Skoda Elroq a intrat în producția de serie: cea mai accesibilă electrică a mărcii

de Alexandru Monenciu
Joi, 23.01.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul ceh de automobile anunță intrarea în producția de serie, la uzina din Mlada Boleslav, a noii Elroq. Vorbim despre cea mai accesibilă electrică a mărcii.

Noua Skoda Elroq a debutat oficial la începutul lunii octombrie 2024. Până la finalul anului, constructorul ceh de automobile a înregistrat peste 20.000 de comenzi pentru cel mai accesibil model cu zero emisii pe care îl are în portofoliu.

Acum, Elroq a intrat în producția de serie. Va fi asamblat la uzina din Mlada Boleslav, alături de modelul termic Octavia și de noul Enyaq facelift, la rândul său pur electric.

Pentru a putea produce până la 600 de unități Elroq, în fiecare zi, Skoda a fost nevoită să mute o parte din producția modelului Octavia, de la Mlada Boleslav la uzina din Kvasiny.

În România, noua Skoda Elroq pornește de la 35.000 de euro, cu TVA inclus. Clienții au la dispoziție două versiuni, care oferă 170 sau 286 de cai putere. Autonomia ajunge până la 579 de kilometri, cu o singură încărcare (versiunea de 286 CP).

via Skoda

Comentarii (8)

  • "cea mai accesibilă electrică a mărcii".
    "În România, noua Skoda Elroq pornește de la 35.000 de euro"
    Adevarul e ca e pustiu segmentul electric de 35k.
    9 0
  • Volume de vanzari ar fi facut cu Citigoe, dar probabil ca era prea multa munca si fiind un model relativ ieftin nu aveau un castig suficient de mare incat sa le satisfaca uriasa foame de bani.
    10 0
  • Jian de la Calafat
    Las' ca nu mai este mult de asteptat,
    Sandero EV o zdruncine din temelii ierarhiile la vanzari. :-))
    7 2
  • @Jian de la Calafat
    exact asa va fi, tu poti incepe sa te oftici
    2 8
  • Jian de la Calafat
    @@
    Ma oftic ca trebuie sa subventionez (in continuare) din propriul buzunar achizitia de BEV-uri altora.
    Aici este anomalia.
    Subventiile la BEV-uri trebuie sa inceteze de indata.
    E deja obscen de mult cum procedam de atatia ani, iar rezultatele cu colapsatele BEV-uri s-au dus in cap.
    Tu nu esti un salvator al planetei, ci un biet mercenar.
    5 2
  • Jian Dizelean
    Te oftici fără rost. La ce idei ai în cap, precis ești unul dintre cei care nu dau nimic la stat. Așa că nu subvenționezi tu nimic.
    1 2
  • Dani_Pertea
    Daca 35.000 este cea mai accesibila, ne-a luat gaia.
    Lasand ca produsele vag electrice sunt pocnitori cu probleme la soft.
    O asa masina ar trebui sa fie pret de pornire de la 15.000 euro.
    Cat timp id.3 se vinde cu 16.000 in china si fix aceeasi masina cu 40.000 in europa, stim care e nivelul corect al preturilor, nicidecum ce se cere.
    Si mai amuzant este ca e brand nemtesc
    Si mai al draq e ca nenorocita aia de ursula, tradatoarea care a vandut europa, declara acum, zilele astea ca vai europa este in continuare cu neutralitate carbon si alte lozinci.
    Pai, in astfel de situatii, da dracu cxurva ordinara, directiva ca orice vanzator de electrice care umfla preturile la masini vandute europenilor sa fie trimisi la inchisoare.
    Cum sa obtii neutralitate de emisii de carbon cand astia baga in preturi la greu si nu se mai satura, si ofera in schimb nimic demn.
    La 40.000 euro este tesla model 3, care le da bataie la curul gol la toti restul cu ce ofera.
    Cum sa vii tu cu o tigaie de skoda cu 35.000 euro cu putere la jumate, cu dotari lipsa si binenteles cu lipsa de prestigiu. O skoda e o skoda, o tigaie de la cehi.
    Si la astia 35.000, daca e sa punem dotari comparabile cu model 3, pretul ajunge peste model 3 pt o masina mult mai mica si mai proasta pt utilizator
    2 2
  • Elektrikkk
    Maşina ID.3 este la jumătate de preţ în China pentru că salariile, taxele, materia primă (în special oţel), energia,... totul este de 2-4 ori mai ieftin în China decât în Europa.

    Problema este totuşi că VW dorea să importe maşini din China şi le vinde la preţ de Europa în Europa, profit maxim, cum face Renault cu Dacia Spring.

    De aia, nu se înghesuie dinozaurii europeni să facă EV în Europa.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru