Skoda Fabia 2 Combi, (aproape) oficial!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ne-am obisnuit deja ca fotografiile modelelor noi sa apara in prima faza "neoficial", desi ele fac parte din setul pe care constructorii il pregatesc de fiecare data. Ei bine, acesta e si cazul noii Skoda Fabia 2 Combi, versiunea break a celei de-a doua generatie a cunoscutului model ceh.
Fotografiile au fost publicate in premiera mondiala de colegii de la Auto.cz si din imagini puteti compara viitorul break cu versiunea hatchback dar si cu generatia precedenta. In principiu, diferentele se situeaza la nivelul dimensiunilor exterioare. Astfel, Fabia 2 Combi masoara 4232 mm in lungime, 1646 mm in latime, 1452 mm in inaltime si are un ampatament de 2462 mm.
In ceea ce priveste motoarele care vor face deliciul viitorilor posesori ai Fabiei break, acestea vor fi aceleasi care sunt disponibile si pe versiunea hatchback: 1.2 60 CP, 1.2 12v 69 CP, 1.4 86 CP, 1.6 105 CP pe benzina si 1.4 TDI 69/80 CP, 1.9 TDI 105 CP diesel.
Vom reveni cu mai multe informatii imeidat ce acestea vor fi disponibile.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Felicitari ceho-germanilor.
Noi romanii avem multe de invatat de la ei...
Nu comentez fiabilitatea, nu stiu, probabil e buna din cate am auzit.
Sper ca au imbunatatit ergonomia interiorului deoarece modelul vechi era tare incomod, mai ales pe locul soferului.
mie imi place cum arata din lateral.. :)
De ce toti posesorii de Renault sunt complexati????