Presa internațională a relatat joi că Citroen ar putea părăsi pentru cel puțin un sezon Campionatul Mondial de Raliuri, ca parte a reorganizării diviziei de motorsport din cadrul Grupului PSA.
Reprezentanții Citroen nu au comentat public informațiile, însă purtătorul de cuvânt al echipei a dezvăluit că francezii discută în această perioadă despre participarea lui Sebastien Ogier în competiție în 2020.
"În ceea ce privește WRC, există într-adevăr discuții cu Ogier cu privire la participarea sa în 2020. În acest moment ar în semna să speculez dacă aș menționa diverse ipoteze. Vom reveni cu informații foarte curând", a declarat un purtător de cuvânt al Citroen.
În mod obișnuit, un astfel de anunțat nu ar avea nicio logică, întrucât Ogier are deja contract valabil pentru 2020. Totuși, în contextul speculațiilor din această săptămână, versiunea cea mai plauzibilă este ca Citroen încearcă să ajungă la un acord cu Ogier pentru rezilierea contractului, iar francezul are probabil o serie de clauze prin care trebuie să fie despăgubit.
O sursă din cadrul echipei a dezvăluit pentru publicația Autosport ca nimeni nu știe în prezent ce se va întâmpla cu programul de WRC al celor de la Citroen.
"Nimeni nu vorbește, nimeni nu pare să știe nimic. Este un loc ciudat în acest moment", a declarat o sursă.Presa internațională speculează deja că, în cazul retragerii Citroen, Ogier va semna un contract cu Toyota. Tot în această săptămână, Peugeot, partenerul Citroen din cadrul Grupului PSA, a anunțat că va reveni în Campionatul Mondial de Anduranță începând din 2022.
Via Autosport
ar fi pacat insa ca citroen sa plece, pentru ca ar ramane doar 3 producatori, intr-o perioada cand wrc-ul a devenit spectaculos, rapid si din nou f urmarit.