- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Skoda aniversează producţia a 100.000 de unităţi Yeti
De design eu zic ca ficare cu gusturile lui = ca de puneti toti astia de comentati o poza cu sotia/femeia/nevasta .... sa vedeti atunci comentarii ce rapandule aveti de crescut pe langa usa.
Sunt rau dar ma fortati sa fiu.
Daca ati ajuns ca comparati masina asta cu Duster ...eu zic sa stergeti site asta auto ca nu e de voi .... inapoi pe > libertatea.ro cu voi
bun yeti e mai scump decat dacia dar este mult mai bine facuta.
iar despre aspect din punctul meu de vedere inafara de fata si putin forma arata mult mai bine ca duster
-World Records Academy: Dacia Duster este cel mai accesibil SUV din lume
-Victorie pentru Dacia Duster la Raliul Gazelelor
-Alan Prost si Dacia Duster Ice, campioni in Finala Trofeului Andros
-Dacia Duster, in finala "Masina Anului 2011”
-Dacia Duster este masina Autovot 2011
-Dacia Duster, castigatoarea concursului "Cel mai 4x4" la categoria "general SUV"
-Dacia Duster a obtinut premul AUTOBEST 2011
-APAR a decis: Dacia Duster este "Masina anului in Romania"
-Un nou premiu pentru Dacia Duster - Trofeul Argus
-Dacia Duster este "Masina anului" in Croatia
-Dacia Duster este "Masina 4X4 a anului" in Franta
Iar posesorului de yeti (masina de reprezentanta?) cu limbaj de mahala, ii pot spune ca orice catel se crede dulau (apropo de "sunt rau dar ma fortati sa fiu"). Esti prea in aer ca sa-ti dai seama ca te-ai descalificat complet afirmand ca Yeti e peste Freelander... Hai pa, te las in prostia ta...
Genial ! prea multi trolli paici :)
@ antonny
Asa este pt ca romanul isi ia masina ca sa - l vada altii nu pt necesitatile personale...
Comparatia cu dusterul este asa din orgoliul romanului...ceva gen " am avut bani de yeti frate dar uite cum arata.. asa ca mi am luat duster"
Mie imi plac amandoua...clase diferite, bugete diferite, calitati diferite dar ambele isi indeplinesc scopul pt care au fost facute excelent.
In fine, hai sa lamurim cateva aspecte...cand ai zis ca yeti nu e practica ai dat direct cu batu'n balta...e unul din punctele forte. dar nu ma stept sa si stii despre ce vb.
Volum portbagaj yeti intre 416-1760.
Duster 408-1560 ( cu tot cu roata de rezerva ) La fel si cu spatiul din interior...
La unghiuri de trecere intr-adevar, dusterul cu 2 cm mai inalt si are cateva grade in plus la unghiurile de trecere.
E mai practic in offroad, insa mai putin practic decat yeti in onroad, unde hai sa fim seriosi, o sa stea cel mai mult timp ca doar nu locuim pe camp...sau ?!
Aici nu e vorba de ghicit, un constructor are o imagine a brandului, iar scoda o are f bine definita... dusterul a castigat tot prin raportul PRETULUI.
Ca sa intelegi, de ex mercedes nu isi permite ca firma sa scoata o masina de 5000 de euro sub sigla proprie pt ca dauneaza imaginii... asadar scoda este pozitionata exacto acolo unde trebuie.
@ DST
apropo de vanzari, tu ce preferi, un fast food de la mec, bun ieftin pt toata lumea sau un burger de la ruby tuesday sa zicem ? Cam asa e si cu vanzarile. de aia duster e campion pt ca lumea prefera mai putin lux, mai putin motor mai putina caroserie mai putina calitate dar la un pret mai mic.
Si asta nu e un lucru rau sau de condamnat, dar nu poti sa-mi zici ca yeti e proasta pt dusterul s-a vandut mai bine pt ca asta s-a datorat PRETULUI nu calitatii. noi aici vb de calitate.
http://infoportal.realitatea.net/stiri_romania~din-auto.html
Si ca sa mai impingi la vanzarea masinilor din Mlada Boleslav, ce ti-ai zis? Hai sa inventam niste cifre ca nu se prinde nimeni...
Volumul portbagjului la Yeti e fix 405 litri. Duster are intre 408 si 475 litri. Cu bancheta rabatata Yeti are maxim 1580 litri, iar Duster 1636 litri... ca altfel intelege lumea gresit si tu nu ai vrea lucrul asta, nu?
Iar calitatea inseamna lucruri diferite pentru oameni diferiti. Pentru majoritatea inseamna ca masina sa fie confortabila, spatioasa, robusta, fiabila, capabila pe orice suprafata si ieftina in exploatare. Daca poate fi placuta ochiului cu atat mai bine. Aspectele astea dezavantajeaza Yeti fata de Duster. Calitate nu inseamna sa-mi dai un break cu pachet de drumuri dificile, design execrabil si motor cu cilindree de 1200 cum se prezinta skoda yeti...
Cat despre portbagaj , te invit sa mai cauti, eu nu postez ca sa bat campii, yeti are intre 416 si 1760 ! dusterul cu 475l este 2x4 ( cu tot cu spatiul de la roata de rezerva )...ca altfel intelege lumea gresit si tu nu ai vrea lucrul asta, nu?
Eu chiar sunt surprins cum toate publicatiile de specialitate lauda yetiul dpdv tehnic si calitativ si se trezesc neica nimeni someri in RO sa zica ca e praf si pulbere...
adevarul e ca ti-e rusine cu motor 1.2 ..chiar daca e mai performant ca 1.6.16v rad vecinii de tine...zic ca esti chitros...este ?!
Noi vb de yeti, nu de mcv. NU incerca sa mi explici ca un suv care se termina la 17000 se compara cu unul care abia incepe de la 16000 si ceva. ca intr-un test obiectiv nu se compara ''high end" cu "entry level" ... decat asa , de amorul polemicilor.
Nu stau sa-ti mai exemplific atuurile Duster-ului in pofida Yeti-ului,ca ti-au exemplificat mai devreme colegii si tot degeaba. Dar observa cate voturi negative ti-ai luat si tu tot Latri... hai plimba ursul si vb cu PRETENII tai la o samanta de cat de FRMOCS e Yeti,sau esti Matzochist ???
P.S. La ce gusturi ai si la cat iti place sa te contrazici aiurea ,luandu-ti-o asa rau in freza ,sigur esti Matzo... :))
Am incercat sa citesc tot postul tau dar nu am reusit...prea multe hieroglife...SA primesc voturi negative in romania este o onoare, tinand cont ca 70% din romanai sunt din mediul rural, iar din restul 30 % jumate sunt tiganizati si manelizati...asadar un vot negativ din partea majoritatii este un motiv de mandrie....
Majoritatea l-a votat si pe marinar si uite unde suntem...
Eu nu latru, eu aduc argumente, pana acum nu am avut onoarea sa dau de un interlocutor inteligent informat cu care sa port un dialog fie el si in contradictoriu dar macar civilizat.
Ca sa-ti bagi unghia-n gat, eu cu "PRETENII" nu stam la seminte, ca de aia am facut facultati, ca sa avem salarii bunicele sa ne permitem sa iesim in oras.
PS: te rog citeaza-ma unde am zis ca yeti e "FRMOCS" sau macar frumos.
Astept cu entuziasm un raspuns, dar de data asta in romana te rog.
Dar cea mai,cea mai tare dovada de puerelism crasa de care dai dovada e afirmatia < am facut facultati ca sa avem salarii bunicele > :))LOL
p.s. eu cred,ca ti-ai luat diploma la Spiru Non-Stop si permisul la Ag,ori ai vreo 14 anisori tatutzu,altfel dk n-ai fi fost doar o gluga de conceni si ai avea un minim de cunostinte & experienta, vizavi de cat reprezinta ( in romanika ) ,cat valoreaza scoala ca si cheie care sa-ti deschida usi inspre un viitor mai luminos, nici nu ti-ar fi bubuit bibilica la asemenea perle ieftine ,mai era unul ca tine ( sau poate tot tu esti )care se incuraja si afirma ca la anul termina facultatea si o sa prinda un job sau poate era un blow-job barosan :))
all the best !
Cat despre facultati...ce sa-ti zic, indiferent ce ar spune unii si altii, la o firma serioasa conteaza. Ah daca vrei sa lucrezi intr-o banca de ex, aia pana la postul de manager cam iau pe oricine. Dar deja intervin si cliseele...am vazut oameni de la spiru sau cantemir care au trecut prin fac. pe carca lor, si ASE-isti paraleli cu universul... si da, un salariu de peste 2800ron plus facilitati este bunicel in ziua de azi pt un tanar.
Cat despre canret, l-am luat de 3 ori la udriste , 16 ani a1 18 ani b si 20 de ani a.
Acestea fiind spuse, poate reusesti sa lasi obsesia si frustrarea la o parte si sa vorbesti pe subiectul topicului.
2) intr-adevar am si obsesii si frustrari - toti avem care traim in tarisoara asta si ne-am sictirit de atata prostie si ingamfare ( asa ca lasa ironia asta ieftina );
3) daca tie ti se pare 2800ron + facilitati (probabil 2 plinuri pe luna ,un comision simbolic si eventuala niste bonuri valorice :)) ) - bunicel ai mare dreptate ,dar doar in comparatie cu marea majoritate de salariati din ro, in realitate fara 5000ron si ceva facilitati ca sa ai un trai Decent/Normal ( nu zic sa te lefai NEAM ) e GREU .
Deci explica-mi terog cu ce am scuipat eu pe lucrul bun din romania ???
NU FRATE ! eu sunt corect ! eu le-am zis unor maimute de mai sus ca argumentele lor erau penibile. Unu dadea date aiurea despre masini, altu insista cu premii luate de te mai miri pe unde, din care jumate nu aveau relevanta iar principalul argument al premiilor este raportul CALITATE / PRET ! Daca nu te-ai uita la bani, ce ti-ai lua, un duster ca a castigat 10 premii sau un xtrial, rav4,freelander e,t,c care poate nu au luat atatea premii.
NU. Se cumpara masina nu premiile! E gresit sa zici ca dusterul este o alegre mai buna, mai buna pt cine ??? Intr-adevar duster e masina de omorat , si ce ofera la banii aste e super ok , insa eu de ex nu vb neaparat de yeti, prefer ceva mai solid, cu un motor ceva mai mare pt un diesel ( 1,5 e putin chinuit ) cu o antifonare mai buna, o tabla mai groasa, niste plastice mai ok si niste optiuni in plus.
Atata timp cat am banii in plus sa i dau inseamna ca fac o alegere gresita ?????