Sindromul Toyota: Ford si GM opereaza recall-uri de frica NHTSA
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Americanii de la General Motors si de la Ford vor opera recall-uri pentru modelele Chevrolet Cobalt, Ford Fusion Hybrid si Mercury Milan Hybrid. Spre deosebire de cei de la Ford, care vor opera recall-ul in mod voluntar pentru cele doua hibride mentionate mai sus, GM va trebui sa repare aproape un milion de unitati Cobalt daca inspectorii de la NHTSA descopera o problema in urma anchetei pe care o vor desfasura. Se pare ca 1.132 de consumatori au facut o plangere la NHTSA in privinta unei pierderi subite ale asistentei electrice la nivelul sistemului de servodirectie al lui Chevrolet Cobalt.
Circa 10% dintre aceste plangeri au consemnat faptul ca problemele cu servodirectia au dus la o dificultate de control a vehiculului. Doar 11 clienti dintre cei 1.132 care au facut o sesizare la NHTSA au avut un accident in urma acestei presupuse probleme, iar unul dintre acestia a fost ranit in accidentul respectiv. In cazul in care anchetatorii de la NHTSA descopera o problema, cei de la General Motors vor trebui sa faca un recall de 905.000 unitati Chevrolet Cobalt.
Recall-ul Ford este realizat in intregime din initiativa proprie si este "inspirat" de un program de statisfactie al clientilor operat de producatorul din Michigan. Astfel, cei de la Ford spera sa evite orice potential scandal in urma unui recall legat de sistemul de franare al lui Ford Fusion Hybrid si Mercury Milan Hybrid, cum a fost cazul lui Toyota Prius.
In cazul celor de la Ford, inginerii americani vor reprograma unitatea de control a sistemului de franare pentru a realiza tranzitia dintre franarea regenerativa si franarea conventionala intr-un mod optim. Clientii Ford s-au plans de o senzatie similara cu cea a pierderii franelor in momentul in care au apasat pedala de frana si masina a trecut de la franarea regenerativa la franarea hidraulica. Ford va anunta clientii care ar putea fi afectati de acest recall prin posta, pentru a asigura o legatura directa cu acestia.Via | Greencarcongress | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Comentarii (4)