Grupul Volkswagen a anunțat săptămâna trecută că intenționează să introducă o serie de schimbări majore pentru cel puțin două dintre brandurile sale, ca parte a planurilor de a se diferenția mai ușor.
Astfel, oficialii Grupului Volkswagen au afirmat că Skoda ar putea deveni un brand axat mai mult pe piețele est-europene, ceea ce sugerează o scădere a calitiatii și a prețurilor.
Cu toate acestea, într-un mail intern trimis angajaților, Bernhard Maier, CEO-ul Skoda, a dat asigurări că acest lucru nu se va petrece, chiar dacă există discuții despre repoziționarea brandului.
"Revizuirea poziționării brandului este una dintre sarcinile de bază ale departamentului de strategie pentru o corporație multi-brand. Este un proces normal. Valori brandului pentru spațiu, funcționalitate, raport calitate-preț și designul modern nu se vor schimba în viitor", a precizat Meier.
Prin repozitionarea mărcii Skoda, Grupul Volkswagen intenționează să reducă concurența directă dintre constructorul de la Mlada Boleslav și Seat.
Producătorul spaniol ar urma să ofere modele cu prețuri mai mari, iar una dintre idei este că Seat să preia numele brandului de performanță Cupra, pentru a se adresa și clienților mai pretențioși care sunt însă circumspecți în privința brandului Seat.
Via Automotive News
Eu am avut Fabia si tatal meu Octavia, generatii 2011 respectiv 2008. Incomparabile calitatea stofelor si a plasticelor din interior. Lovesti acum un panou de usa de Octavia si auzi ecou ca in pestera. Ei incearca sa-ti fure ochii cu display-uri si tablete, dar spuma si stofa de pe scaune, antifonarea si plasticele de pe bord au scazut deja din calitate.
Comparativ m-am suit in Ateca. Altceva, plastice moi, stofa cat decat OK. Deci la d-astea sa va asteptati de acum. Gata cu independenta brandurilor VAG. Si-au dat si ei seama ca Skoda vine mai bine pe unele piete decat VW si acum lovesc la glezne.