Centrul comercial Plaza România din București găzduiește începând din această săptămână primul concept store auto deschis de un constructor într-un mall românesc. Noul Volkswagen Concept Store se află la parterul centrului comerical și ocupă un spațiu de 115 metri pătrați în care marca germană expune permanent una dintre mașinile-vedetă ale gamei actuale, dar și o linie extinsă de accesorii și obiecte dedicate brandului din Wolfsburg.
"Volkswagen concept store este răspunsul nostru la schimbările ireversibile din industria auto, dar și de mentalitate a clienților. Am ales să aducem experiența Volkswagen mai aproape de iubitorii mărcii într-un format nou, care completează locațiile tradiționale și deschide drumul spre o audiență extinsă", spune Bogdan Florea, Brand Manager Volkswagen.
Magzinul deschis în București este al treilea concept asemănător pe care Volkswagen îl oferă clienților europeni după cele din Birmingham (deschis de asemenea într-un mall) și Varșovia (inaugurat într-un centru de cumpărături stradal).
Pe lângă zona de expunere și zonele de accesorii, noul Volkswagen Concept Store oferă și oportunități interactive moderne în care potențialii clienți pot interacționa cu mașinile mărcii prin aplicații dedicate de realitate virtuală.
Comentarii (0)