Skoda Fabia 2 Combi, (aproape) oficial!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ne-am obisnuit deja ca fotografiile modelelor noi sa apara in prima faza "neoficial", desi ele fac parte din setul pe care constructorii il pregatesc de fiecare data. Ei bine, acesta e si cazul noii Skoda Fabia 2 Combi, versiunea break a celei de-a doua generatie a cunoscutului model ceh.
Fotografiile au fost publicate in premiera mondiala de colegii de la Auto.cz si din imagini puteti compara viitorul break cu versiunea hatchback dar si cu generatia precedenta. In principiu, diferentele se situeaza la nivelul dimensiunilor exterioare. Astfel, Fabia 2 Combi masoara 4232 mm in lungime, 1646 mm in latime, 1452 mm in inaltime si are un ampatament de 2462 mm.
In ceea ce priveste motoarele care vor face deliciul viitorilor posesori ai Fabiei break, acestea vor fi aceleasi care sunt disponibile si pe versiunea hatchback: 1.2 60 CP, 1.2 12v 69 CP, 1.4 86 CP, 1.6 105 CP pe benzina si 1.4 TDI 69/80 CP, 1.9 TDI 105 CP diesel.
Vom reveni cu mai multe informatii imeidat ce acestea vor fi disponibile.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Cu ocazia Bharat Mobility Expo, MG a lansat modelul Majestor în India. Este vorba despre un SUV, de mari dimensiuni, poziționat în vârful portofoliului de modele destinate acestei piețe. (20.01)
-
Mercedes-Benz pregătește revenirea pe piață a Clasei S Coupe. Noul model poate fi văzut deja într-o serie de imagini patent, iar acesta ar urma să fie produs în serie limitată. (20.01)
-
Skoda a lansat o nouă motorizare pentru varianta hatch a lui Superb. Noua motorizare este o unitate hibridă cu încărcare la priză, care promite să ofere o autonomie electrică de peste 120 de kilometri. (17.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- Primele imagini neoficiale cu Mercedes-Benz Clasa S Coupe
- Ce debutează prin alte părți: MG Majestor este un SUV, cu o lungime de 5 metri, pentru India
Felicitari ceho-germanilor.
Noi romanii avem multe de invatat de la ei...
Nu comentez fiabilitatea, nu stiu, probabil e buna din cate am auzit.
Sper ca au imbunatatit ergonomia interiorului deoarece modelul vechi era tare incomod, mai ales pe locul soferului.
mie imi place cum arata din lateral.. :)
De ce toti posesorii de Renault sunt complexati????