Sistemul de Asistenta la Franare, obligatoriu din 2009
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Comisia Europeana intentioneaza sa introduca o noua masura destinata pietei auto. Oficialii UE vor sa creasca gradul de siguranta introducand obligativitatea existentei sistemului de asistenta la franare in pachetul standard al masinilor noi.
Introducerea Sistemul de Asistenta la Franare ar duce la o mai buna protectie a pietonilor. Conform statisticilor Comisiei Europene 1.100 de vieti omenesti ar fi salvate in fiecare an. Sistemul de Asistenta la Franare este foarte util in situatii nepravazute, in conditii de urgenta, cand mjoritatea soferilor nu au viteza de reactie si forta suficienta de a actiona corespunzator pedala de frana.
In astfel de situatii, acest sistem ajuta la o franare mai buna. Comisia Europeana are de gand sa introduca aceasta prevedere incepand cu anul 2009, chiar daca costurile masinilor noi ar fi ridicate de acesta dotare suplimentara.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a efectuat ultima serie de teste din acest an. Nu mai puțin de 14 mașini noi au fost testate, printre care Audi A5, Porsche Macan Electric, Mini Countryman, Hyundai Santa Fe și Renault 5 E-Tech. (04.12)
-
TMD Friction, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de frânare din lume, a publicat primul său raport ESG sau, cu alte cuvinte Environmental, Social and Governance. (26.11)
-
Euro NCAP a publicat rezultate noi după cea mai recentă serie de teste de siguranță. Au fost testate 5 mașini noi, printre care și Ford Tourneo Courier, produs la Craiova. Monovolumul a obținut doar 3 stele. (14.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Intotdeauna se mai gaseste cineva care nu stie sa foloseasca frana. Nu ar trebuie sa creasaca preturile asa de mult, mai simplu e sa produci o masina cap coada cu toate cele, decat sa adaugi optionale (dar si dep. de marketing trebie sa-si faca treaba)
toate bune
Cred ca masurile de acest gen ce vizeaza cresterea sigurantei si scaderea poluarii ar trebui asistate in special de eliminarea/diminuarea taxelor pentru echipamentele implicate, chiar si subventii.
Doar punind interdictii fara a sprijini pe cei afectati sa se reorienteze si sa iti respecte deciziile ii impingi la masuri firesti de eschivare sau incalcare a acestora.De exemplu, cit de ipocrit poti sa fii sa taxezi in numele sigurantei si al mediului mii de oameni care isi permit doar o masina de citeva mii de euro (si poate ajung din cauza asta cu o supermasina chinezeasca) si sa nu misti un deget pentru a face ceva intr-adevar cu banii colectati(nu putini).Poate daca in acelasi timp ar fi facilitat prin scutiri de taxe echiparea cu GPL sau ABS nu ar mai fi fost privit ca un mare premier cu gindul doar la buzunarul propriu.
In acest stil probabil Romania va aplica prima interdictia de vinzare a masinilor fara frinare asistata, prietenii dealeri stiu de ce.