În perioada ianuarie-iulie 2015, BMW a vândut 1.079.563 de mașini în toată lumea, reușind să se instaleze lejer pe prima poziție a topului. Dacă Audi a reușit să găsească 1.048.450 de clienți, Mercedes-Benz a semnat 1.048.178 de contracte de achiziție. Diferența dintre cele două mărci a scăzut constant de la începutul anului, iar analiștii consideră că Mercedes-Benz va reuși să treacă pe poziția a doua luna viitoare, o performanță excelentă pentru brandul din Stuttgart, care anul trecut se afla la distanță mare de primele două locuri.
Secretul creșterii Mercedes-Benz stă într-o creștere interesantă pe piața chineză, una aflată în scădere cu 2.5%.
Dacă Audi și BMW au avut în luna iulie în China vânzări în scădere cu 13, respectiv 7.4 procente, Mercedes-Benz a crescut cu nu mai puțin de 42% pe fondul cererii mari pentru C-Klasse și pentru modelele sale din gama compactă. Chiar dacă vânzările Mercedes nu le depășesc per total pe cele ale concurenților pe piața din China, creșterea a adus o apropiere serioasă în vânzări. BMW a vândut în luna iulie în China 32.300 de mașini, Audi a atins 42.300 de unități, în timp ce Mercedes-Benz reușește să urce până la 29.500 de vehicule după ce anul trecut abia trecea de 15.000 de mașini vândute în aceeași lună.De altfel, Mercedes-Benz a reușit o lună iulie excelentă și la nivel mondial, reușind să depășească BMW și Audi la vânzări.
Poz. | Marcă | Vânzări iulie 2015 |
Total ian-jul 2015 |
+/- |
1 | BMW | 147.513 | 1.079.563 | +5.2% |
2 | Audi | 146.100 | 1.048.450 | +3.5% |
3 | Mercedes-Benz | 149.753 | 1.048.178 | +15% |
Imi place acest domeniu de mai bine de 15 ani si niciodata o asemenea lupta nu am mai vazut. Nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla in timpul sedintelor la Audi si MB. Chiar si acesta este un motiv de admiratie a acestor marci emblematice ale industriei auto de multe zeci de ani. Sau de peste 100 de ani in cazul lui MB.:)
Voi nu sunteți sătui de asemenea știri cu retarzi conducând BMW-uri?
Oare nu e normal ca BMW sa conducă detașat topul vânzărilor având în vedere câte BMW-uri sunt daune totale și înlocuite anual?
http://www.evz.ro/suntem-rusinea-lumii-un-cocalar-din-romania-a-ajuns-cu-bmw-ul-direct-in-mare-s-a-intamplat-in-grecia-iar-imaginea-a-devenit-virala.html
Voi ăștia cu BMW-uri, mai explicați celor care doresc asemenea mașini superbe ca BMW nici nu zboară și nici nu plutește.
Deși vă e greu să recunoașteți nu prea am văzut Lexus în asemenea ipostaze.
Nu imi place sa creez dispute inutile, dar am sa repet:
Ce nu ai inteles tu, este ca o buna parte ajunge si pe alte piete nu doar local ( in China ). Pramac de ex (fabrica generatoare, nr. 3 mondial), are fabrica in Italia si in China...gen fabricate in China sunt si pe piata europeana, dar se specifica clar acest fapt si au un pret mai scazut cu cca 3-4%. E de stiut faptul ca Lexus a fost creat special pentru piata americana, dupa cativa ani s-a raspandit si pe pietele emergente, insa desi era ''creat'' pt americani, si avea vanzari extraordinare pe atunci, masinile erau tot ''100% Japan'' si se importau direct din Japonia ( pasajul din urma vine ca raspuns la : ''Lexus nu vinde in China cat vinde Audi, daca vindea si aducea numai din Japonia atunci aveai un punct de argument'' ). Putina filosofie nu ti-ar strica. Iar asta cu ''preferintele'', ma cam lasa rece, deoarece modelele Hyundai-Kia de liga premium care se vand pe continentul American, sunt mai multe la numar decat Audi-BMW-Mercedes. Asta inseamna ca se bat intr-un segment al clientii cu bani si le-au bifat in topul preferintelor in defavoarea unui Audi Mercedes BMW ?
Cu consideratie,
Atat timp cat nu vii cu dovezi, se cheama ca doar speculezi . Asta o poate face oricine pe orice subiect.
Provenienta unei masini se poate verifica foarte usor prin VIN-ul masinii ( daca stii ce este aceea).
Sigur nu stiai dar ai voie sa ceri Contry of Origin la masina pe care o cumperi , iti vine prin curier semnata de camera de comert din tara respectiva de exemplu Germania.
Eu am una acasa , daca te intereseaza iti pot face dovada.
Pe langa faza ca tot ce spui este aberant si visator nici nu ar fi rentabil sa produci in China o masina si sa o trimiti cu vaporul in Germania, ca sa nu mai zic de timpul prelungit al comenzii.
Jesus!!!
Nu stiu ce fumati, dar vreau si eu.
Pana una alta, astept si eu dovada unor modele Audi, BMW sau Mercedes care s-au vandut in Europa si sunt fabricate in China.
Pana atunci, eu sustin ca Lexus se fabrica de fapt in Turcia.
Ai dreptate @LauCalin. Ce ma amuza pe mine este faptul ca desi ''cei trei muschetari'' se situeaza pe primele locuri la vanzari Lexus conduce detasat in topul satisfactiei clientilor. Asta spune ca pe langa fiabilitatea legendara si limitele constructive pe care le vezi de la inceput la masina si pe care ar trebui sa ti le asumi dat fiind pretul, gen plastice si alte materiale, masina nu te dezamageste iar posesorii, mai isi face prezenta si inovatiile .
Ca fost posesor de Lexus IS250 (2007) , pot spune ca este intr-adevar o masina extrem de rafinata pe care multi nu stiu sa o aprecieze si se opresc la mici detalii care da, puteau fi realizate mai bine, insa care nu fac o masina. Cei care le critica, din pacate multi autori de articole de specialitate se pare ca nu au destula cultura automobilistica si nu stiu sa aprecieze ce este cu adevarat iesit din comun la aceste masini.
De la restul "cu ceas de aur si mana scoasa pe geam" nu ai ce sa te astepti, in mod clar cu Lexus nu vei impresiona decat un grup relativ mic de cunoscatori. Asa ca un cocalar normal la cap nu are de ce sa isi cumpere asa ceva :))))
Ti-am mai spus, daca crezi ca un astfel de limbaj te face sa pari inteligent si te ajuta sa-ti aperi punctul de vedere, te inseli. In alta ordine de idei, nu ai venit cu nici un argument, pur si simplu ai venit sa demonstrezi ca esti ''hater'' si atat. De provocat polemici in contradictoriu pe forumuri auto, oricine poate. Mai greu este cand vrei sa argumentezi strict si la subiect din propriile experiente . Sincer, ''nu stiam'' de VIN , chiar ''m-am nascut'' ieri. M-am conectat pe automarket.ro cu gandul ca voi invata ceva util de la alti utilizatori. M-am conectat pe Automarket.ro cu gandul ca am sa complectez bucata lipsa de ''puzzle'' cu privire la cunostiintele auto, care as fi putut sa le castig din experientele altora. M-am inselat ! In alta ordine de idei, chiar ''nu stiam'' de VIN, la fel cum ''nu stiam''' nici de WMI ( World Manufacturer Identifier ), ''ala'' care se ocupa cu identificarea mondiala atribuit constructorului auto, si care vine sa demonstreze ceea ce VIN-ul nu poate demonstra 100%. La fel cum ''nu stiam'' nici VDS ( Vehicle Descriptor Section ) , care indentifica anumite carcteristici de asamblare ale masinii, cum ar fii caroseria, motorul, modelul, etc .De exmplu partea ce tine de motoare, cutii poate fii asamblata in alte tari emergente ( gen China, India, etc ), iar partea ce tine de componente non-tehnice pot fi asamblate in Germania ( posibilitati sunt destule ). Pe VIN poate iti arata ca este ''Made in Germany'' ( sa dam un exemplu ), insa pe VDS poate arata ca motorul este ''made in China'' ( sau invers ). In sfarsit, intrebarea mea pt tine este urmatoarea : Este BMW-AUDI-Mercedes 100% german ? Raspunsul, e NU. Este Lexus 100% ''made in Japan'' ? Raspunsul este DA.
Cu consideratie,
Cum zici, nu prea mai are rost sa intri, sau cel putin sa comentezi.
E plin de bolnav pe aici si da... stiu ca e la singular.
Nu am fost atent la comentariile tale, imi cer scuze.
Modelele Hyundai-Kia de ''liga premium'' sunt urmatoarele : Kia K900, Kia Cadenza, Hyundai Equus, Hyundai Genesis/ Genesis coupe, Hyundai Grand Santa Fe, s.a.m.d . Ma bucur ca ti-am putut fii de folos!
Masina mea personala este un Opel Astra sedan. Nu detin masina premium, in schimb din propriile mele experiente traite cu masini premium, in diverse probe la care am luat parte in Europa si cateva tari non-UE, la aceasta liga as recomanda ca si calitate si originalitate : Lexus si Cadillac. Dintre marcile Europene, recomand strict Audi ( in functie de preferinte si de segmente ). Chiar anul trecut, am ajutat o persoana apropiata sa-si cumpere un SUV de clasa mica premium, acela a fost Audi Q3 , pe care i l-am recomandat fara patos, dat fiind pretul modelului si deservirea tehnica.
Cu consideratie,
Cu alte cuvinte, vorbesti din povesti. Cumpara-ti tata o masina premium, second hand, nu-i bai, desfa-o in cateva bucati, vezi unde e "Made in" si apoi hai sa ne explici aici cum e Lexus taticul limuzinelor.
Tu esti soferul ala care de 40 de ani conduce o Dacie de taxi, dar stie ca BMW-urile consuma mult si iarna nu iesi din parcare cu ele, ai vazut tu pe forum si ti-a confirmat Costica de la 4.
Apropo, in afara de toate masinile din lume, ce modele ai mai testat ? Am vazut ca si S-Klasse ai avut prin rent-a-car, cu ce se compara ? macar cu un Kia Rio se pune, Bo$$ ?
Hai ma ca nu suntem toti prosti, ce dracu.
PS: Nu inteleg cum puteti fii atat de ''hateri'' unii dintre voi. In sfarsit !
Cu consideratie,
Reiau un pasaj din ultimul meu post, la articolul cu Mercedes C-Klasse Coupe, scris chiar în dimineaţa asta, la ora 4:
"" pe Automahala, gusturile nu numai că se discută, ci se şi impută :) Mai ales "războiul intergalactic" pe arie premium --- Lexus vs. Triada --- tinde către grotesc (dar nu numai Mafia şi Mafiile lui sunt vinovaţi, ci şi "deştepţii" care savurează şi ei "voluptatea" conflictului inutil, axat pe atacul la persoană, nu pe disputa civilizată a ideilor!).""
În speţă, apetenţa lui Mafia pentru Lexus a depăşit stadiul de obsesie, deci se poate numi direct...paranoia. Nu reuşesc neam să mă dumiresc ce nu-i convine, ce-l "roade" atâta...De pildă, eu mă simt foarte mulţumit că Buick a vândut anul trecut, la scară mondială, aproape 1,2 milioane de maşini, mai mult decât Opel şi Vauxhall laolaltă! Şi ce înseamnă Buick la ora actuală? Un brand premium (cine neagă acest truism este nebun) şi cea mai fiabilă marcă americană din prezent! Am pus eu cumva în balanţă Buick cu...Triada? Aaa, da, ar fi trebuit să se preteze comparaţiei cu Triada, judecând după menirea-i refuzată la nivel corporativ (RC), dar Cadillac este alegerea conducerii pentru "lupta cea mare", astfel că, volens-nolens, câr-mâr, m-am împăcat cu ideea. Şi ştii ceva, Ivanovule? La ora actuală, Buick mi se pare peste Lexus atât la aspect, cât şi la calitatea materialelor! Ei, dar cum stăm cu performanţele? Lexus este cea mai tare! De pildă, să analizăm două modele de producţie 2015, destinate pieţei nord-americane. Ambele au transmisie automată cu şase trepte. Lexus ES 350: motor V6 3456 cmc, 268 CP, 336 Nm, 0-100 kph în 7.3 sec, masă 1610 kg / Buick LaCrosse: motor V6 3564 cmc, 304 CP, 358 Nm, 0-100 kph în 6.5 sec, masă 1767 kg.
În concluzie, voi reacţiona în stil tipic lui @AndreiRN, încălcând legea drepturilor de autor: hahahahahaha.
Mare e gradina!