- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
SHANGHAI 2011: Noul Volkswagen Beetle
curand 2.0 tfsi si 2.0 tdi vw or sa ajunga si pe trotinere
ce diferenta este intre 1.6 hdi peugeot, 1.6 citroen si 1.6 ford, 1.6 mini, 1.6 volvo????aha , stai jos ai 2!
( 2.0 tfsi a fost premiat de vreo 3-4 ori ca motorul anului la categoria 2.0 )
on topic: masina are un look retro SUPER , mult mai frumos conturat fata de modelul anterior
@baboon : bine ca mergi cu metroul.
insa cand vorbim de vw - care ti cer niste bani (multi) pe o masina...ai niste pretentii, asteptari.
am vazut cu ochii mei scirocco, masina ce avea un pret de 23 000 eur, gura de ventilatie pentru locurile din spate de un plastic incredibil de ieftin (ca de kia, sa fii tu fericit) si adezivul care lipea gura aia de suport, iesit pe afara, curs pe langa.
am kia ceed pt ca pe aia mi o permit.
vw reprezinta modelul perfect de corporatist american
Oricum masina arata mult mai bine decat ma asteptam. Astept sa se lanseze in Romania si cine stie?! Cu putin noroc poate reusesc sa ceva :D
@mog... "ai vazut cu ochii tai"... daca ai vazut cu ochii tai nu baga totul in aceasi oala. Si eu am vazut Kia cu doua injectoare picate in nici 60000 de km. Concluzia? Kia face masini "proaste", nu?
Si sa nu-mi zici ca daca iti permiteai un Golf VI in locul unui Ceed nu ai fi ales Golful ca zau ca nu te cred. ;)
Acolo poate, doar poate, o sa realizati ce inseamna cultura, stiinta, libertate si un pic de viata traita. Dupa ce o sa te bagi sclav pe viata la kia, honda, sau mai stiu eu care, si-o sa primesti un pumn de orez multumire, o sa-ti fie dor de un Scirocco cu plastic ieftin si cu adezivul iesit pe dinafara.
pentru mog - este normal sa foloseasca aceleasi motoare pe mai multe modele, crezi ca motoarele puse pe Cee'd nu sunt folosite si pe Hyundai i30? cele doua masini sunt de fapt acelasi model, au doar cateva diferente estetice.
Cat despre pretul mai mare al modelelor VW - probabil ca il merita, daca nu l-ar merita atunci de ce se mai vand aceste masini? Cum a zis si cineva mai sus, nu cred ca ti-ai fi luat tot Cee'd daca ti-ai fi permis un Golf VI.
In schimb trebuie sa iti dau dreptate despre gurile de ventilatie din spate la un Scirocco, le-am vazut la PBV. Dar sincer, ai mai vazut vreo problema la modelul acela?
nu inteleg de unde si pana unde toate aparitiile noi de la masini, pana la haine, muzica, mancare chiar, se "manelizeaza".
L'au modificat atat cat trebuie, nici prea mult pentru ai pastra stilul conservator dar nonconformist , dar nici prea putin- pentru a strarni interesul.
Interior reusit, astept exterior placut, chiar cu o tenta sportiva, reteta perfecta pentru succes, mai ales pe piata din America
@zarnesteanu - alora care cumpara vw le va da bani statul german? nu mai scrie aici ca te credem pe cuvant ca stii doar sa scrii ;) - ca fapt divers iti propun sa-ti cumperi un bou pt ca la pensie vei fi platit de niste boi romani aka politicieni.
@noname00 - ai si tu dreptate in felul tau cu motoarele, dar!!! gandeste-te la hyundai & kia ca la vw & skoda, e ca un fel de master - slave.
@WRX - modelele de tipul asta nu se modifica prea mult pt a nu se pierde din design, ti-ar placea o broscuta cu faruri patrate?
am preferat cu 12 000 eur (nu luati de la banca, apropo) sa mi iau masina noua si nu un golf sh.si nu regret nici o clipa. luati va voi sh vw, eu imi iau ce vreau eu de banii mei.
se pare ca nimeni nu a inteles ce am spus eu un primul post sau remarca vw are stilul corporatist.
deschide ti ochii, exista si altceva (poate si mai bun) in afara de vw.
Si apropo, userul meu e LauCalin. ;)
@WRX, VW nu e singurul care foloseste motoare si platforme comune pe mai multe masini datorita costurilor. Defapt foloseste pe cele mai multe pentru ca VAG multe modele si daca pentru fiecare model avea platforma tehnica si motoare proprii cred avea probleme mari cu profiturile.
@iRon, este foarte greu sa adaptezi un desing calsic la un stil actual care sa si vanda.Daca o sa pui totusi un Kafer langa masina asta vei vedea ca sunt destul de multe asemanari mai ales la exterior. Pacat totusi ca nu s-a mai pastrat vaza. De ce zici ca l-au pregatit pentru raliu? :)
Buna faza cu vaza :)), puteau sa-i puna un sistem de prins telefonul mobil si punem pe mobil o poza cu celebra vaza.
Orice ar fi ramane un simbol demn de o asa marca :)
Te-ai gandit mult inainte sa scrii?
de fapt e trist....
fac pariu ca dracia asta simpatica de beetle e pe platforma polo.
singura masina cu adevarat altfel e phaeton...si poate tuareg
eu unu prefer sa nu am aceeasi masina ca jumate de romanie....
Si cu asta ai spus totul. Prietene pun pariu pe ce vrei tu ca nici macar nu te-ai urcat intr-un Beetle, dar preferi sa te dai mare cunoscator in ale masinilor. Pot sa pun oricand Beetle-ul meu langa Ceed-ul tau si sa-ti demonstrez de ce a mea a fost mai scumpa, incepand de la materialele din interior si terminand cu tinuta de drum, stabilitate etc. Am condus si Ceed si acum conduc Beetle. Deci crede-ma ca stiu despre ce orbesc. Nu mai vorbi din auzite ca gresesti. Nu o lua ca o jignire.
Este evident sa consideri ca masina ta este cea mai buna, dar hai sa nu ne intindem fara sa stim despre ce e vorba.
Cat despre folosirea platformelor comune, crezi ca daca Hyundai avea la fel de multe masini ca VAG avea mai putine platforme tehnice? Intereseaza-te si vei avea o surpria. Ciudat ca la fel procedeaza si Ford si GM si VAG (ma refer ma companii cu marcile lor), nu?
Si poate nu ai tu masina la fel ca jumatate de Romanie, dar nici mult nu mai ai. I30 se pune?
Afirmatii precum "VW, americana corporatista" sunt asemanatoare prejudecatilor despre oameni ce lucreaza in multinationale. Ferice de ei, totusi ca au ramas mai putini fara joburi din multinationale decat din SRL-uri.
Beetle reprezenta un simbol. O varianta mai ieftina a lui Mini.
Cum ar fi acum sa gasesti pe Mini bord de BMW seria 1.. cam lame, nu?
La valoarea VAG ar fi putut a foloseasca un alt interior.. mai retro.. sa respecte totusi segmentul asta de piata: iubitori de retro. Cat despre experientele fiecaruia cu masini: eu nu m-as mandri sa am un beetle, decat daca as fi fata. apropos, am inteles ca i-au dat florile jos, ca sa-l cumpere si masculii virili.
Bafta