Noua Skoda Elroq a debutat oficial la începutul lunii octombrie 2024. Până la finalul anului, constructorul ceh de automobile a înregistrat peste 20.000 de comenzi pentru cel mai accesibil model cu zero emisii pe care îl are în portofoliu.
Acum, Elroq a intrat în producția de serie. Va fi asamblat la uzina din Mlada Boleslav, alături de modelul termic Octavia și de noul Enyaq facelift, la rândul său pur electric.
Pentru a putea produce până la 600 de unități Elroq, în fiecare zi, Skoda a fost nevoită să mute o parte din producția modelului Octavia, de la Mlada Boleslav la uzina din Kvasiny.
În România, noua Skoda Elroq pornește de la 35.000 de euro, cu TVA inclus. Clienții au la dispoziție două versiuni, care oferă 170 sau 286 de cai putere. Autonomia ajunge până la 579 de kilometri, cu o singură încărcare (versiunea de 286 CP).
via Skoda
"În România, noua Skoda Elroq pornește de la 35.000 de euro"
Adevarul e ca e pustiu segmentul electric de 35k.
Sandero EV o zdruncine din temelii ierarhiile la vanzari. :-))
Ma oftic ca trebuie sa subventionez (in continuare) din propriul buzunar achizitia de BEV-uri altora.
Aici este anomalia.
Subventiile la BEV-uri trebuie sa inceteze de indata.
E deja obscen de mult cum procedam de atatia ani, iar rezultatele cu colapsatele BEV-uri s-au dus in cap.
Tu nu esti un salvator al planetei, ci un biet mercenar.
Lasand ca produsele vag electrice sunt pocnitori cu probleme la soft.
O asa masina ar trebui sa fie pret de pornire de la 15.000 euro.
Cat timp id.3 se vinde cu 16.000 in china si fix aceeasi masina cu 40.000 in europa, stim care e nivelul corect al preturilor, nicidecum ce se cere.
Si mai amuzant este ca e brand nemtesc
Si mai al draq e ca nenorocita aia de ursula, tradatoarea care a vandut europa, declara acum, zilele astea ca vai europa este in continuare cu neutralitate carbon si alte lozinci.
Pai, in astfel de situatii, da dracu cxurva ordinara, directiva ca orice vanzator de electrice care umfla preturile la masini vandute europenilor sa fie trimisi la inchisoare.
Cum sa obtii neutralitate de emisii de carbon cand astia baga in preturi la greu si nu se mai satura, si ofera in schimb nimic demn.
La 40.000 euro este tesla model 3, care le da bataie la curul gol la toti restul cu ce ofera.
Cum sa vii tu cu o tigaie de skoda cu 35.000 euro cu putere la jumate, cu dotari lipsa si binenteles cu lipsa de prestigiu. O skoda e o skoda, o tigaie de la cehi.
Si la astia 35.000, daca e sa punem dotari comparabile cu model 3, pretul ajunge peste model 3 pt o masina mult mai mica si mai proasta pt utilizator
Problema este totuşi că VW dorea să importe maşini din China şi le vinde la preţ de Europa în Europa, profit maxim, cum face Renault cu Dacia Spring.
De aia, nu se înghesuie dinozaurii europeni să facă EV în Europa.