Skoda a produs 100.000 de motoare 1.2 TSI
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Fabrica Skoda din Mlada Boleslav sărbătoreşte producţia a 100.000 de unităţi 1.2 TSI. Motoarele respective echipează modelele Fabia, Roomster, Octavia şi Yeti, dar şi alte modele ale mărcilor din grupul Volkswagen. Cota de producţie a acestui motor a fost crescută la 1.250 de unităţi pe zi şi producţia va fi continuată chiar şi în timpul vacanţei pe care o vor întreprinde muncitorii fabricii în următoarea perioadă.
Motorul 1.2 TSI dezvoltă 105 CP şi 175 Nm graţie faptului că este supraalimentat cu o turbină, dar este oferit şi într-o versiune de 85 CP pentru Fabia. Cuplul motor maxim este livrat între 1.550 şi 4.100 rom şi unitatea este oferită alături de o transmisie manuală cu şase rapoarte sau o transmisie DSG cu şapte trepte. Motorul TSI respectă normele Euro 5 şi emite doar 134 de grame de CO2 când “trage” o Octavia, în timp ce are un consum mediu de carburant de numai 5.7 litri la sută. Unitatea are patru cilindri în linie, două supape pe cilindru şi distribuţie pe lanţ.
Uzina din Mlada Boleslav realizează şi turnarea blocurilor motor şi prelucrează o bună parte din elementele interioare ale acestui motor. Skoda a produs 367.800 de motoare de 1.2 litri în 2009, dintre care 59.5% au fost livrate către alte mărci din Grupul Volkswagen, iar majoritatea acestor unităţi este reprezentată de motoare 1.2 HTP.
Alături de aceste motoare, cei de la Skoda au realizat şi 571.054 de transmisii MQ200, care sunt produse în aceeaşi fabrică şi au fost livrate mărcilor din Grupul VAG care le folosesc.
Via | Auto-media
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Skoda in Romania
-
Skoda Citigo facelift Preţ: 7.645 - 11.280 €
-
Skoda Fabia Combi facelift Preţ: 12.494 - 17.441 €
-
Skoda Fabia facelift Preţ: 9.960 - 16.683 €
-
Skoda Karoq Preţ: n/a - 29.318 €
-
Skoda Kodiaq Preţ: 20.805 - 35.827 €
-
Skoda Octavia Combi facelift Preţ: 17.077 - 32.731 €
-
Skoda Octavia facelift Preţ: 15.643 - 32.206 €
-
Skoda Rapid facelift Preţ: 12.264 - 18.351 €
-
Skoda Rapid Spaceback facelift Preţ: 13.589 - 18.439 €
-
Skoda Superb Preţ: 21.560 - 38.494 €
-
Skoda Superb Combi Preţ: 21.904 - 39.453 €
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
o zi buna
Conteaza foarte putin acest aspect intrucat motorul este supraalimentat si are injectie directa.
O zi buna si tie!
8 V, cine mai face beniznare in configuratia asta ?
Nu tu VVT nu tu valve lift si mai are si 8 V.
Ce daca are turbina ? Ai mers George cu asa ceva ?
Ai mers cu Golf la drum lung cu asa ceva ? sa vezi cat de moarta e la viteze de autostrada ?
Aaaaa, daca te joci cu ea prin oras intre semafoare e decenta, dar cam atat.
Daca un motor are turbina/compresor, problema umplerii cilindrilor e ca si rezolvata. Din dimensionarea si setarea turbinei poti sa faci in asa fel incat cilindrii sa se umple aproape la fel de bine precum in cazul unui motor aspirat cu paispe supape pe cilindru si admisie variabila mai ales fiindca "da ce-i mai bun din el" la turatii foarte scazute..
Ideea este ca motorul asta este gandit pentru economie de zeama si emisii reduse.
Luat individual, motorul asta are niste performante foarte interesante. Pus pe Golf, situatia se schimba. Combinatia asta nu-mi surade nici mie dar in tarile civilizate exista destui clienti pentru asa ceva care mai sunt si multumiti (altfel nu s-ar mai face. Si asta pentru ca se preteaza foarte bine la un anumit mod de folosire care la noi nu prea exista.
La noi exista multi tolomaci care isi iau asa ceva ca masina de familie si dupa aia se dau cu fundul de pamant ca nu trage si consuma enorm. Si mai sunt si altii care se dau cu capu` de pereti ca anumite masini sunt (mult) prea scumpe...Probabil ca ei au facut cu manutele lor cateva mii de masini si stiu foarte bine cum sta treaba...
Au (avut) nevoie de asa multe motoare ca se le monteze pe masini care au fost vandute sau urmeaza sa se vanda. DUH.
TDI-urile sunt "execrabile" dar mai bune decat unele motoare Honda care consuma 1 kil de ulei la 6000 de mile...
Cat despre motorasul asta de 1.2 TSI cica ar fi destul de bun. Stiu cativa proprietari de Polo care au motorul asta si sunt multumiti. Initial si eu am avut ceva reticente fata de el. Insa acum mi se pare unul bun :)
LauCalin-cam cate sute de mii, cam 130-150000 ca la chilometrii astia deja trebuie sa pregatesti pusculita pentru pompa de ulei care este actionata de un ax mai subtire ca un creion si i se mananca muchiile si incepe sa se invarta in gol, si axa cu came si tachetii care cred ca sunt facute din fier mort . Asa ca prefer sa completez 100 g de ulei la 10000 km cu toate ca eu am 2 honda accord, model 2007 si 2010 si un civic si nu am completat niciodata. decat sa raman in drum cu masina cum era sa o pateasca un amic cu un audi a4 2.0 tdi, care intr-un final a reparat-o a vandut-o si si-a luat masina, adica Honda accord.
Ti-am explicat de x-spe ori care sunt motivele pentru care se intampla unele dintre situatiile despre care vorbesti tu acolo. Sper sa fie vorba de rea vointa pentru ca altceva nu poate fi decat o grava deficienta intelectuala.
Asa, ca sa nu mai spui ca vorbesc aiurea - cand mai faci comparatii din astea (care, din punctul meu de vedere sunt absolut penibile) tine cont de urmatoarele aspecte:
-raportul dintre numarul de masini VAG si cele Honda de pe piata din RO
-diferentele de varsta
-diferentele de uzura
-diferentele de tip motorizare
-specificul unui mare numar de proprietari de masini VAG.
Cand o sa vorbesti tinand cont de aceste aspecte, poate ca o sa mai aiba vreo importanta ce spui (slabe sanse chiar si asa). Pana atunci, vorbesti ca un expert in tehnologia productiei de ciorapi de lana...
Asta se stie in toata lumea. Honda este in top 5 de cand e lumea si pamantul iar VW este pe locul 33, deci asta spune tot.
Nu reusesc sa identific motivatia logica a legaturii intre NUMARUL DE MASINI AL MARCILOR X SI Y PE PIATA ROMANEASCA SI CLASIFICAREA MARCILOR X SI Y IN NU STIU CE TOP.
Topul de care vorbesti tu ca o garofita a fost realizat de Liga Profesionista de Bambilici pe Sarma? Si care ar fi criteriile? (de logica nu intreb pentru ca nu exista nici una)...
Comentariul tau e o mostra perfecta de "pricepere romaneasca"...cu toate lucrurile "bune" pe care le implica...
Omu` de mai sus vorbeste de TDI-uri in general (care sunt vreo x+y*z-1 totul la patrat) si tu ii dai peste bot cu un motor anume care, din ceea ce povestesti tu acolo, nici nu e de blamat prea tare.
Si uite de ce:
-"consum enorm" - ce numar poarta la pantoful drept tipul care conduce masina asta? (rulajul e de circa 30.000 km/an)
-"extrem de multe probleme" - tipul intretine si foloseste masina "ca la carte"?
-"a cedat filtrul de particule" - filtrul de particule e parte componenta a motorului? A cedat filtrul din cauza motorului?
Nu mai comparati jucariile haudi cu masinile honda. mai copii.
Romanul cumpara VW pt ca atat isi permite.
2.O TDI....DEZASTRU
Am mai vazut eu topuri facute de oameni "100 % mai destepti decat mine" (ce exprimare nefericita)...Saracii de ei, spuneau niste tampenii cat China. Dar atunci cand au spus ca Acura e pe locul 13 la fiabilitate, dupa Chrysler, Ford, etc, au avut probabil dreptate...
Romanul s-a nascut taran si va muri tractorist.
Nu am spus niciodata ca TDI-urile sunt cele mai bune motoare pe plan mondial. Doar ca nu sunt varza asa cum spun unii si altii. Si eu am acelasi 2.0 TDI 140 si merge foarte bine. Trage bine, consuma ceva mai mult dar asta din cauza ca-l cocsez destul de tare si nu am probleme tehnice. Este adevarat ca nu-mi bat joc de masina. Intretinere mai bine decat la carte si utilizare dupa niste principii sanatoase (cu exceptia forjei).
@ bbb
Autocunoasterea este un lucru mare. Dar vad ca tie ti s-a intamplat in sfarsit...
In alta ordine de idei, poate ma lamuresti si pe mine cine a facut topul ala asa destept...Nu de alta, ca sa nu raman cu certitudinea ca spui numai prostii si gugumanii...
bbb, zi-mi si mie unde ai vazut tu clasamentul ala, cu VW pe 33 (ca de Honda pe 5 nu ma indoiesc). In primul rand nu vad care e legatura cu Honda in topicul asta. Cand m-am referit la fibilitate, m-am referit in general. Iar motorele TDI, ca vor unii sa accepte sau nu, sunt motoare fiabile, mai ales cele de 1.9 TDI (exceptie se pare ca face 2.0 TDI 140 CP care, asa cum ai zis si tu, nu eunul prea reusit). Nu stiu insa cum sta 1.6 TDI. Cunosc posesori de Skoda care cu 1.9 TDI au depasit 500 000 de km si au segmentat motoarele o data, la aprox. 450 000 de km si merg perfect si acum. Iar faptul ca Honda are vanzari mai mici decat VW nu se datoreaza atat de mult fiabilitatii, cat imaginii de marca. Cei care nu prea au cunostinte despre masini (adica majoritatea care isi cumpara masina) oricand iti vor spune ca VW este "cea mai tare din parcare", fara un motiv prea intemeiat. Nu compara situatia din RO cu cele de pe alte piete, mai ales cea din State, unde sunt diferente enorme.
@lexion, nu ridic in slavi pe nimeni, mi-am spus numai o parere fata de ce am vazut. Iar faptul ca masinii cu care ai mers i-a cedat filtrul de particule, ala e un consumabil care se schimba periodic. Te-ai interesat macar daca la masina aia s-au facut reviziile la termen si cu ce fel de piese, inainte sa zici ca e proasta? :)
Aici se vede diferenta.
Si referitor la topuri cautati si voi cu Google daca stiti ce e ala si incepand cu topurile nemtesti si terminand cu cele americane VW este la locul lui, adica locul 33.
Nu am zis ca honda este pe 5, am zis ca este in top 5 asta incluzand si locul 1 anul trecut. Acum daca voi va credeti mai destepti decat multi alti oameni asta este ceva tipic romanesc. Vorba multa, nimic concret.
Audi am de 6 ani (A 4 1.9 tdi 115cp si q 5 2.0 tdi 170).
Am vrut sa imi placa Honda: dar .. imi pare rau: nici nu se compara cu Audi de fapt nici cu Vw: nici la calitate materiale, nici la motorizare, nici la tinuta de drum, nici la consum: civicul de 1.8 benzina auto nu o puteam scoate din 10-11%. Q5 ul de 1800 kg fac des 7% in oras.
Chiar nu inteleg cum sunt atat de incantati de Hoda? in afara de lookul exterior - care imi place si mie... eu pur si simplu nu inteleg!!! e slaba la toate capitolele fata de masinile cu care personal am mers...
Pe Goagal poti gasi tot felul de lucruri. Atat lucruri bune cat si tampenii.
Eu iti dau exemplu concret de top facut de firma serioasa care scoate Acura pe 13 la fiabilitate. Da-mi si tu exemplu concret, eventual si un link catre topul facut de firma serioasa in care Honda e pe 1 si VW pe 33...daca oi fi si tu in stare sa spui macar o data ceva cat de cat inteligent.
Hai ca se poate, un pic de efort intelectual din partea ta.
Ia incearca sa-ti acoperi o nara si sa dai cateva ture de stadion, pe urma incearca fara sa vezi unde esti mai eficient.
Stie toata lumea, fie o axa cu came sau doua un motor cu 16 V e peste orice 8 V.
Cine mai foloseste un SOHC cu 8 V in ziua de azi pe un benzinar fie el si turbo vine cu o scamatorie.
Dar de ce ma mir, pana mai acum cateva luni era in functiune 1.6 8 V 102 cai putere, motor de pe vremea lui tataie.
Serios, tu chiar esti convins ca exemplul cu acoperitul narei se potriveste la situatia data? Esti cam pe langa subiect si in afara problemei...
Pe unde te invarti tu de stie "toata lumea" ca un motor 16V aspirat e peste orice 8V turbo? Acu` vreo 10 ani, VAG avea un TDI de 1.9 si 150 CP (si cuplu de camion) cu 8v si un benzinar atmosferic de 1.8 cu atentie 20v si, daca nu ma insel, admisie variabila de doar 125 CP...
Fiindca nu intelegi, repet: motoarele astea sunt facute pentru un target anume. Daca tii mortis sa ai "performanta" si "tehnologie", pe acelasi Golf poti sa pui niste motoare foarte tari (printre ele, si un Engine of the year). Cine se asteapta ca un Golf cu motorul de 1.2 TSI sa fie o minune, e prost de se calca singur pe picioare.
@ RTI
De unde si pana unde ai ajuns tu la concluzia ca as fi TELEGIDAT? Sau faci si tu ca rumanu` verde: arunci o gugumanie si nici un argument...
@ RTI
Poate vroiai sa spui 1.8 TSI, nu TFSI...
Nu vad ce relevanta are faptul ca la midocar e o masina cu pistoanele facute praf. S-a facut expertiza si s-a demonstrat ca de vina este sistemul de injectie? Sau este pur si simplu o concluzie la care s-a ajuns cu berea-n mana la radacina brusturelui, in cel mai curat spirit damboviteano-mioritic?
Daca fiabilitatea ar depinde de complexitatea tehnologica, inseamna ca motorul diesel de la Honda e mai nasol decat cel pe benzina, de exemplu. Logica asta e foarte subreda. Un motor ca TSI-ul asta e mai simplu decat un aspirat cu 4/5 supape pe cilindru, admisie variabila si distributie variabila.
Majoritatea supermasinilor au (mai degraba aveau) motoare atmosferice din alte motive. Lucrurile se vor schima si asta destul de repede, din cate se vede.
Pentru un generalist, VAG este by far cel mai tare producator de motoare din piata din orice punct de vedere mai putin poate al fiabilitatii. Si nici printre supermasini nu se face de rusine daca tinem cont de faptul ca Lamborghini, Porsche, Bugatti si Bentley sunt la ei in batatura...
Aici se vorbeste de 1.2 TSI
Pot sa fie motoare bune din aceeasi parinti si chix-uri.
Cum a fost 1.6 FSI, asa numitul "fuel sensitive".
De ce a pastrat vw o vechitura ca 1.6 102 cp si a aruncat la gunoi un motor cu mai multi cai si injectie directa ?
Cand e in juriu la "Cel mai bun motor al alunui" Dan Vardie nu dau 2 lei pe asa ceva.
Oricum acolo nu se testeaza motoare, se testeaza masinile care au motoarele respective.
Cum fac ei diferenta intre masini si motoare ? cum reusesc ei sa elimine caroseria din ecuatie ?
Money talks !
Mai George, am zis eu ceva de comparatii intre aspirat si turbo ?
Am zis eu ceva de gura ?
Vorbeam de 8 sau 16 V pe un turbo benzinar, de ce delirezi cu motorina si altele ? ai ramas fara argumente ?
Am citit o gramada de prostii si gugumanii pe site-ul asta pana acum dar asta e deosebita...Deci, motor ASPIRAT cu TURBINA CU GEOMETRIE VARIABILA zici? Asteapta-ma 1 minut sa-mi revin din criza de ras...
Inca o portie de ras sanatos: "E DE VINA ALIAJUL DIN CARE ESTE FACUT MOTORUL"...
In primul rand, cine a decretat chestia asta? Vreun mecanicos din asta de duminica dupa pranz?
In al doilea rand, un motor e facut din mai multe aliaje...Care dintre ele ar fi vinovat?
In al treilea rand, daca e asa cum spui, atunci ar trebui sa ajunga in service cu motoarele facute praf TOATE MASINILE CU ACEST MOTOR, nu-i asa doctore?
Cine a facut teste de anduranta ca sa stabileasca fara putinta de tagada ca motorul diesel de la Honda e mai putin fiabil decat cel pe benzina?
Volkswagen e si marca de masina, e si nume de "operator economic"...Si indiferent cum ai formula numele, tot aia e...tehnologiile sunt folosite in comun...
PACAT DE CARTE...
un motor interesant care ofera multe pentru capacitatea sa. Acum nu imi dau cu parerea de specialist dar din ce am auzit la motoarele astea are tendinta sa le cedeze distributia. Nu stiu daca e adevarat, nu am, nu am cautat, am auzit doar un zvon de la cativa care au motoare de genul asta (1.4 TSI, nu 1.2)
@honda vs VW
La noi in tara VW conduce detasat pentru ca asa cum zicea cineva mai sus VW merge si daca nu o intretii foarte bine.
Insa in topul mondial VW este la un capat al clasamentului iar Honda la celalalt (printre primii). Honda este definitie pentru fiabilitate, VW este o marca ce face masini practice.
Toate cele bune
Comentariul tau e fenomenal. In cuvinte putine, suna exact ca titlul acestui comentariu..."N-am, nu stiu, nu cunosc DAR in topul mondial (habar n-am avut ca exista un top MONDIAL/SUPREM), VW e colo iar Honda e dincolo"
Now, I`m speechless...
Deci tu spui ca un motor ASPIRAT are TURBINA CU GEOMETRIE VARIABILA si muuuuuulte alte nazdravanii si gugumanii si esti DASTEPT, iar eu care-ti explic cu argumente tehnice de maxim bun simt sunt ignorant si batut in cap...
Oi avea si tu dreptate macar o data in viata ta, cine stie...
TSI, TFSI nu au turbina cu geometrie variabila.
Eu stiu ca singurul benzinar turbo cu turbina cu geometrie variabila este porche 911.
Tu n-ai habar de capu` si de viata ta si ma faci pe mine in toate felurile?!?!? Ia mai subtire cu limbajul asta de cocalar.
Pe langa faptul ca nu stii sa citesti ceea ce am scris si vorbesti din auzite, ai spus in postul precedent si o remorca de gugumanii.
1. “Un motor ca TSI-ul asta e mai simplu decat un aspirat cu 4/5 supape pe cilindru, admisie variabila si distributie variabila.” –asta am zis eu. “Geometria turbinei este variabila , vezi ca te exprimi aiurea...”- asta ai zis tu... No need for further details.
2. Exista TURBINA CU GEOMETRIE VARIABILA, exista distributie variabila si exista admisie variabila. Lucruri MUUUUUULT diferite dar care au din nefericire ceva in comun care ii face pe pafaristi si habarnisti sa se uite la ele ca curca-n craci...
3. Daca de vina este “aliajul din care e facut motorul” atunci ar fi normal sa pateasca la fel toate motoarele care au fost facute din acel aliaj, NU-I ASA DOCTORE?!?!?!?
4. Nu eu am zis ca “vw are cele mai bune motoare turbo” (se vede ca esti pafarist rau de tot). Eu am zis asa: “Pentru un generalist, VAG este by far cel mai tare producator de motoare din piata din orice punct de vedere mai putin poate al fiabilitatii.” Stii ce inseamna generalist, nu?
5. Eu nu compar Renault cu sau alt generalist cu supercaruri. Tu intelegi asa desi nu-mi dau seama de ce. Asta am spus eu mai sus : "Si nici printre supermasini nu se face de rusine daca tinem cont de faptul ca Lamborghini, Porsche, Bugatti si Bentley sunt la ei in batatura..." . Acum ai inteles ce vroiam sa spun sau ai nevoie de traducere din romana in roamana ?
6. “vw au inceput sa produca motoare mai performante de cca. 10 ani dupa expansiunea vag cand au inceput sa inglobeze mai multe tehnologii”
WOW! Ai auzit de G60? Dar de GTI? What about Audi Quattro? De fapt, e inutil sa te intreb asa ceva daca tu nu stii cand a aparut TDI…
7. Cireasa de pe prajitura (sau bomboana de pe coliva, mai degraba) : "ai sarit ca ars ca vw are cele mai bune motoare turbo , ca honda e praf”.
AM ZIS EU VREODATA CA HONDA E PRAF? NICIODATA, NICIODATA, NICIODATA!!!!!
Asta ai inteles tu, din nou, fiindca nu stii pe ce lume traiesti. Eu am zis, chiar de foarte multe ori, ca Honda sta bine la fiabilitate dar ca nu e perfecta asa cum ma tot exaspereaza niste hondisti spalati pe creier si fanatizati pana la autosacrificiu.
Un singur lucru de bun simt ai spus si tu in tot comentariul (lucru pe care eu l-am spus de 1476 de ori pana acum): “nu ai asa multe probleme post vanzare ( aici depinde cunosc o gramada de nefericiti ,dar mai conteaza si cum o utilizezi, daca ai ciesel si pleci cu fum de la semafor... )”.
Cu alte cuvinte, daca esti sofer idiot si/sau nu o ingrijesti cum trebuie, mananci coapta orice masina, indiferent de marca.
No offense dar ESTI VARZA
Eu ma refeream ca am auzit un zvon ca motoarele TSI de cilindree mica au tendinta sa uzeze distributia mai mult decat normal, ducand la cedarea prematura. Dar tu cum esti incult si nu ai invatat sa si gandesti ceva dupa ce ai citit, dai cu comment-uri aiurea.
Doar pentru ca nu ai TU habar ca exista. Pentru indormatia ta topul se numeste Customer Retention Ratings si reprezinta durabilitatea, valoarea la revanzare si calitatea vehiculelor acelui automaker.
Pentru ca sunt bun o sa iti dau si link-ul, pt k probabil nu o sa stii ce sa cauti
http://businesscenter.jdpower.com/news/pressrelease.aspx?ID=2009260
Asta e pe 2009.
Asa-i k ai ramas speechless? Enjoy si nu mai vorbi aiureli
Daca te iei dupa zvonuri, o sa crezi Mos Craciun o sa-ti aduca o Toyota noua la sfarsitul anului.
Dupa cum spunea si colegul RTI, daca soferul e imbecil, atunci masina va ajunge o cazatura indiferent de marca si model.
Si tu ma iei cu topuri facute de niste baieti carora le curg mucii-n gura de prosti? Ca sa vezi cat de imbecil este acest top (si altele facute de saormarii de la JD Power), uite colea 2 mostre de aberatii chiar din acest top:
- Honda e pe 2 iar Acura (which is the same crap) pe OPTSPREZECE!!!
- Nissan e pe 8 in vreme ce Infinity e pe TREIZECISIUNU, adica sub unii precum Ford, GMC, Dodge si alte petarde americane (Fata de Ford, chiar la mare distanta)...
Culmea e ca ar putea avea dreptate chiar in cazul mult hulitelor Volkswagen si Audi unde diferenta e de doar 1 procent si 3 locuri in grila.
Hai fugi si culca-te la loc ca vorbesti numai prostii...
Honda si Acura nu sunt "the same crap". Acura este divizia de lux si sport a Honda pentru piata Americana. Citez "The Acura brand was introduced to North America partly because Japan imposed Voluntary Export Restraints for the USA market, and it presented an opportunity for Japanese manufacturers to export more expensive cars.". Poate nu sunt asa grozave, asta a fost vocea clientului, n-au fost asa multumiti de ele asa k si-au ales altceva.
Dar n-am ce sa fac, nu ma pot pune cu profesionalismul domnului George, care are zeci de ani de experienta in automotive si ale carui cunostinte vaste sunt cautate de cei mai mari in aceasta industrie pe care nimeni nu o intelege asa cum o intelege el. Get out of here. Decat sa ascult la specialisti de scara blocului ca tine prefer sa ii cred pe baietii astia "cu mucii in nas" si ceea ce zic profesionistii care nu vorbesc din auzit.
Auzi la el, Ford petarda americana :)))
Daca era asa de proasta marca, ramanea in America. Probabil ca de-aia Ford Fiesta este Car of the Year 2010, Ford Focus este considerata de mai toata lumea "one of the best small family cars on sale", Mondeo MK4 a primit distinctia Best Mid-Size Car in anul 2007 cand a aparut pe piata si multe alte distinctii. Iar asta se vede si in volumul de vanzari.
Se pare ca tu le zici dupa ureche. Vino frate cu dovezi care sa iti sustina afirmatiile nu ma aburi cu prostii.
Toate cele bune si las-o moale k faci spume la gura
De acord cu majoritatea masinilor DAR cauta pe google, youtube si unde vrei tu ce inseamna o Honda Civic Fifth Generation, si ce inseamna B16A de 1.6l
Honda si Acura sunt diferite intr-o masura mai mica decat Volkswagen si Audi. Adica VW si Audi au aceleasi platforme tehnice dar o identitate vizuala complet diferita. Anumite modele Acura si Honda sunt identice atat vizual cat si tehnic.
So, same crap...
Decat sa-i asculti pe baietii astia, mai bine ai incerca sa gandesti ca doar e la mintea cocosului lobotomizat. Masini puternic inrudite dpdv tehnic si vizual (adica Honda si Acura), cea mai slaba e pe loc fruntas, iar cea mai buna e in boscheti...DUH...
Ford e intr-adevar petarda americana. Topul respectiv se refera la modele din piata americana. Cu o singura exceptie, Ford-urile care se vand acolo sunt specifice pietei de acolo si sunt in marea lor majoritate petarde.
Eu am venit cu argumente pertinente (usor de inteles chiar si de catre copiii din scolile speciale), tu ai venit cu aberatii, prostii, prejudecati si povesti din fata blocului la o bomboana agricola si o bere la PET de 2 litri..
Decat sa-ti faci griji pentru altu`(si sa patesti Doamne-feri ceva), mai bine ai face ceva cu casul ala...
@ Rio 2
Daca soferul este grijuliu si pasionat, poate duce aproape orice masina la 1000000 km. Mai ales daca e din generatia `90 (cum e Civicul B16A sau Golf 3 sau alte masini din generatia respectiva).
"Eu am venit cu argumente pertinente (usor de inteles chiar si de catre copiii din scolile speciale), tu ai venit cu aberatii, prostii, prejudecati si povesti din fata blocului la o bomboana agricola si o bere la PET de 2 litri.."
Eu am venit cu povesti din fata blocului??? In primul rand statistica prezentata este GLOBALA. JD Powers au sediul in US, dar au si peste 140 centre in 40 de tari din lume. Mai studiaza. In al doilea rand cu ce argumente ai venit tu? Alea din fata blocului. Eu ti-am prezentat statistici facute de profesionisti, mi-am sustinut argumentele cu dovezi clare iar tu vii si spui ca zic povesti din fata blocului? Cred ca ai nevoie de un control neuro-psihiatric.
Iar pentru ultima parte, diferenta dintre Civic si Golf e ca Civicul te duce 1.000.000km si daca nu il ingrijesti ;). Asta a facut celebra Honda pentru fiabilitatea motoarelor.
Ajung la concluzia ca tu ori nu stii sa citesti un post, ori il citesti si alegi doar ce iti convine dupa care dai cu reply-uri aiurea.
Oricum singurul mod in care stii tu sa iti sustii argumentele este cu pareri de doi bani, atunci discutia s-a incheiat.
Toate cele bune.
P.S. nu consum alcool de nici un fel, nu imi place. Cat despre statul in fata blocului stai tu linistit, am prea multe proiecte in derulare si o fetita minunata pe care sa o cresc ca sa am timp de pierdut.
Toate cele bune