Sindicaliştii Automobile Dacia vor face un miting în Mioveni în data de 5 martie pentru a susţine industria auto. Sunt aşteptate să participe 10.000 de persoane, anunţă Hotnews.ro.
Esential
31.998
locuitori avea Mioveni-ul în 2011. O treime sunt aşteptaţi la mitingul organizat de sindicaliştii de la Automobile Dacia pentru sprijinul industriei auto.
Sindicatul Automobile Dacia a anunţat că va organiza un miting în data de 5 martie, la Mioveni, pentru promovarea industriei auto. Potrivit HotNews, mitingul va avea peste 10.000 de participanţi, care vor să-şi exprime nemulţumirea faţă de lipsa măsurilor concrete de sprijinire a industriei auto, a cărei lipsă este dăunătoare şi pentru constructorul argeşean, precum şi pe tema amânării execuţiei tronsonului de autostradă vital atât pentru Dacia, cât şi pentru cetăţenii care vor să străbată România cât mai rapid de la Est la Vest, anume autostrada Piteşti-Sibiu.
FEATURE: Uzina Dacia de la Mioveni în cifre
În faţa acestei clădiri sunt aşteptaţi 10.000 de oameni, care vor protesta pentru susţinerea industriei auto.
Manifestaţia programată pentru 5 martie este organizată şi susţinută de sindicat.
Compania nu se asociază acestui demers.
Renault România
Direcţia de Comunicare
Mitingul a fost anunţat printr-un comunicat de presă, emis de liderul sindical Nicolae Pavelescu.
Durata protestului este de o oră, fiind programat între orele 13:00 şi 14:00, iar locul de întâlnire fiind Casa de Cultură a Sindicatelor din Mioveni. Reprezentanţii Renault România ne-au informat că nu sunt asociaţi cu acest protest, evenimentul fiind organizat integral de sindicaliştii Automobile Dacia. Respectivii sindicalişti nu sunt la primul lor protest, având mai multe manifestaţii şi greve la activ în ultimii ani, din diferite motive.
Dacia va produce motoare Euro 6 la uzina din Mioveni
Protestatarii sunt nemulţumiţi şi de nerespectarea promisiunilor guvernamentale privind modificarea legislaţiei muncii şi de îngrădirea programului de reînnoire a parcului auto naţional şi lipsa stimulării achiziţiei de automobile noi. Din 2009 până în prezent, piaţa auto din România este într-un declin continuu, accentuat ocazional de puseuri ale pieţei autovehiculelor rulate de import şi întărit de situaţia politică şi economică incertă a ţării.
Via Hotnews | Agerpres | Foto: Dacia
Si apropo de chestia cum ca nimeni nu face nimic sa incurajeze vanzarile de masini noi. Astazi la munca l-am prins pe un coleg cum se "juca" pe dacia.ro si era destul de incantat. Asta pana cand a tras linie si a vazut ca un Logan Laureate, chiar si cu motorul de 1.2 inseamna rate pe 5 ani. S-a intristat si a deschis site-urile de masini sh si se uita la Golf V "impecabil, adus recent din Germania cu 130000 km , vechi de 8-9 ani si 4000 de euro negociabil." Nu zic ca vrea sa dea 3500 de euro pe un Logan. Dar asa ceva isi permite. Oare in Germania un neamt care are in buzunar, nu 3500 de euro precum colegul meu, ci vreo 6000 ca nah, e neamt si altfel e banul la ei, chiar nu face nimic sa-si cumpere o Fabia Break? In conditiile in care colegul meu are o SuperNova dispus sa o dea la Rabla. Dar in Romania, care program Rabla, in conditiile in care absolut nimeni nu stie concret ce se intampla cu el? Unde mai pui ca e posibil sa se si scoata definitiv.
Asa ca astazi am ajuns la o concluzie. Poate cam tarziu, e drept, dar Romania este o tara care pur si simplu te obliga si te face sa-ti doresti sa o "fentezi", sa o "tepuiesti", sa faci "misto"... uneori sa o si urasti.
Pe de alta parte cred ca statul roman se cam joaca cu nervii celor de la Renault. Evident ca nu se pune problema ca Renault sa plece din Romania, dar faptul ca statul roman nu face nimic in privinta tronsonului Pitesti-Sibiu iar Renault pierde din start cam 20-30 de euro/masina, ii va face pe cei de la Renault sa-si revizuiasca polica la Pitesti. Pentru ca in afaceri niciodata nu e loc de bun simt, in afaceri daca nu esti ferm pe pozitii si faci acte de caritate, esti mancat in doua secunde. Iar Tanger poate fi o amenintare f serioasa pentru Mioveni. Adica e simplu, Renault nu va mai investi la fel de mult, va mai micsora usor, usor din productie si va ajunge sa aiba un rol nu la fel de mare ca acum. Si asta se va vedea chiar si la PIB. Si conducerea din capul tarii va da vina pe fostul Guvern, fostul Guvern pe Guvernul care va fi atunci la conducere si defapt cei care vor avea de suferit vom fi tot noi. Am spus ca mi-e scarba?
@LauCalin
Cum exporta aproape 90% isi doresc €=5lei
sa vezi atunci GREVE peste GREVE !!!
@LauCalin...cu programul rabla vorbestii prostii. Anul trecut toti dealerii asteptau cu limba de un cot sa vina oamenii sa-si cumpere masina cu tichetul. Daca nu cunosti realitatea abtine-te. M-am saturat de indivizi ca tine care induc in eroare pentru ca nu stiu ce vorbesc.
deci, te rog TACI!!!
nu un tichet scoate o economie din rahat cat LIPSA restului de finante pentru achizitie. Anul trecut o sumedenie de masini s-au casat iar apoi stateau astia cu tichetu' pe net sa-l vanda la jumatate de pret