Volvo nu va dezvolta o berlină de lux care să se lupte cu S-Klasse şi Seria 7, anunţă şeful companiei suedeze, Hakan Samuelsson. Potrivit celor de la Automotive News, care au purtat un dialog cu Samuelsson, Volvo ar putea să nu construiască niciodată un model care să se lupte cu navele amiral ale trio-ului premium din Germania, pentru că aceste modele nu se potrivesc cu imaginea de marcă a constructorului suedez, spune Samuelsson.
"Nu avem nicio ambiţie să intrăm într-un segment în care am concura cu modele echipate cu motoare V8 şi V12. Nu credem că se potriveşte cu imaginea noastră de marcă", explică Samuelsson. Fostul şef al mărcii Volvo, Stefan Jacoby, spunea că un asemenea model nu s-ar fi potrivit cu imaginea mărcii, ceea ce arată cât de apropiate sunt viziunile celor doi lideri ai mărcii din Goteborg. Li Shufu, CEO-ul Geely, este singurul care sugera dezvoltarea unui model Volvo care să se lupte cu navele amiral de la Audi, BMW şi Mercedes-Benz.
Planurile Volvo de a-şi produce maşinile şi în China vor fi derulate conform programului, spune Samuelsson, fabrica Geeely din Chengdu fiind gata să înceapă producţia în decursul anului curent, fiind necesară o aprobare finală din partea guvernului chinez. Fabrica respectiva va alimenta aproape 250 de reprezentanţe Volvo în China în următorii zece ani, o creştere importantă de la cei 150 de dealeri din prezent.Via AutomotiveNews (înreg.)
PS: super haioase pozele ipotetice de mai sus.... absolut penibila o asemenea masina in realitate
si cine dracu facea vorbire de lexus in articol? Sau ti-au scapat pilulele de dimineata in buda si acum esti in sevraj mintal?
O fi Mafia putin dus cu pluta, dar nici tu nu esti departe. Esti egal cu zero in domeniul auto, daca pentru tine Infiniti e acelasi lucru cu Nissan. Infiniti a creat clar o detasare de Nissan, o politica ce se va adanci si mai mult de acum incolo. Noul Infiniti Q50 e doar inceputul.
Tara de experti ce sa mai
Volvo chiar daca ar fabrica un model capabil sa fie la egalitate cu S class, (mai bun nu cred ca au cum sa il faca) nu va avea acelasi succes ca si un S. S-ul este deja un brand...nu mai e de mult un model. Are o istorie...are fanii lui (foarte multi chiar), este perfectionat de multi ani si pare ca atinge perfectiunea cu fiecare model nou scos pe piata. Mai bine ar fi luat un alt reper cum ar fi Lexus LS.
Asa este omule, daca tie iti da pe plus sa ai multe defectiuni fata de zero defectiuni, cu tot cu returnarea tva mai mic sau mai mare, in functie de cheltuieli....nu te mai contrazic, si vezi ca la noi s-au mai impus niste limite la returnarea tva pt firme pt flote de masini si alte cheltuieli, adica se deduce mai putin acum, oricum repet, are logica sa-ti cumperi o flota de premium cu-n pret de achizite de 3 ori mai mare fata de o flota cu marci de volum, care si cu mama returnatii tva tot vei cheltui mai mult, nici macar nu se compenseaza pretul de achizitie, plus ca-n Japonia lucrurile astea nu functioneaza chiar ca-n Romania, deci hai s-o lasam asa, se pare ca stii foarte bine cum e cu firmele japoneze.
Oricum de la Volvo am ajuns sa se vorbeasca de greutatile afacerilor din japonia sau cum ar zice romanul: "un prost arunca piatra si zece intelepti se chinuie sa o scoata".
mai puneti voi ghilimelele
da' comisionu? cu comisionu cum ramane?
Dar uite, americanii sunt prosti. Astia, din cate am citit eu "pa" net se dau in vant dupa Toyota. Dar e prosti. Pai e simplu...daca ar citi pe Automarket elucrubatiile tale, Mafia, s-ar scoate. Dupa cum se stie la sfarsit de an fiecare american isi face balanata de venituri si cheltuileli. Cum apare profitul cum decarteaza impozitul aferent atfel te calca IRS-ul. Dar nu, americanii nu vor masini germane sa se scoata, ei stiu una si buna...japonezele. Fraierii...
o lume nebuna, nebuna de tot !!! :-))
imi pare rau ca Volvo nu va scoate o limuzina de talia tripletei germane ( si a celor de la Lexus ca sa nu se supere Mafia :D ) dar avand in vedere situatia lor, este de inteles... inca nu au ajuns la un asemenea profit incat sa-si permita sa investeasca intr-un asemenea model ( care necesita investitii uriase daca-si doreste a fi competitiv ) dar in acelasi timp, mi se pare ca d-nul Hakan exagereaza sau greseste afirmand ca un asemenea model nu i se potriveste imaginii de marca a Volvo, din moment ce Volvo este si se vrea o marca premium.
Interesant mi se pare faptul ca tocmai Gelly a propus asta, in conditiile in care a bagat miliarde in Volvo pana acum. Asta inseamna ca bani mai sunt.
Totusi eu nu exclud un rival pentru Clasa S din partea lui Volvo. Numai ca asta s-ar intampla peste cel putin 10 ani. Sunt lucruri mai importante de pus la punct decat un rival pentru S, in primul rand lucruri legate de imaginea marcii pe care Ford a prafuit-o grav.
Si referitor la masinile de flote... nu mai faceti atatea speculatii, desi din spatele unui calculator e foarte simplu sa o faci. De cele mai multe ori conteaza oferta de finantare si colaborarea cu acel dealer si/sau importator. Din cauza asta companiilor le pasa si nu prea de ce masini isi cumpara pentru parcul auto. Pot obtine oferte foarte bune si pentru intretinerea lor.
@mafia...eu cred ca tu nici nu stii ce inseamna termenii pe care ii folosesti. Sau in orice caz e un talmes-balmes in capul ala al tau.....la economie esti muci
hai ca am incheiat....ne mai vedem pe alte "mari"