Tesla a primit aproximativ 400.000 de precomenzi pentru viitorul Model 3 pe care trebuie să-l lanseze la sfârşitul anului 2017, iar constructorul american are nevoie de surse de finanţare şi de un plan cât mai bun pentru a le putea onora.
În acest scop, Tesla a anunţat recrutarea lui Peter Hochholdinger, unul dintre veteranii industriei auto, care în ultimii 22 de ani a fost director de producţie pentru Audi. Până să acepte oferta Tesla, Hochholdinger se ocupa de producţia unor modele precum Audi A4, A5 şi Q5. El se alătură celor de la Tesla în calitate de vice-preşedinte al departamentului de producţie şi va superviza producţia tuturor celor trei modele ale companiei.
"La Tesla, Peter Hochholdinger va fi responsabil pentru producţia în creştere pentru Model S şi Model X, dar şi cu realizarea unui program eficient şi de calitate pentru producţia lui Model 3. Tesla este entuziasmată că Hochholdinger se alătură echipei", precizează Tesla într-un comunicat.Ca urmare a numeroaselor cereri primite pentru Model 3, Tesla şi-a stabilit ca obiectiv să producă 500.000 de unităţi din toate modelele până în 2018. Anterior, CEO-ul Elon Musk a anunţat că, până în 1 iulie 2017, compania trebuie să finalizeze componentele interne şi cele oferite de furnizorii externi care lucrează pentru Model 3.
Via Electrek
Din cate vad,fanul nissan isi face numarul la fiecare stire despre Tesla,postand sub mai multe nume. Oare cat de disperat sa fii sa faci asa ceva?!
Asta ca nu-i face experti peste noapte mi se pare bascalie ieftina specifica romaneasca. Noi suntem experti la toate... de aceea ne si dam cu parerea in orice privinta... indiferent ca-i vorba de design auto, tehnologie sau productie ...
Cea mai noua "isprava" implica functia Summon care provoaca accidente.
http://www.automarket.ro/stiri/un-proprietar-acuza-tesla-model-s-a-produs-singura-un-accident-dupa-ce-am-71077.html
Si cate altele au mai fost si se vor intampla!
Alti clienti s-au plans presei ca la Model x a trebuit sa stea cu mana pe usa 30 km pana acasa, ptr ca nu se inchidea, iar din momentul in care lumea reclama sofware-uri neterminate, display-uri care ingheata, masini care te scot de pe drum, scurtcircuite neprevazute rezultate cu incendii, fenomenul bricked batteries etc etc. indiferent ca-i X sau S, eu zic ca se numeste SCANDAL cauzat de fiabilitatea proasta.
Pana si Tesla recunoaste ca banii platiti pe defectele aparute mult prea devreme in garantie, ar putea fi folositi ptr a creste cashflow-ul, adica plati banale precum angajati, furnizori etc. Ne mai miram de ce n-au capacitatea de a produce? Mai e cazul sa mentionam pierderea de peste 280 mil. $ in din ultimele luni pentru a sublinia managementul prost? Ce va mai trebuie?
Ce spune presa despre Autopilot defectuos?
"Now, it is worth questioning why Tesla would release unfinished software to its customers, who are driving real cars in the real world?
Of course ! " Sursa: The Verge
http://techcrunch.com/2016/04/20/tesla-model-x-owners-finding-car-doors-wont-shut-windows-wont-close/
http://www.wired.com/2016/04/teslas-model-x-bigger-problems-faulty-falcon-doors/
http://www.consumerreports.org/cars/tesla-reliability-doesnt-match-its-high-performance/
http://www.autonews.com/article/20160504/OEM/160509936/tesla-posts-282-million-1st-quarter-loss
http://www.automarket.ro/stiri/in-sfarsit-avem-o-explicatie-incendiul-suferit-de-un-tesla-model-s-in-70059.html
http://www.automarket.ro/stiri/tesla-model-s-o-mai-ia-si-razna-unii-posesori-acuza-electrica-americana-ca-66919.html
Other problem areas include:
Inoperable wipers
Leaking battery cooling pumps
Out-of-alignment trunk and hatchback latches
Persistent wheel-alignment issues