Skoda Superb Combi a fost lansat oficial pe piata din Romania. Modelul are un pret de pornire de 20.403 euro cu TVA inclus si este oferit alaturi de o reducere speciala, care scade pretul de achizitie la 18.281 de euro cu TVA inclus.
Cehii de la Skoda au lansat versiunea Combi a noului Suberb pe piata din Romania. Modelul a debutat la Salonul Auto de la Frankfurt in toamna anului trecut si este disponibil pentru achizitie pe piata din Romania de peste doua saptamani. Scopul lui Superb Combi este de a oferi cel mai mare spatiu din clasa sa, alaturi de costuri de intretinere scazute si un nivel ridicat al practicalitatii si habitabilitatii.
Skoda Superb Combi pleaca de la 20.403 euro cu TVA, pret valabil pentru motorizarea 1.4 TSI de 125 CP cuplata unei transmisii manuale cu sase trepte. Versiunea entry-level in gama diesel este un motor 1.9 TDI PD de 105 CP, oferit la pretul de 21.462 de euro, urmat de noile 2.0 TDI CR (common rail), echipate cu un filtru de particule, care respecta normele euro 5. Motorul TDI de 2.0 litri cu tehnologie common rail si filtru de particule este oferit in doua versiuni de putere – 140 CP si 170 CP. Versiunea de 140 CP pleata de la 24.944 de euro cu TVA inclus, in timp ce versiunea de 170 CP pleaca de la 25.778 de euro cu TVA inclus.
Clientii Skoda pot opta si pentru un motor TSI de 1.8 litri care ofera 160 CP, acesta pornind de la 24.393 de euro cu TVA inclus sau pentru un V6 FSI de 3.2 litri care ofera 260 CP si este oferit alaturi de o cutie de viteze DSG cu sase trepte si tractiune integrala, acesta avand un pret de pronire de 33.226 de euro cu TVA inclus.
Atat motorul 1.8 TSI de 160 CP, cat si unitatea TDI CR de 2.0 litri si 170 CP sunt oferit intr-o versiune cu tractiune integrala. In cazul in care un client doreste unul dintre cele doua motoare de mai sus alaturi de un sistem de tractiune integrala, acesta are la dispozitie doar transmisia manuala cu sase trepte.
Noul Superb Combi beneficiaza de un portbagaj care ofera 633 de litri in configuratia standard si 1.865 de litri in cazul in care bancheta din spate este rabatata complet. Rabatarea completa a banchetei din spate lasa in urma o podea plata, iar cei de la Skoda ofera si un sistem de glisare al podelei, care aduce marginea exterioara a podelei cu 50 miliemetri in afara caroseriei si acea sectiune poate sa sustina pana la 90 kilograme. Usa hayonului este deschisa si inchisa in mod electric, iar aceasta are un sistem care permite reglarea inaltimii maxime la care se ridica atunci cand este deschisa, pentru a nu jena clientii mai scunzi si pentru a nu cauza probleme in parcari cu tavanul la inaltime joasa. Printre elementele standard de siguranta ale acestui model putem enumera sistemele ESP(de data aceasta activat in permanenta fara posibilitatea decuplarii), ABS, MSR (sistem reglaj moment motor, ASR, diferential cu alunecare limitata controlat electronci, asistenta hidraulica la franare HBA, sistem de monitorizare al presiunii in pneuri, airbag-uri fata sofer si pasager, precum si airbag-uri laterale fata, dar si airbag-uri pentru cap fata si spate.
Prin acest model, Skoda tinteste atat clientii actuali, cat si persoanele care au auzit de marca lor, dar si clientilor care doresc sa achizitioneze o flota de modele noi.
Totodata, cehii de la Skoda tintesc noul Superb Combi si spre clientii noi ai marcii, are nu au mai detinut pana acum o Skoda dar au nevoie de facilitatile oferite de acest model. La dezvoltarea acestui model, inginerii Skoda au avut "mana libera", facand noul Superb Combi "exact asa cum au dorit".
CLICK AICI PENTRU LISTA COMPLETA DE PRETURI SI DOTARI A LUI SKODA SUPERB COMBI
Via | Skoda
spune-mi ce masina ai ca sa iti spun ce fel de om esti stii vorba aia
Pai daca erai atent, vedeai ca i-am raspuns la cel ce a postat imediat dupa tine, si care se referea la un 335d. Din cate stiu, indicativele astea nu prea sunt folosite de grupul VAG, implicit Skoda....suna mai mult a BNW.
Veci pururi un cocalar si cu tot tacamul descris de tine nu isi ia Skoda....de la capul locului iasa treaba asta din discutie.
Poate pe viitor te prinzi de completarile aduse de mine la diversi visatori de 335d :))
Am vazut deja aceasta masina (in alta tara, unde s-a lansat mai devreme) si e bestialaaaaaaaaaaaa! Designul, confortul si tehnologia sunt deosebite iar spatiul incredibil!
Merita fiecare banut !!!
Toate bune,
Gekko
dar in putina minte care mi-a ramas ,si la putin vedere care o mai am,prostul de mine a gindit totdeauna asa..CHIAR VA ROG SA MA CORECTATI pentru ca asta si doresc.
nu caut cearta sau ceva,declar fara probleme ca imi plac masinile in general,nu am contructori preferati,detin masini(da la plural)
dar totusi am nedumeriri
deci--octavia=pasat(ca si dimensiuni...deci implicit clasa)
superb=phaeton(da stiu ca e MEGA exagerare dar repet...dimensiuni)
prin ce vreti voi...comparatie deductie ochiometrie
octavia-pasat-seria 5-volvo s60-e classe(toate cu variante combi)
superb-phaeton-seria7-s classe-s80 volvo(doar superb cu varianta combi)
urmeaza acum sper explicatii asa mai pt intelesul meu DE CE superb ar trebui incadrata in alta "categorie-clasa" de masini decit am bagat-o eu
octavia-golf-seria 3-volvo s40-c classe-A4
superb-pasat-seria 5-volvo s60-e classe-A6
phaeton-seria7-s classe-s80 volvo-A8
Skoda nu are (inca) masina pt clasa mare.
Dar oricum, comparand mere cu mere, Superbul incepe sa-si intepe colegii de clasa cu un raport pret/calitate din ce in ce mai bun, chiar f. bun, as zice. Noul Superb este un pas mare inainte, fata de ce a fost generatia dinainte, mai ales design/calitate interior. La dotarile de top este la jumatate pret fata de A6, dar diferenta de dotari/calitate/performante nu este asa de mare. Pare o masina f. interesanta.
@MamaZmeilor
Cred ca ai comis cateva greseli:
octavia-golf-seria1-A klasse- A3 - clasa compacta
passat-seria 3-C Klasse-A4 - berline medii
seria 5-E Klasse- A6- berline mari
phaeton-seria7-S Klasse-A8 - limuzine