Grupul Volkswagen a anunțat la sfârșitul anului trecut că analizează opțiunea ca brandul Skoda să se adreseze în special piețelor din estul Europei.
Anunțul a generat numeroase speculații potrivit cărora Grupul Volkswagen ar putea decide să transforme Skoda într-un brand low-cost, după modelul existent în prezent în cadrului Grupului Renault între Dacia și Renault.
La vremea respectivă, Bernhard Maier, pe atunci CEO-ul Skoda, a negat informațiile și a precizat că "valorile brandului pentru spațiu, funcționalitate, raport calitate-preț și designul modern nu se vor schimba în viitor".
Între timp, Maier și-a pierdut postul de CEO din motive care nu au fost explicate de Grupul Volkswagen, iar locul său a fost luat de Thomas Schafer.
Acesta a reluat însă discursul predecesorului său și a exclus varianta ca Skoda să devină un brand low-cost pentru Volkswagen. "Nu vom fi noua Dacia", a declarat el pentru publicația Hospodarske Noviny din Praga cu ocazia unei întâlniri cu jurnaliștii din Cehia.
Noile speculații vin pe fondul unei declarații recente a lui Herbert Diess, CEO-ul Grupului Volkswagen, care și-a exprimat nemulțumirea că Skoda "nu este suficient de agresivă" pe piețele de volum în concurența cu brandurile din Franța și Coreea de Sud.
Declarația respectivă a fost interpretată ca un semnal că Skoda ar trebui să reducă prețurile mașinilor sale.
Comentarii (4)