Sindicaliştii Ford sunt jigniţi de venitul lui Alan Mulally: 54.5 milioane de dolari
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Bob King, Preşedintele Sindicatului United Auto Workers, consideră că Alan Mulally este prea bine plătit. Mai precis, King a atacat venitul obţinut de Mulally din dividente în baza acţiunilor în valoare de 54.5 milioane de dolari pe care le deţine în cadrul Ford Motor Company. Mulally este responsabil pentru întoarcerea celui de-al doilea producător american de automobile pe profit şi a primit 3.8 milioane de acţiuni la începutul acestei luni pentru întrunirea criteriilor de performanţă stabilite de companie.
"Cred că Alan Mulally este un CEO grozav, dar cred că nicio fiinţă umană din lume nu merită atâţia bani. Cred că este exagerat. Îmi place Alan Mulally, dar cred că este greşit din punct de vedere moral ceea ce face dânsul. Creează probleme pentru Ford atât pentru salariaţi, cât şi pentru muncitorii care sunt plătiţi cu ora. Aparent, un individ culege toţi laurii.", a declarat Bob King într-o discuţie cu reporterii în cadrul unei întâlniri din Detroit.
Remărcile lui King vin înainte ca sindicatul pe care îl conduce să se pregătească pentru primele negocieri cu producătorii de automobile din SUA după procedurile de insolvenţă demarate de General Motors şi Chysler.Alan Mulally este şeful consiliului de administraţie al Ford din 2006. La momentul în care acesta a preluat frâiele companiei, Ford era cel mai slab dintre cei trei mai producători de automobile din Statele Unite ale Americii. Între timp, Ford a rămas singurul constructor de automobile care nu a avut nevoie de sprijinul guvernului şi nu a declarat insolvenţa în 2009.
Via | Yahoo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ford in Romania
-
Ford C-Max (2014-prezent) Preţ: 17.550 - 23.550 €
-
Ford Ecosport Preţ: 15.400 - 23.650 €
-
Ford Edge Preţ: 41.850 - 48.600 €
-
Ford Fiesta Preţ: n/a - 24.050 €
-
Ford Fiesta Active Preţ: 15.650 - 19.300 €
-
Ford Focus Preţ: n/a - 28.450 €
-
Ford Focus RS Preţ: 37.000 €
-
Ford Focus Sedan Preţ: 18.000 - 23.950 €
-
Ford Focus Wagon Preţ: n/a - 29.300 €
-
Ford Galaxy Preţ: 34.600 - 38.950 €
-
Ford Grand C-Max (2014-prezent) Preţ: 18.800 - 24.800 €
-
Ford Ka+ Preţ: 8.800 - 10.100 €
-
Ford Kuga facelift Preţ: 20.900 - 36.150 €
-
Ford Mondeo (2014-prezent) Preţ: 23.700 - 39.100 €
-
Ford Mondeo Wagon (2014-prezent) Preţ: n/a - 40.100 €
-
Ford Mustang Bullitt Preţ: 50.800 €
-
Ford Mustang Convertible facelift Preţ: 42.800 - 50.800 €
-
Ford Mustang facelift Preţ: 38.800 - 46.800 €
-
Ford Ranger Preţ: 26.245 - 44.047 €
-
Ford S-Max Preţ: 26.650 - 35.000 €
-
Ford Tourneo Connect (2013-prezent) Preţ: 18.612 - 26.548 €
-
Ford Tourneo Courier Preţ: 13.400 - 17.888 €
-
Ford Tourneo Custom Van (2012-prezent) Preţ: 35.718 €
-
Ford Transit Preţ: 25.792 €
-
Ford Transit Connect (2013-prezent) Preţ: 16.380 - 18.860 €
-
Ford Transit Custom Cargo (2013-prezent) Preţ: 24.792 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
-
După mai multe luni de incertitudine, Volkswagen a ajuns într-un final la un acord cu sindicatul IG Metall. Prin urmare, producătorul nu va mai fi nevoit să închidă fabricile din Germania. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
... dar nu ar vrea sindicatul ca Dl Director sa traga si un pic "la saiba" dupa sedinta, ca sa vada si el cum se mananca industria auto ? . . . greu, greu cu oamenii care nu inteleg ce insemana luarea deciziilor :)
Daca faci comparatia Ford vs. GM / Chrysler, artunci Mullaly isi merita salariul cu varf si indesat. Nu a folosit bani de bail-out si a evitat falimentul Ford.
Daca faci comparatia cu alti fabricanti auto, atunci probabil ca ar fi fost cazul nu numai sa aiba un castig mult mai mic ci si sa fie pus pe liber...Sa nu uitam totusi ca sub conducerea lui, Ford a pierdut Volvo, Land Rover, Jaguar, o mare parte din Mazda si niscaiva procente de cota de piata in vreme ce altii au facut achizitii si au crescut la capitolul vanzari...
Asta nu a spus-o sindicalistul.
Daca suntem corecti trebuie sa spunem tot