Noua arhitectură de la Alfa Romeo va trebui să fie compatibilă şi cu viitoarele modele Chrysler şi Dodge, deoarece va trebui să atingă un volum anual ridicat pentru a fi rentabilă pentru concernul italian. În primele zece luni ale anului, Alfa Romeo a înregistrat o scădere a vânzărilor cu 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, datele ACEA anunţând 53.604 unităţi vândute pe piaţa europeană.
Precendentul plan al lui Sergio Marchionne pentru Alfa Romeo, dezvelit în aprilie 2010, viza ridicarea vânzărilor anuale la 500.000 de unităţi până în 2014, dar acesta nu a putut fi îndeplinit din cauza întârzierilor apărute la lansarea noilor produse. Primele informaţii anunţă o platformă cu tracţiune spate, care va fi oferită şi în versiuni cu tracţiune integrală. Cel puţin patru noi modele Alfa Romeo vor folosi această platformă, de la berlina Giulia, până la viitorul SUV al mărcii. Primul model Alfa Romeo cu noua platformă va debuta în ultima parte a anului 2015. Toate modelele noi ale mărcii italieneşti vor fi vândute şi pe piaţa din Statele Unite ale Americii, unde italienii speră să obţină volume însemnate, pentru a compensa situaţia de pe piaţa europeană.Via AutomotiveNews (înreg.)
Sa vina Stele acum sa imi povesteasca cum e fara servo directie!
Alfa are nevoie(disperata)de un sedan mediu gata sa fure din clienti de Mondeo,Passat,Mazda6.........si un SUV gen X3,Q5
Eu sper sa reuseasca, nu stiu de ce n-au continuat linia 159, 166. Niste masini exceptionale, poate cele mai frumoase din clasa.
Te uiti si astazi la un 156, 166 si zici ca acuma s-au lansat pe piata, 159 si Brerra is cu cativa ani inainte in materie de design.
Planul suna bine, dar nu inteleg de ce vor sa-si bata joc de imaginea Alfa cu un SUV, cand pentru asta au o super marca dedicata pt asa ceva si ma gandesc automat la Jeep. Idem, nu pot sa inteleg de ce Jaguar pregateste un SUV cand fratele lui de grup se numeste Land Rover.
@tzenu: cui sa fure Alfa clientii? Lui Mondeo,Passat,Mazda6 ?? :))) Multam pt portia de ras. Mergi putin inapoi vreo 30 ani sa vezi de la cine obisnuia Alfa sa fure clienti.
Alfa in zilele noastre e la doar cativa ani(ma refer la 3-5 ani)distanta de un dezastru prin care a trecut doar Saab(alt constructor care merita sa ajunga undeva mai sus)
Cum ar fi Mercedes fara seriile G, GL, GLK, M, E, S
Volvo fara XC 60, 70 si 90, si S6, S8
La fel la BMW, Audi si chiar si la SAAB si nu mai yic de modelele sport si cabrio.