pasagerii din spate. Chestia asta conteaza f mult la o masina de clasa mica. Eu nu am auzit pe cineva care sa se planga de asta la Fabia 1... proiectata acum mai bine de 15 ani :))