În ultimii 2 ani, Skoda Enyaq a fost aleasă de peste 100.000 de clienți. Pentru a continua trendul ascendent, constructorul din Mlada Boleslav prezintă acum versiunea de performanță Enyaq RS iV. Sau, cu alte cuvinte, echivalentul ceh al lui Volkswagen ID.4 GTX.
Noua Skoda Enyaq RS iV va fi ușor de identificat. Paleta de culori include nuanța Verde Mamba, jantele de 20 de inch sunt standard (cele de 21 de inch opționale), avem apoi faruri Matrix LED, grilă frontală iluminată și stopuri full-LED.
Pentru interior, Skoda a pregătit scaune sport și un bord îmbrăcat în material Suedia, cusături contrastante verzi, plafon negru, volan turtit în partea inferioară, ornamente care imită fibra de carbon și lumină ambientală verde.
Noul Enyaq RS iV este echipat cu două motoare electrice, care dezvoltă împreună 300 CP și 460 Nm. În aceste condiții, suta de kilometri pe oră este atinsă în 6.5 secunde, iar viteza de top este limitată la 180 km/h.
Bateria are o capacitate de 82 kWh și oferă o autonomie de până la 500 de kilometri.
La o stație rapidă, de până la 135 kW, repriza 10 - 80% durează 36 de minute.Skoda Enyaq RS iV va fi lansată pe piață anul viitor.
via Skoda
Nu toata lumea conduce mii de km dintr-un foc si baga motorina de 50 de lei. Unii stau la oras, au case, retele de incarcare, isi permit curentul si una peste alta masina electrica are sens mai mult decat incape in camaruta stramta a mintii benzoneilor. E greu, tot mai greu.
Tu ne spui că suntem neproști dacă ne cumpărăm acum nokia 3110 la preț de Toyota GR Supra. Plimbă cercul!!!
Nu-ți bate joc de bani!
P.S. Îți trebuie pentru covrigi.
Dupa nivelul compozitiei, pare ca te straduiesti sa termini gimnaziul. Nu mai incerca sa fii ironic daca nu ai talent.
Cat despre cei care isi permit toate cele enumerate de tine (curent, electrica, casa, incarcator) sunt foarte putini. Restul isi vad de viata lor si vor lua la jumatate de pret o benzina eventual hibrida.
Si vedem dupa iarna care vine ce mai ramane din vanzarile de electrice. Lucrurile au inertie si in materie de vanzari si in materie de productie/modele noi.
Cat despre vanzarile minuscule ale Enyaq, era vorba de modelul coupe. Modelul normal s-a vandut normal pentru o electrica.
Fa invers. Baga egoul la cutie si scoate mintea la lumina.
Intr-adevar lumea nu se invarte in jurul romanilor dar iti zic sigur sigur ca nu se invarte nici in jurul masinilor de 40k euro/dolari autonomie reala de 3-400 km.
Mai uita-te odata singur, cu sinceritate la o masina electrica si incearca sa gasesti justificari palpabile pentru care ai da 35-40k euro pe ea.
Sau uita-te la un Spring si incearca sa-ti justifici cei 22k euro cat costa unul. Sau 35k euro pe un Leaf sao o coreana electrica.
Si ne anunti si pe noi ce ti-a iesit la testul electro-sinceritatii.