Skoda Fabia Combi a intrat oficial în producţie

de Bogdan Mirică
Luni, 15.12.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Skoda Fabia Combi, varianta break a modelului ceh, a intrat pe linia de producţie a uzinei din Mlada Boleslav. Primele exemplare vor ajunge pe piaţa europeană încă din luna ianuarie.

Skoda a demarat astăzi procesul de fabricaţie a noii generaţii Fabia Combi, varianta break a modelului de clasă mică. Dezvăluit în cadrul Salonului Auto de la Paris, alături de varianta hatchback, noul Fabia Combi se încadrează în şablonul mărcii şi, prin urmare, ajunge tot pe linia de asamblare a uzinei de la Mlada Boleslav.

Debutul său în fabrica cehilor vine la numai câteva săptămâni de la demararea vânzărilor noii Fabia hatchback. Ceea ce înseamnă că nu va mai trece mult timp până când vom vedea şi varianta Combi pe stradă.

Potrivit comunicatului oficial emis de cehi, Fabia Combi va începe să îşi facă apariţia în showroom-uri pe la mijlocul lunii ianuarie. Doar britanicii o vor primi ceva mai târziu, adică în martie.

Esential 530 de litri este capacitatea portbagajului noului Skoda Fabia Combi.
17 soluţii inteligente Simply Clever se regăsesc pe noul Skoda Fabia Combi.
„Lansarea producţiei pentru Skoda Fabia Combi reprezintă un element cheie în dezvoltarea gamei noastre.
În calitate de cel mai bine vândut model din segmentul său, Fabia Combi este unul dintre stâlpii pe care se sprijină brandul Skoda”
, a declarat Michael Oeljeklaus, membru în consiliul de conducere, responsabil cu departamentul de producţie al constructorului ceh.

Vă reamintim că Skoda Fabia Combi vine cu o lăţime mai mare cu 90 de mm, cu o extra lungime de 10 mm, cu o gardă la sol coborâtă cu 31 mm, dar cu ceva mai mult loc pentru cap în interior. Au fost regândite şi spaţiile de depozitare din interior şi au fost introduse cele 17 soluţii inteligente, botezate de Skoda Simply Clever. Printre ele enumerăm racleta inclusă în capacul rezervorului, cele 7 suporturi pentru sticle de apă şi podeaua dublă din portbagaj.

Graţie posteriorului extins, break-ul poate oferi un portbagaj de 530 de litri. Asta înseamnă cu 20 de litri mai mult decât în cazul variantei hatchback şi cu 25 de litri mai mult decât în cazul generaţiei anterioare.

Comentarii (10)

  • Ivanoff
    Intreb si eu, nu e tot acelasi lucru cu Rapid-ul Sportback?
    7 7
  • hazard
    Rapid se pozitioneaza intre Fabia si Octavia
    12 4
  • mishazaitev
    Mi se pare ca arata chiar bine.
    14 13
  • Mi se pare putin ciudata, parca are farurile prea mari, parca ar arata ca o roaba cu jante mici, parca este disproportionata, si mie chiar imi plac masinile care arata simplu (Golf, Octavia, Polo, etc).
    Mai bine as merge pe Rapid Spaceback, insa Fabia dispune de noul 1.4TDI si ceva motorizari noi pe benzina. Nu stiu ce o sa se intample cu 1.6TDI daca a aparut 1.4TDI, insa 1.6-le am vazut ca se va pune pe Superb si va avea 120CP.
    3 9
  • dap, arata foarte bine

    dar nu pricep...toata tevatura asta pentru un "break" care se diferentiaza de "hatch" prin 20L in plus la portbagaj? 4 bidoane de apa cum s-ar zice. Asta face parte din "hai sa mai punem o versiune in oferta noastra": schimbam o nuanta la vopsea - versiune noua, marim portbagajul - versiune noua, mai punem un bec in far - versiune noua.

    E o noua strategie probabil dupa "noua generatie": să nu se revizuiască, primesc! dar atunci să se schimbe pe ici pe colo.... sa ne iasa de o noua versiune

    Am zis!
    4 14
  • Ce porcarie de masina ! Un cosciug trist.
    12 10
  • Mult mai bine proportionata decat varianta hatchback.

    Cred ca este o erata, probabil sunt 200 de litri volum suplimentar fata de hatch.
    6 6
  • Marius
    Fara design, linii drepte, o masina stearsa.Oare se merita numai ca este un vw pe dedesubt? Si daca are aceleasi motoare "fiabile" TSI pe lant ....o placere
    4 8
  • Multe erate la acest articol ar trebui scrise
    1. 20 litri in plus fata de hatchback ???
    2. 10 mm in plus lungime ???
    3. 90 mm in plus latime ???
    1 1
  • O alta greseala cred ca este cea legata de garda la sol cu 31 mm mai mica.Am studiat in alte publicatii si expresia corecta a fost ca noua Fabia Combi,de altfel si hatchback-ul sunt mai joase cu 31 mm,deci nu se refera la garda la sol.O fi garda la sol mai mica la pachetul suspensii sport.Cat priveste motorul 1,2 tsi este 90% modificat pentru a nu mai avea problemele grave cu distributia,nici pana acum remediate in totalitate.Personal o sa astept motorul 1,0l tsi de 90cp in trei cilindri,care are distributia pe curea si consumul fosrte mic,insa nu se stie daca va fi introdus la Skoda,la vw are deja aproape un an.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru