Showroom-uri pentru Logan
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault a hotarat sa construiasca o retea de showroom-uri speciale pentru Logan. Modelul produs la Pitesti va fi disponibil in viitor in showroom-urile proprii.
Modelul Logan a fost lansat in toamna anului 2004 si de atunci a inregistrat vanzari foarte mari atat in Romania cat si in Europa. Toate exemplarele produse in uzinele Dacia din Pitesti au fost vandute pana acum.
Problema vanzarilor - sau mai bine zis a distributiei - a fost dezbatuta de Renault in ultima vreme, informeaza Autonews.com. Cei de la Renault au dezbatut cu propria retea de dealeri livrarea Loganului si s-a ajuns la concluzia ca modelul sa aiba o retea particulara de dealeri in care sa fie vandut . Astfel, sa ne asteptam sa vedem Loganul in showroom-uri personalizate si nu alaturi de alte modele Renault, ca pana in prezent.
Problema vanzarilor - sau mai bine zis a distributiei - a fost dezbatuta de Renault in ultima vreme, informeaza Autonews.com. Cei de la Renault au dezbatut cu propria retea de dealeri livrarea Loganului si s-a ajuns la concluzia ca modelul sa aiba o retea particulara de dealeri in care sa fie vandut . Astfel, sa ne asteptam sa vedem Loganul in showroom-uri personalizate si nu alaturi de alte modele Renault, ca pana in prezent.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Intern
-
Sportivii români care au câștigat medalii la Jocurile Olimpice de la Paris au fost premiați cu mașini noi din partea Toyota. În funcție de medaliile obținute, sportivii au fost premiați cu 4 modele diferite. (26.11)
-
Audi a deschis comenzile pentru noul Q5 în România. Noul SUV de clasă medie al germanilor are un preț de pornire de 55.300 euro în țara noastră. (25.11)
-
Opel a deschis comenzile pentru noul Frontera în România. SUV-ul de clasă subcompactă are un preț de pornire de 22.400 euro în țara noastră. (22.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Prețuri noul Audi Q5 în România: start de la 55.300 euro
- BMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în Ungaria
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
TERMINATOR 2, imi pare rau ca esti dezamagit de Logan, dar asta nu inseamna ca toata lumea are aceleasi gusturi cu ale tale. In ceea ce priveste "batalia cu Skoda", cum ii zici tu, aceasta nu are cum sa fie pierduta pentru ca NU EXISTA. Oameni buni, intelegeti odata, Logan nu este concurentul Skoda!!!!! Ne-ar place sa ne comparam cu cehii sau, de ce nu, cu coreenii (vezi Hyundai sau Kia), dar Dacia jooaca intr-o liga proprie, deocamdata. Daca vreti Mercedes, luati-va Mercedes, daca vreti second-hand, luati-va second-hand, dar nu mai calcati cu picioarele pline de noroi peste cei care considera ca merita o masina noua la un pret cat de cat accesibil!
Am ajuns de tot kkt-ul ca sa laude Loganul strainii, in vreme ce noi strambam din nas de parca ne-am fi nascut in Rolls!
Daca ar fi venit Mercedes la Pitesti, ati fi zis ca "e prea scump pentru roman", daca ar fi venit Tata din India, ati fi sarit de fund ca "nu e la acelasi nivel cu Opel sau VW". Oricum o dai nu e bine cu oameni ca voi!
Cert este ca la Pitesti este fabricata o masina care se vinde bine atat in tara cat, mai ales, la export. Este un model fabricat si in alte uzine de pe glob si este cel care poarta cu el faptul ca si in Romania se poate face ceva atractiv pentru o anumita categorie de clienti!
Parerea mea...
Teama este una considerabila , asupra intentiei de monopol asupra tot ce inseamna produse auxiliare asa cum de altfel se petrece in toate service-urile dacia cu produsul impus ixel.Cereti intr-un service sa vi se repare auto cu vopsea Standox sau Sikkens ?!
Daca Dacia scotea cele doua biciclete sudate, cum zici tu, atunci puteam sa ii cantam prohodul, asa cum se intampla acum la Aro, de pilda. Da, Dacia s-a vandut dintotdeauna in RO, dar nu ar fi supravietuit pe termen lung doar din asta!!!! Ca sa traiesti ca producator auto in ziua de azi, trebuie sa mai dai si altora ceva de cumparat, ca Romania nu e insula. Iar Dacia 1300, Nova, cele doua biciclete ale tale cu umbrela - toate astea nu s-ar fi vandut!
Partea cu patriotismul - sunt partial de acord cu tine - mai ales partea cu banii si profitul. DAR: parte din banii astia se "scurg" si in tara (cati oameni lucreaza direct sau indirect pentru Dacia?! Si nu ma lua cu salariile din VEST, ca daca nu era Dacia fluierau toti a paguba, iar daca nu le convine salariul ar putea sa plece in alta parte... Zi tu unde????!!!!); "DACIA" este marca ROMANEASCA, indiferent ce spui tu si asta conteaza! Macar asa, putin... daca stim sa ne vedem lungul nasului si suntem capabili sa intelegem ca singuri nu am fi putut merge mai departe de Dacia Nova (din lipsa de bani si tehnologie!!!!!!!!!!)
De acord cu afirmatia cu parcarea "la gramada de Loganuri". E nashpa, dar pentru cei care cumpara Logan, atat in tara cat si in afara, se pare ca nu conteaza.
Pentru cei ce vor sa vada Loganul ca Skoda ...pentru tristii ce nu tin cont de istorie ...o sa le aduc aminte ceva. Skoda...prin forte proprii...la nivelul anului 1994-1995 nu putea mai mult decat modelul Favorit. Arata cum arata ..si totusi se vindea. Celor care au pretentia sa faca din tantar ...armasar le voi aduce aminte ca primul model facut in colaborare cu Vw a fost Felicia...cu acelasi motor al vechii Skode (ce printre altele avea blocul motor de la vechea surata S 105). Stati cu mainile in bratze pe net si sunteti nemultumiti... Ca aia nu e buna ...ca e scumpa ...etc.
Spuneti-mi voi ce masina din clasa Loganului Van (sa zicem varianta Diesel 1.5 DCI) mai cumparati de aceeasi valoare ??? Nu observati putin ca anumite lucruri se modifica in jurul vostru ??? Nu ma pot abtine sa nu va zic faptul k am lucrat in proiectare pe mici elemente de functionalitate ale modelului Logan. Lumea chiar se preocupa acolo ...si statistici se fac mereu. Probleme ce au fost candva ...sunt inlaturate cu eforturi deosebite ...pentru ca noi..romanii...sa fim multumiti...si sa ne iubim masina. Nu spun ca e un model deosebit, insa daca Renault n-ar fi facut acest pas...acum ne-am fi cautat aripi si praguri de schimb pentru vechea Dacia (care pana in anii 1998 - 1999 mergea in pierdere cu fiecare masina cumparata...tot de noi)
E normal sa ne dorim mai mult. E firesc sa fim nemultumiti...ptr ca numai prin existenta nemultumirilor a existat evolutie.
Propun tuturor celor ce scriu pe acest forum sa spuna mai intai ce masini conduc ...ca sa stim la ce sa ne raportam ..atunci cant parem nemultumiti
Multumesc !!!