Șeful VW: “Tesla nu mai este un producător de nișă, este un competitor pe care îl luăm foarte în serios”

de Paul Cosma
Vineri, 25.10.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Șeful Volkswagen a declarat că Tesla nu mai este un producător de nișă și că a devenit un competitor pe care grupul german îl ia "foarte în serios”.

După ce Elon Musk a spus că Herbert Diess “face mai mult decât oricine” pentru ca VW să meargă pe drumul electrificării, oficialul german a continuat schimbul de mesaje politicoase pe axa TeslaVolkswagen.

“Tesla nu este de nișă. Model 3 are o producție mare de serie, iar Tesla este unul dintre cei mai mari producători de mașini electrice. Respectăm Tesla, este un competitor pe care îl luăm foarte în serios,” a declarat Diess, șeful VW.

Diess a luat apărarea celor de la Tesla la evenimentul de lansare a noului Golf, după ce reporterii au sugerat că producătorul american are dificultăți din cauză că “este prea mic”.

Volkswagen a prezentat de curând modelul ID3, primul său vehicul electric din familia ID, după ce promisese că va investi circa 50 de miliarde de euro într-o “ofensivă electrică”.

Via Automotive News

Comentarii (16)

  • cred ca era si Cupidon printre invitati, a reusit sa treaca de controale cu arma din dotare si apoi, fara nicio jena, a folosit-o

    se pune de un menage a trois/threesome.... tesla-vw-ford?
    7 3
  • Ar avea succes un TDI pe Tesla.
    13 3
  • Cat de serios ii ia Vw pe cei de la Tesla se vede la Vw id3 care are tamburi pe puntea spate :)))
    7 10
  • Edikkk
    Tamburi pe spate la VW ID3 înseamnă cu totul altceva decât tamburii pe spate de la Logan.

    Datorită motorului electric pe puntea spate la ID3 şi datorită faptului că motorul are rol şi de recuperare energie şi deci înfrânare, cred că armata de ingineri de la VW (unii din cei mai buni din lume) au ştiut ei ce fac.
    8 1
  • ©edikk Armata de ingineri de la vag n-a fost in stare sa faca o pompa amarata de ulei la un "amarat" de audi care sa nu se strice in 50 000km. Un imbus care s-a rotunjit,zi-se inginerul de la reprezentanta,"asa face toate",te costa 7000lei ca e ieaita de o luna din garantie. Iti mai poveatesc?
    10 4
  • *zise
    0 3
  • Nu armata de ingineri VW face pompele ci furnizorii.
    4 5
  • @zarnatescu. Ce mizerie de raspuns,de parca e problema mea cine le face,eu consumatorul final care sarea cu banul pe caruta de la vag.
    6 5
  • Cand spui o prostie si persisti, desi ti s-a aratat simplu ca esti in eroare, denota mizerie de caracter. Ti-as fi explicat mai multe, dar tu esti prea prost si in lumea ta ingusta le stii pe toate. Stai asa frustrat si crancen. O meriti.
    2 9
  • Edikkk
    Da, dle Tarta Rus

    VAG a externalizat foarte multe şi de aici fiabilitatea în cădere a maşinilor VW, Audi...

    Totuşi inginerii care sunt VW care fac platformele, motoarele (strict doar motoarele), cutiile şi computerul de bord sunt foarte buni.

    Restul varză.


    Aveţi dreptate la o maşină Audi este de nepermis asemenea probleme şi la aceste preţuri.

    Ştiu că la VW Polo de nouă nouă, un dezastru lanţ rupt de 2 ori înainte de termen, probleme ciudate cu maşina...

    Deşi în rest decentă, cutia bună, rula bine, echilibrat... dar degeaba dacă motorul varză.
    5 4
  • D'aia merg masinile din grupul vag (motorina si benzina) cu bidonul de ulei in portbagaj,de buni ce sunt ingineriinlor. Sa mai amintesc de legendara " fiabilitate" a motorului lor de 1.4 cu turbina si compresor care nu putea sa treaca de 20 000km fara sa se strice complet ireparabil,vestitele cutii dsg gandite de inginerii vw despre care inca se mai fac bancuri?#zarnasteanu,esti platit de Vag ? Lucrezi la ei,iti iei banul de pe urma lor? Nu vad de ce atata incrancenare pentru niste gunoaie de masini cum sunt cele de la vag.
    3 2
  • Si daca as fi lucrat la VW tot as fi spus adevarul. Ai zis de pompe, ti-am spus care e situatia. La mine in sat n-am auzit de probleme la motoare sau alte bazaconii de genul asta. Singura data a fost prin 2002 cand le picau bobinele de la injectoare dar si aia a fost tot o problema de furnizor.

    In general auxiliarele de la motor sunt facute de altcineva nu de firma mare. Problemele apar cand furnizorii nu-si testeaza produsele la standardele impuse de firma auto si firma trebuie sa-i preseze sa-si faca treaba ca lumea. De obicei in punctul asta intra in joc si departamentul juridic.
    2 2
  • @zarnesteanu. Mda,treaba e ca eu nu vorbesc din auzite ci din experiente personale. P.s Din 2004 incoace ,inginerii de la Vag sunt cei mai prosti din industrie iar sefii lor cei mai hoti. Doar marketingul e de ei,atat. De fapt nici nu stiu daca mai sunt germani pe acolo,la un moment dat actionarii lor arabi depasisera 30% ca pondere
    2 2
  • Cam greu sa ajungi nr. 1 mondial cu ingineri prosti. Dar se pare ca la unii ideile putine si fixe pun cea mai mica presiune pe creier. Restul capacitatii intelectuale poate fi foloaita din plin la sustinerea ideilor putine si fixe. Un fel de marketing pentru acoperirea lenei mentale. Sau o scuza pentru mascarea urii. Sau amandoua.
    2 5
  • andrei
    adica vw au ingineri prosti? looooool. eu zic sa mai citesti, mai studiezi. inginerii nu au nimic de a face cu deciziile proaste de marketing sau de top-management. degeaba face inginerul ceva bun, daca marketingul are primul cuvant. ca asa s-a ajuns peste tot, aia care nu se pricep deloc la tehnica decid totul. si asta o zic ca inginer.

    astea ca se vand masinile lor bine ca au marketingul bun e o autoiluzie. nu isi ia nimeni vw ca a vazut o reclama, hai sa ne trezim.
    7 5
  • @andrei

    "astea ca se vand masinile lor bine ca au marketingul bun e o autoiluzie"

    tu chiar ma crezi PROST?
    7 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru