- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Skoda Citigo, cel mai ieftin şi mai mic model al mărcii din Cehia
Este clar WV este putin jenat de succesul actual al marcii Skoda
Masina nu este o frumusete dar nici urata, design rotii imi place foarte mult
Singura dilema va fi cum vor accepta clientii de Superb si Skoda Octavia noul model
Se pare ca VAG-ul e mereu in urma cu 5-7 anila capitolul motoare fata de concurenta. Mai bine cumparau motorul de la concurenta decat sa se mai "chinuie" in cercetari :))
Nu pot sa inteleg cum de ti-a fost atat de usor sa scrii in conditiile in care se vede clar ca ti-e foarte greu sa gandesti...
"Oficialii Skoda au infirmat zvonurile care anunţau un model low-cost. Cehii au declarat că preferă să se orienteze pe modelele de volum, cu ajutorul cărora pot obţine profit."
Sursa: Automarket
"Observ ca tu AI IL depasesti deja pe Vanghelie."
Observatia presupune potential si efort intelectual. Pe care tu nu le ai/sustii...
@GsmWorld: Motorul de la C1/107/Aygo furnizeaza 68cp. Cel de la VAG 75. Deci 7Cp in plus + cuplu (sigur mai mare).
cel care consuma cat cel al tripletului C1/107/Aygo are doar 60 cp.
http://www.automarket.ro/masini-noi/toyota/aygo-3-usi-10-l-vvt-i-crea-4106/specificatii.html
Unii se sacrifica foarte mult pentru a scoate dintr-un aspirat, 10% din puterea pe care o furnizeaza.
Amandoua pacanitori/ tacanitori in 3 cilindrii.
Mare smecherie si tehnologie cu 7 cp si 2 Nm in plus, abia in 2012, care se simt ca si diferenta aproape de viteza maxima posibila.
Se vede clar in performantele 0-100 cat de mult conteaza 7 cp si 2 Nm.
Apropo, stiati ca o Toyota IQ poate ajunge si la 18.000eu??? NU e gluma, verificati!
Revenind: era firesc sa apara si o varianta de-a lui Up! la Skoda, pentru ca vorbim de un segment nu foarte scump. Mi se parea insa o miscare mai inteligenta daca aparaea sub sigla Seat ca inlocuitor al lui Arosa, asa mai veneau ceva bani si din partea lui Seat.
1. Lasa IQ-ul, e altceva, nu este concurent pentru Fiat Panda sau Ford Ka. Masina aia e un fel de Smart ForTwo.
2. Pretul unei masini de clasa mini e mare daca il compari cu Logan, care in afara de faptul ca e mai mare nu prea e mai presus decat masinutele astea.
E am o problema cu orice 3 cilindrii - taca taca taca taca... si cu modelul de masina in cauza, Aygo.
Nici la varianta cu 5 usi nu poti sa cobori geamurile spate si multe alte tampenii.
Prefer de departe in aceasta clasa genul micro-van, gen Suzuki Splah/Opel Agila, Hyundai i10, Chevrolet Spark - modelul nou.
Spark are un motor nou de 1l cu 4 cilindrii, daca nu treci sufiecient de aproape pe langa masina nici nu sti ca e pornit motorul
Se fac bani buni cu modelele astea citadine.
De ce oare nu se misca si Dacia in directia asta? Ce naiba...e un gol care se preteaza marcii ....il umpli.
Ei au anuntat Felicia, MissionL ...
Un lucru e sigur, toate sunt la fel, fara personalitate, e pentru oameni care nu doresc mai multe de la o masina decat sa se clinteasca de pe loc! Aici vinde marketing-ul agresiv al VAG si prostu cumpara ca na "e ca passatu ba!"