Seful Volvo vrea design evoluat pe modelele sale
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Presedintele Volvo vrea sa finalizeze procesul prin care Volvo isi schimba imaginea in ochii consumatorilor. "Nu suntem chiar unde am vrea sa fim, dar incet-incet mergem spre acea directie", sustine Lewis Booth, presedintele Volvo.
"Directia" despre care vorbeste Booth este una prin care Volvo va deveni ceva mai bine scoasa in evidenta in planul industriei auto mondiale. "Nu vrem sa concuram cu marcile germane. Volvo are locul sau bine definit pe piata, nu vrem sa fim considerati o clona a unui brand premium german. Imaginea legata de siguranta va continua totusi sa faca diferenta, desi multi constructori au acum modele de cinci stele EuroNCAP", spune seful Volvo.
Si atunci, care va fi imaginea Volvo in urmatorii ani? raspunde acelasi Lewis Booth: "Limbajul de design Volvo trebuie sa evolueze. Desi interiorul este laudat de toata lumea, exista cateva elemente care nu sunt atat de perfecte pe cat ar trebui sa fie. Oricum, nu va trebui sa facem din Volvo ceva ce nu reprezinta aceasta marca.
Toate oportunitatile vor trebui abordate apeland la valorile de baza ale Volvo. primul pas este noul XC60, un model prin care am testat reactia pietei si aceasta a fost una senzationala".via | Automotive News
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Comentarii (1)