Esential
300.000 | de unităţi pe an ar putea să vândă Alfa Romeo sub conducerea sa, spune şeful Grupului Volkswagen. |
300.000 | de unităţi pe an ar putea să vândă Alfa Romeo sub conducerea sa, spune şeful Grupului Volkswagen. |
Martin Winterkorn, şeful Volkswagen, nu s-a sfiit să facă declaraţii despre o eventuală preluare a mărcii Alfa Romeo de la Grupul Fiat în timpul zilelor de presă ale Salonului Auto de la Paris. Mai precis, Winterkorn a specificat că Alfa Romeo ar putea să vândă de trei ori mai multe maşini dacă ar fi preluată de Volkswagen şi a reafirmat interesul său şi al colegilor săi pentru marca din Milano. Design-ul nu ar fi o problemă, deoarece nemţii îl au pe Walter Da Silva în echipă şi au cumpărat casa de design Giugiaro, iar motorizări şi platforme pot obţine cu uşurinţă.
Potrivit spuselor lui Martin Winterkorn, Alfa Romeo vinde 110.000 de unităţi pe an la nivel global. În vremurile bune, marca italiană vindea 300.000 de unităţi pe an, dar problemele de calitate întâmpinate de marcă în anumite perioade i-au ştirbit atracţia pentru public. O parte dintre acestea au dispărut în 2005 odată cu schimbările operate de Sergio Marchionne, dar nemţii de la VW consideră că pot să ducă totul mai departe în ceea ce priveşte motorizările şi suspensiile modelelor Alfa Romeo.
Ultima dată când Sergio Marchionne a fost întrebat dacă vrea să vândă marca Alfa Romeo, oficialul a specificat foarte clar că nu este interesat de această propunere. Cu toate acestea, nemţii afirmă tare şi răspicat cât de interesaţi ar fi de această marcă dacă Grupul Fiat ar pune-o la vânzare.
Din păcate pentru Grupul Volkswagen, marca Alfa Romeo face parte din planul lui Sergio Marchionne de relansare a concernului Chrysler şi trece şi ea prin schimbări importante la nivel de platforme şi modele noi.Via | Caradisiac
Nu conteaza ca vor vinde 100mii si nu 300 atat timp cat isi pastreaza imaginea si nu se indreapta spre faliment.
Ar fi penibilo-jenant sa vezi Alfa cu aceleasi motoare/design/interior ca si VW, Audi, Skoda samd.
Alfa are o identitate aparte pe care grupul VAG ar distruge-o in dauna vanzarilor. Sa speram ca nu se va intampla asa
Alfa va deveni un seat italian daca ajunge in buzunarul VW
Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyy????????
Di ce ? ? ?
In rest fa reviziile la timp si conform service plan si nu va mai fi "Kaputt"
Mai stiu eu pe unii care au TDI cu 120 000 km la bord si "Kaputt" una s-au alta....dar masina acum 3-4 ani avea deja 180 000 km dar dati inapoi (ca este la moda in RO...) pai normal la o droaie de km sa mai crape ceva...
Verifica masina inainte de achizitie la dealer autorizat si nu vei mai face parte din categ.. mama prostilor este mereu gravida...
Imi place de voi ca preferati ca Alfa sa dea faliment si sa se duca naibii decat sa supravietuiasca sub aripa unui fabricant de succes. Ce inseamna sa fii altruist...
Echipare Higtline, 170 cp, 24.500 Cip
La fix 103.030 am ramas noaptea (ora 03 ) pe autostrada, am ajuns dimineata acasa.
Am tractat-o la P vest si a venit verdictul injector cazut si ....atentie recomandare schimbati-le pe toate ca daca a picat unul vor pica si restul.
Zi bun e defect de fabricatie nu ? Am avut passatul din 2001 vandut la 280.000 si aud ca are peste 400. 000 acum fara probleme
Nu zice, asa pica imi pare rau.
..............................................................
..............................atitudine de
auzi , da mi-e sila sa-mi mai amintesc
ma f***, pentru mine e zero de azi.
Da este un defect de fabricatie,daca masina este in garantia de 2 ani si dv-stra aveti reviziile efectuate conf service plan (15000 km/ 1 an).Daca masina nu mai este in garantie si are pana in 100 000 km / 4 ani se inlocuiesc pe Kulanta (Kulanta=preluare costuri de manopera/piese integral s-au % de catre uzina/ importator/dealer) dar atentie acest lucru nu este obligatoriu pt uzina/ importator/dealer . In cazul in care sunt prbl. cu injectoare se preiau costurile cu 100%+100%
@ Ghiri
FIAT nici macar asta nu e in stare sa faca...
VAG are multe facelift-uri. Dar are si modele noi. Amarok, Q5, A7, A1, A8...Si asta in perioada de criza.
Oricum, incep sa-l inteleg si eu pe Marchionne. Ii dai Alfa lu` Volkswagen, chiar ca ajungi prostu` clasei. Volkswagen vinde deja de rupe in Italia. Sa mai vina si cu Alfa, ii termina de tot...
Platforme comune, strategie de productie aplicata de toti generalistii. Inclusiv
italia nu este recunoscuta pentru precizie in executie sau fiabilitate, dar exceleaza in imaginatie,..de aceea masinile lor sunt alese cu inima....
Salutari...
Pace
Daca nu era Audi, astazi se vorbea la trecut de Lamborghini. In conditiile date, ar fi bine sa nu vorbim de faima lui Lamborghini, si mai ales sa nu o folosim ca reper.
Piesele de pe masina pot fi facute oriunde. Conteaza de cine sunt facute. Mercedes are pe el piese facute in Romania. Asta inseamna ca suntem crema inginerilor din Europa?
Spui ca VAG are componente de origine italiana dupa care spui ca "Italia nu este recunoscuta pentru precizie in executie sau fiabilitate"...Sa inteleg ca Volkswagenul e prost fiindca are piese italiene pe el?
Mai scrie si tu dupa ce te trezesti si afli pe ce lume traiesti.
Pace si tie ca fericit esti deja.
"Spui ca VAG are componente de origine italiana dupa care spui ca "Italia nu este recunoscuta pentru precizie in executie sau fiabilitate".."
esenta era alta...dar nu te prea prinzi la subtilitati.....ar fi pierdere de timp sa stau sa iti explic.....oricum..mare noroc pe italieni ca exista nemtii cu turma si le salveaza numele....vezi Lamborghini....dar mai vezi si cat a ramas din Lamborghini cu adevarat...datorita Audi.
"Piesele de pe masina pot fi facute oriunde. Conteaza de cine sunt facute. Mercedes are pe el piese facute in Romania. Asta inseamna ca suntem crema inginerilor din Europa? " era vorba e firme italiene nu cu fabrici in cine stie ce tari....iar subtilitatea ti-a jucat feste....dar....cine stie....poate o sa incepi sa intelegi....intr-o zi. As fi curios sa vad ce masina conduci sau cu ce masini ai avut cu adevarat de-a face, nu ce ai vazut pe aici in poze.....ca sa avem adevarata dimensiune a ceea ce spui tu...
Pace
P.S. De partea cu designul de ce nu te-ai luat?.....apropos....cine e castigatorul pana la urma daca nemtii tot cumpara de la italieni si nu invers....pot inventa cate case design au nevoie nemtii ...este ca la restaurant....daca nu ai in meniu sau pe firma un cuvant italienesc nu are priza la public....
si pana sa ne prindem noi de subtilitati citeste asta
:"The aluminum cylinder heads and block of this new engine were built at the Cosworth Technology factory (also owned by Audi AG), after which they are shipped to Györ in Hongary to be finished, much like other engines from the Audi range, this mighty engine was actually based on the Audi 4.2 V8 engine, sharing the 90 degree V-angle and bore centers, however the Lamborghini unit has a four valves per cylinder configuration instead of the 'Audi trademark' five valves and naturally two more cylinders.
An interesting note was that the entire aluminum space frame or so-called body-in-white of the Gallardo, built at Neckarsulm like the Audi A8 aluminum structure, only weighs about 250 kg, completely finished, much less than a traditional steel space frame chassis would be thanks to Audi AG's extensive experience in this field.
other nice touches found inside the new Lamborghini were a great quality stereo and air-conditioning (straight from an Audi A8), while a big screen DVD navigation system was available as an option, again much like the one found on the Audi A8."