După ce am făcut cunoștință cu noul concept Vision 7S, care introduce noul limbaj de design Skoda, constructorul ceh de automobile ne prezintă acum noul său logo.
Ar fi cea mai mare schimbare de identitate a mărcii din Mlada Boleslav din ultimii 30 de ani.
Potrivit Skoda, noul logo, în 2D, este mai simplu și mai ușor de recunoscut pe materialele promoționale comparativ cu cel actual, în format 3D.
Așadar, în locul vechiului logo, noile modele vor avea scris numele mărcii atât pe portbagaj cât și pe capotă. Designul a fost ales din 165 de propuneri pe care le-au dezbătut mai apoi 2.200 de persoane din Cehia, Germania, Italia și Norvegia.
În ceea ce privește celebra emblemă Skoda, și aceasta a suferit câteva modificări, adoptând un design 2D. Forma și dimensiunile au rămas neschimbate.
Inițial, noul logo își va face apariția pe social media, dar și în comunicatele transmise de Skoda. Din 2024, acesta va putea fi regăsit pe toate modelele noi ale companiei.
via Skoda
ambele au 5 litere in nume,
ambele au 3 litere comune,
ambele au avut fondatori pasionati de tehnica si inovatie,
ambele au participat cu succese notabile in diverse competitii de motorsport,
ambele ofera masini fiabile, robuste, practice si cinstite, cu un excelent raport pret-calitate,
ambele sunt marci cu picioarele pe pamant, care nu se incumeta la fantezii si artificii, desi tehnic sunt capabile de absolut orice,
ambele au designuri care intotdeauna au placut ochiului,
si nu in ultimul rand, ambele au viitorul asigurat, pentru ca desi isi onoreaza mostenirea, se si modernizeaza permanent.
Pentru mine, atata vreme cat exista Honda si Skoda, alte marci nu prea ma intereseaza.