Aproximativ 50 de muncitori, care produc componentele pentru mașinile Tesla la Hydro Extrusions (o subsidiară a companiei norvegiene de aluminiu și energie Hydro), au ales să rămână acasă sau să își caute alte locuri de muncă.
IF Metall este cel mai mare sindicat de producție din Suedia. Totuși, acest sindicat este blocat într-o bătălie legală cu Tesla, pentru a dobândi un acord colectiv pentru cei 130 de mecanici ai săi din Suedia.
IF Metall a refuzat să întrețină mașini Tesla șo au pus în grevă mecanicii încă de pe 27 octombrie. De atunci, s-au alăturat și alți membri, cum ar fi lucrătorii poștali sau personalul de curățenie.
Tesla nu a răspuns la solicitări de comentarii. Compania americană are o politică de a nu semna contracte colective, în timp ce sindicatul suedez crede că este vital ca toate companiile să aibă contracte de acest fel.
Totodată, Tesla declară că angajații au condiții cel puțin la fel de bune ca cele cerute de sindicatul suedez.
Sindicatul susține că este vital pentru vechea vrajă suedeză a pieței muncii ca toate regatele să aibă acorduri colective.Aproximativ 90% din toți angajații din Suedia sunt sub un contract colectiv de muncă, care reglementează veniturile, concediile, plățile pentru orele suplimentare și alte lucruri.
Fabrica din Vetlanda a Hydro Extrusions, care produce aliaje de aluminiu în forme și utilizate în elemente de siguranță și furnizează piese pentru Tesla, este prima care a oprit producția pentru a susține greva muncitorilor.
"Sindicatul susține că este vital pentru vechea vrajă (??) suedeză a pieței muncii ca toate regatele(??) să aibă acorduri colective"
originalul
The union says it is vital to the Swedish labour market model that all companies have collective agreements.
o fi fost stricati cartofii din brännvin-ul suedez, nu stiu....
sigur, aia 50 sunt niste afafici stransi de pe malul apei pe care ii poti inlocui dand anunt pe OLX. Asa de simplu e...
Nimeni nu e de neinlocuit.
DAR… nu asta este ideea. Tesla a jucat în afara “terenului” așa cum mulți ai încercat și reușit o vreme, și mai devreme s-a mai târziu sindicatele (nu sunt mare fan, dar asta este) se vor infiltra, asta este treaba lor… unica lor treabă.
Nu este coadă ca să devii furnizor Tesla. Tesla are variații foarte mari și încă puțină experiență în a face planuri chiar si pe termen mediu. Practic, cine merge cu Tesla își asumă un risc (să instalezi echipamente, să angajezi și să instruiești nu este ca la bursă) și până acum în general au ieșit bine… mai puțin furnizorii pentru uglytruck.